- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2011. október 09. vasárnap, 15:20
Sziasztok,
Az egyenetlen alapjárathoz lehet köze a benzinszűrőnek? Bocs, ha hülye a kérdés...
Elküldve: 2011. október 09. vasárnap, 15:20
Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 19:46
petermover írta: Ígértem egy rövid beszámolót a diagnosztikáról.
Nagyon korrekt a csapat, összeírtak mindent, ami bibis az autón, ma küldenek ajánlatot az egész hóbelevancra.
Ha visszaolvastok, látjátok a kórképet.
Megoldás banális: le volt húzva a légtömegmérő meg még egy jeladó csatlakozója.
Visszakötés után "jó" lett az alapjárat, legalábbis nem fullad indítás után, csak egy kicsit táncol. A vezérműtengely jeladót kell cseréni.
Azt már csak én gondolom hozzá, hogy az előző tulajnak biztos volt problémájuk az autóval, gondolom légtömegmérőt mondtak nekik első körben, ezért inkább kikötötték, hogy középértéket adjon, úgy adták el a kocsit.
Innen üzenem, a légtömegmérőnek - ha minden igaz - kutya baja.
Ezen kívül a várt problémák vannak a kocsival, van egy tömítéscsere, 3-4 szilentcsere, féktárcsa-fékbetét, stb, de ezekre számítottam alapból.
Kicsit megnyugodtam...
Köszi m_attila!
Elküldve: 2011. szeptember 29. csütörtök, 07:25
Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 08:43
petermover írta: Ma reggel klíma nélkül jöttem dolgozni, csak amíg a párát leszedte, addig volt bekapcsolva.
Eredmény: ha megálltam egy kereszteződésben, 900, utána a körforgalomban 800 körül, majd a parkolóban amikor beértem 650 körül mozgolódott a mutató. Nem állt be szögesen, hanem ficánkolt kicsit, azt hittem le is fullad először. Ma megyek megnézetni, remélem nem lesz túl nagy a baj
Offtopic: miért van az, hogy csak munkahelyről tudok írni a fórumba?
Ugyanaz a gép van itt is, otthon kettő is (Mac-ek), ugyanaz a frissített oprendszer.
Sem Safari, sem Firefox, sem Chrome alól nem tudok írni egyik gépről sem, ha otthon vagyok, nem töltődik be az oldal rendesen, csak tekeri tekeri a betöltő ikont. Ide bejövök, és simán betöltődik, tudok írni... Leállítottam az AdBlock-ot, de az sem segített (és itt munkahelyen is van AdBlock bekapcsolva, tehát nem az a baj).
A netszolgáltató lehet a ludas?
Elküldve: 2011. szeptember 27. kedd, 07:19
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 19:20
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 17:43
bmw320d4 írta:anubisz írta:petermover írta:anubisz írta:
Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.
Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.
Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó
Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.
950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.
Nincs semmi baja, egyszerűen nem kellene kinyomott kuplunggal gurulni.
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 16:04
anubisz írta:petermover írta:anubisz írta:
Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.
Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.
Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó
Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.
950, 1000 biztos nem jó. nekem akkor jár 1000 mikor reggel hideg. Utána lemegy úgy 600,650 köré.hogy neked menyi alapon nem tudom,de az 1000,és 950 azt tuti,hogy rossz.Tehát eleven valami bibi lehet, Kíváncsi leszek a diagnosztikai eredményre.
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 15:13
petermover írta:anubisz írta:
Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.
Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.
Fogom, én is iróniára gondoltam, csak nem jutott eszembe hirtelen a szó
Kicsit a témához.
Igaz, hogy holnap megyek diagnosztikára, de hétvégén volt egy furcsaság, ami felett eddig elsiklottam.
Mekkora a normál alapjárata a kocsimnak?
Mert mindig 950 körül volt, amióta megvettem, most meg hétvégén többször is lement 600 környékére, és olyan szépen járt a motor, olyan simán, mintha ez lenne a normális.
