jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:30


YELLOW írta:
kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele.


Felmerült bennem egy kérdés... gyújtás kimaradás esetén le tudja kapcsolni a befecskendezést az adott hengert illetően? Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:08


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




kábelt hiába néztek. így már tuttira azt mondom, hogy a trafó lesz a ludas.szerintem hosszú távokra ne menj vele. nekem szerencsére amikor elindultam otthonról, kb 700 m után beadta magát menet közben, és hírtelen Subaru-ban ültem... még haza tudtam menni.
arra készülj fel, hogy marhanehéz lesz kihúzni a hengerfejből a trafót.
szerintem ha jó áron akarsz venni, akkor Mátyás Attilát keresd meg: Shop -> utángyártott alkatrészek menüpont

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 18:52


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




Nem a kábel a szar hanem a trafó.Ez már nem olyan rendszer mint a régebbi kocsik.A trafó a gyertyapipa maga!



bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 16:44


YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.




Nem titkolózok. Soproni vagyok, a szerelőm az unokatestvérem csak Ausztriába melózik és reggeltől-estig kint van és még nem tudtam elérni egyenlőre. Ő ilyen szempontból tuti nem húz le. Egyenlőre még semmi nem volt cserélve az autó-n nincs egy hete , hogy megvan.
Most terveztük, hogy szűrök,olaj,meg gyertya...most akkor még kiderült ez a trafós dolog.
Egyenlőre akkor nem megyek vele. Idegesít a motor sziluett is.



update : na rádugták computer, gyújtás kimaradás volt a 4. hengernél.
most kicserélik majd olaj,szűrök,gyertyák jövő héten aztán majd akkor meglesznek nézve a gyújtókábelek stb, aztán eldől a sorsa.
elvileg addig mehetek vele, remélem még bírja.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 16. csütörtök, 18:22

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 16:34


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



előbb keres valami diag-os embert. de ha titkolózól a lakóhelyed tekintetében, akkor senki nem tud segíteni.
aztán ha jó embertől rendelsz, akkor 40ezerből is megúszhatod. vagy veszel 1 db-ot, de én nem úgy tenném.
nekem mondjuk úgy adta magát, hogy 150km-rel előtte volt gyertyacserém. szóval lehet az új gyertya adta meg neki a végső döfést, gondolom valamilyen szinten visszahatott rá.
szóval ha rég volt gyertyacsere lehet érdemes cserélni, aztán hátha kibukja magát.
én csak tippelek, de tutti nem légtömegmérő.
nekem először pont autókozmetika után csinálta, de előtte indítottam, mert ide-oda álltunk vele. aztán a jelenség amit leírtál, ilyen Subaru-s lett a hang. után rögtön indítva meg semmi baja nem volt. aztán egyszer csinálta még. majd megadta magát.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 15:40


YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.


Értem köszönöm, hát este konzultálok még a szerelőmmel. Mennyiért tud ilyet szerezni.
Így mennyire merjek menni az autóval? Fene enné meg.. Ez akkor most minimum 60k-s tétel lesz..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 15:36


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


nem mert oda marhára nem tud víz kerülni.... tutti az lesz. az ára változó én nagyon jó áron vettem itt egy klubtagtól M.Attila, fent van a shop-ban. amúgy olyan 7 és 17ezer/db között mennek, márkától függ. én BERU-t vettem.

jah és 4 db-ot vettem, mert úgyis ment volna ki sorba a többi... amúgy ha leírod merre laksz, akkor lehet valaki tud segíteni diagban és megmondja mi volt a gond. amúgy a motorjel kb 4-5 indítás vagy kb 10km után kialszik majd.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 16. csütörtök, 15:37


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 15:34


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.