950-1000-es alapjáraton kicsit hangos nekem, főleg ha a légkondi is be van kapcsolva.
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 12:47
Elküldve: 2011. szeptember 26. hétfő, 07:37
anubisz írta:
Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.
Nem szoktam gúnyolódni,nem szokásom,főleg mások keserűségén ,csak kis iróniát csempésztem az én véleményembe.
Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 21:55
petermover írta:anubisz írta:
Hát akkor jól van.Ha már a szervízvezető is azt mondja. Mint az orvosnál,egyből azt kérdezik dohányzol? ha igen,onnantól mindent arra fognak.
Akkor csak ki kel autózni a benzint és már meg is oldódik a probléma.
Azt már nem is említem,hogy évek óta magánkúton tankolok,és oda is a Mol szálit,sosem volt ilyen gondom.
Kár,hogy a többi BMW,Merci,Porsche nem köhög a Mol benzintől.
Az meg,hogy 2 percig rossz csak a benzin,utána már semmi gond vele, se gyorsításnál,lassításnál,lámpánál nem fullad le a rossz benzintől.
Arról sem beszélve,hogy Közép Európa legmodernebb finomítója a Molnak van,Még az OMV nél is sokkal modernebb,és nem az ujjamból szoptam ki,hanem a Gazdasági újság írta,mikor ment a Mol részvény vásárlási mizéria.
Mert ugye hidegen még rá lehet fogni,hogy biztos rossz a dúsítás,vagy keverési arány a rossz minőség miatt,de hogy melegen is csinálja indításkor,és 2 perc után minden oké. Sok milliárdos berendezések minek,amik folyamatosan ellenőrzik a minőséget a gyártás alatt,meg kiszállítanak isten tudja hány tartálykocsi cuccot,szerte az országba,mégsincs tele pöfögő autókkal a város, vagy csak az a 40,50 liter volt rossz ami hozzád ment.
Meg ha ennyire rossz az égés,akkor csak generálna valami hibakódot, mert, hogy mind a 4,6 hengerbe tökéletes legyen az égés,egy henger se hagy ki,minden szuper,de csak lefullad,és nem gyullad a benzin,vagy mi lehet vele,hát az érdekes.
Biztos olyan mint a Brikett,nem mindegy milyen szénből sajtolják,mert nem egyforma a fűtőértéke. Csúnya Molosok direkt megbütykölik a benzint,hogy ne menjenek a kocsik,és senki ne járjon hozzájuk tankolni. Mert az senkinek nem fog feltűnni,ha ott tankol onnan már tolni kell a kocsit.
Mert ugye a sztori pont az,mikor nálad szuper a kocsi,aztán kölcsönkérik,annál meg 50 méter után beszarik valami,kész. Elbaszta a kocsit,szóba sem jöhet,hogy pont nála jött elő egy hiba.
Te pont tankoltál,utána hiba,csak a benzin lehet.
El sem tudom képzelni mi lehet abba a benzinbe ami ezt teszi 2 percig. Mert van különbség üzemanyag között igen,pár % teljesítménybe főleg a dizelnél, mínuszokba, hogy indul,na de 2 percig nem megy utána minden oké,ilyet még nem láttam.
Na mindegy,biztos nincs igazam,de mindig tanul az ember,ha 1 hét után már semmi baja nem lesz a kocsidnak,ezzel a lehetőseggel is okosabb lettem.
Jó, ne gúnyolódjunk Legyen béke, kedden remélhetőleg kiderül, mi a helyzet, majd megírom.
Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 19:16
bmw320d4 írta:InsectKiller írta:
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"
Azt nem is olyan egyszerű
Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 18:44
InsectKiller írta:
Én mutogattam a mögöttem jövőnek, h "ezt csináld utánam, automatát lefullasztani!"
Elküldve: 2011. szeptember 23. péntek, 17:09