Ehh az fasza.. És ez mennyibe fájt neked? Akkor nem lehet köze a légtömegmérőhöz?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 15:28


bbubbuka írta: Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki


oda nem tud bemenni a víz. csak nem indult el az egyik hengered... nekem ugyanígy volt. aztán eljött az idő, amikor ez egyik gyújtótrafó végleg megadta magát. olyan 2-3ezer km kellett hozzá. előtte 2x csinálta ezt mint neked.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 15:19


Sziasztok!

1 hete vettem meg az első BMW-m imádom az autót,nem kellene már soha más kocsi!
Egy 2003/7 318ci-ről van szó.
Pont ma akartam átíratni,haza ugrottam egy papírért.Mi közbe parkoltam be a ház elé,lemostam az ablakot. Felszaladtam a dolgaimért állt egy félórát az autó.
Elindítom egyszer csak, elkezd rángatni,hülye hangja lett, és a motor sziluett elkezdett sárgán égni. Hívtam a srácot akitől vettem, azt mondta hogy szerinte ez 99%, hogy légtömegmérő v vizet kapott, vagy valami kontakt hiba. Mivel nem értek az autókhoz fogalmam sincs hol van így nem tudtam megbirizgálni se.
Mire lementem még-egyszer nem csinálta már. De ugye lehűlt a motor is. Levettem az aksi sarukat, és vissza de ugyanúgy ég azóta is a motor sziluett sárgán.
Mentem vele pár kört itt, hogy üzemi hőfokra melegedjen. Most jelenleg nincs vele semmi se. Az alapjárat egy nagyon,de nagyon picit ugrál még mindig és úgy ég a lámpa..
Estére várom a szerelőmet, ha ide ér. Valaki nem tudná megmondani, hogy ez még mi lehet vagy bármi hozzászólást szívesen veszek Remélem nem fog sokba fájni nekem ez az egész
Ennek ellenére imádom a kicsi autóm, remélem nem dől ki

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 10:04


szuper ment köszi, nekem az elektromos van!

Tano írta:
lalada írta: sziasztok! sztem nekem is uez a problémám, megírná vki hogy ETK-ban hol találni meg ezt az alkatrészt (kieg fűtés) és mi a cikkszáma?
köszi!


Ezen az oldalon az Auxilary Heating pont alatt találod meg. Kétféle van. A gázolajos Webasto, ami a szélvédő előtti rekeszben található az anyós ülés előtti részen. Ez van az első képen.
A másik fajta az elektromos, ez pedig a jobb oldalon a kerékdob előtti részen található. Nézd meg neked melyik fajta van.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 15. szerda, 10:05

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 09:58


lalada írta: sziasztok! sztem nekem is uez a problémám, megírná vki hogy ETK-ban hol találni meg ezt az alkatrészt (kieg fűtés) és mi a cikkszáma?
köszi!


Ezen az oldalon az Auxilary Heating pont alatt találod meg. Kétféle van. A gázolajos Webasto, ami a szélvédő előtti rekeszben található az anyós ülés előtti részen. Ez van az első képen.
A másik fajta az elektromos, ez pedig a jobb oldalon a kerékdob előtti részen található. Nézd meg neked melyik fajta van.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 09:07



sziasztok! sztem nekem is uez a problémám, megírná vki hogy ETK-ban hol találni meg ezt az alkatrészt (kieg fűtés) és mi a cikkszáma?
köszi!

bmw320d4 írta:
valter320d írta: Sziasztok nekem ugyanez a problémám!Ingadozik az alapjárat de ha teljesen kikapcsolom a fütéspanelt akkor normális.Valaki aki tudja ez miért van az irja le legyenszives. Köszönöm


Ha 1-3 mp -enként megemeli, majd szinte azonnal visszaejti az alapjáratot, akkor zárlatos a kieg fűtés. Ha így van, akkor minél hamarabb cserélni kell (vagy kikötni) mert képes leégetni (ritkán) a generátort.
Nincs biztosítéka, csak a motorvezérlő felügyeli a számított befecskendezett mennyiségből.

Ha ritkábban emeli meg és hosszabb időre az alapjáratot( 10-30mp szünet, aztán 20-60 mp fűtés, hőigénytől függően) , az teljesen normális dolog.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. február 15. szerda, 02:06


valter320d írta: Sziasztok nekem ugyanez a problémám!Ingadozik az alapjárat de ha teljesen kikapcsolom a fütéspanelt akkor normális.Valaki aki tudja ez miért van az irja le legyenszives. Köszönöm


Ha 1-3 mp -enként megemeli, majd szinte azonnal visszaejti az alapjáratot, akkor zárlatos a kieg fűtés. Ha így van, akkor minél hamarabb cserélni kell (vagy kikötni) mert képes leégetni (ritkán) a generátort.
Nincs biztosítéka, csak a motorvezérlő felügyeli a számított befecskendezett mennyiségből.

Ha ritkábban emeli meg és hosszabb időre az alapjáratot( 10-30mp szünet, aztán 20-60 mp fűtés, hőigénytől függően) , az teljesen normális dolog.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. február 13. hétfő, 23:14


m_attila írta: Egy idézet, hátha hasznos..

davech írta: Megvan miért ingadozik az alapjárat!
Mikor bekapcsolom fűtést a vezérlő panelen akkor egy percen belül már az alapjárat ingadozik. Bekapcsolásnál azonnal megváltozik az alapjárat.
Ha kikapcsolom a fűtést, azaz a vezérlő panelt teljesen kikapcsolom, akkor egyenletes az alapjárat, kb 10 percig hallgattam, nem kezd ingadozni.

"Hiba törlés, majd autó beindítás, majd újra olvasás:
Egy hiba marad, a klíma automatikában: állófűtésnél test/zárlat hiba
Nincs állófűtésem, így nem értem a hibát sem."

"Állófűtésed lehet hogy nincs, de kisegítő fűtésed van, ott keressétek a hibát. Neked már valószínűleg nem a nagy Webastó kályha van az ablak előtti rekeszben jobb oldalt, hanem a kissebb elektromos fűtés a jobb lámpa mögött-alatt."

Lehetséges e hogy a "kisegítő fűtés" hibája miatt csinálja ezt? Valószínű az zárlatos vagy egyszerűen szar. Valakinek ötlete? thx

wagusty írta:
YELLOW írta:
jons írta:
Bianconero írta: ....


Azért nyugtassatok meg, hogy ezt a sok alkatrészt mielőtt/miután kicseréltétek volt műszeres diag, komponens tesztelés, plusz mondjuk élőadat olvasás és olyan csinálta aki ért is hozzá.


nem is tudom miért van az az érzésem, hogy NEM VOLT



Minden kedves "amatőrnek" tekintő klubtársat megnyugtathatok ,hogy VOLT műszeres diag/élő adat olvasás DIS-el, IMPA-val is ! Mint ahogy írtam is a kocsiban nem ennek a hibának köszönhetően lettek cserélve az alkatrészek hanem más okok voltak jelen! Az alkatrészek cseréjét azért soroltam fel ,hogy a hasonló "cipőben" járó E46 320d 2002 (150Le) utáni manuális váltós (YELLOW TE NEM !) BMW-nél aki keresi a hibát ne ezekben az alkatrészekben keresse mert nálam nem szünt meg ezek az alkatrészek cseréje után! Még egy dolog! A kocsimban kicseréltem az 5sebességes váltót 6sebességesre a hiba megmaradt pedig még a motor vezérlő elektronika szoftvere is frissítve lett a 6sebességes legújabb verzióra! Tehát itt minden bizonnyal alkatrész meghibásodás okozza ezt a hibát .




Sziasztok nekem ugyanez a problémám!Ingadozik az alapjárat de ha teljesen kikapcsolom a fütéspanelt akkor normális.Valaki aki tudja ez miért van az irja le legyenszives. Köszönöm




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 13. hétfő, 23:21