- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:48
ute107 írta:b_imi írta:
M47 204D1 136BHP
Köszönöm.
De azért nézz utána, mert ezek csak a netről származó infók.
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:48
ute107 írta:b_imi írta:
M47 204D1 136BHP
Köszönöm.
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:45
b_imi írta:
M47 204D1 136BHP
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:26
ute107 írta:b_imi írta:ute107 írta: Urak!
Kérdés a következő:
VKM93805 számú SKF főtengely ékszíjtárcsa melyik 20d-be való?! 136 v. 151 le?!
Esküszöm 2 órája bújom a netet és nem találok érdemit.
Igazából a kérdés az lenne, hogy melyik SKF számú jó a 136le-s motorhoz....
THX!
Visszakövetve M47 318d - 320d-vel egyezik meg:11232247565
Ha jó a netes leírás.
CONTITECH VD1030
GATES TVD1037
TRISCAN 8643 11003
SWAG 20 92 3949
INA 544 0069 10
CORTECO 21653131
BMW 11 23 2 247 565
Értem. De akkor az általam talált jó a 100kw-s motorhoz?! Mert sajna a kérdésemre nem válaszoltál...
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:10
b_imi írta:ute107 írta: Urak!
Kérdés a következő:
VKM93805 számú SKF főtengely ékszíjtárcsa melyik 20d-be való?! 136 v. 151 le?!
Esküszöm 2 órája bújom a netet és nem találok érdemit.
Igazából a kérdés az lenne, hogy melyik SKF számú jó a 136le-s motorhoz....
THX!
Visszakövetve M47 318d - 320d-vel egyezik meg:11232247565
Ha jó a netes leírás.
CONTITECH VD1030
GATES TVD1037
TRISCAN 8643 11003
SWAG 20 92 3949
INA 544 0069 10
CORTECO 21653131
BMW 11 23 2 247 565
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 22:06
ute107 írta: Urak!
Kérdés a következő:
VKM93805 számú SKF főtengely ékszíjtárcsa melyik 20d-be való?! 136 v. 151 le?!
Esküszöm 2 órája bújom a netet és nem találok érdemit.
Igazából a kérdés az lenne, hogy melyik SKF számú jó a 136le-s motorhoz....
THX!
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 21:48
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 20:33
Pocses írta: Sziasztok!
Cserélném a napokban hosszbordás szíj, vezetőgörgő, feszítőgörgőket komplett. Unixban veszem, így ennek megfelelően a kínálatukból melyik lenne a legmegfelelőbb márka?
Köszönöm a segítséget.
Üdv.: Pocses
Elküldve: 2014. november 01. szombat, 17:18
Elküldve: 2014. október 14. kedd, 21:28
szotakdavid írta:Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!
Ékszíjtàrcsa:sak is corteco,szíj csak conti.
Elküldve: 2014. október 14. kedd, 19:11
Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Lehet, hogy korábban már kért valaki segítséget az alábbi témában, de még új vagyok a fórumon és inkább leírom én (is).
Tavaly nyáron vettem egy 2007-es BMW 118d-t. Szinte hibátlan állapotban, amit az elmúlt 25.000 km is alátámasztott.
Volt egy kis hangja a főtengely ékszíjtárcsának ezért kicseréltettem az ékszíjakkal együtt.
Általában utángyártott alkatrészt választok az autómhoz a nevesebb gyártóktól. Luk ékszíjtárcsát kapott és már pontosan nem emlékszem de talán Gates ékszíjat.
Egy-két hónap (4-5000km) múlva hallottam, egy enyhe csikorgó hangot alapjárat körül, amikor a garázsba álltam be, később indításkor is meg-megnyikkant mintha csúszna az ékszíj. Ez erősödött, úgyhogy a szerelőm kicserélte a feszítőgörgőt és új ékszíjat tett fel. Újabb egy-két hónapig volt jó, de a tavasz beálltával (amikor a klíma is rajta van) egyre erősebben szólt. Próbaképpen egy másik fajta ékszíjat is feltett a szerelő, de újabb egy-két hónapig volt csak jó.
Mindenképpen meg akarok szabadulni ettől a hibától és nem gond az sem ha csak a gyári alkatrész hozza meg a megoldást, de feleslegesen nem szeretnék kidobni 40-50000 forintot pluszban.
Mit javasoltok, milyen gyártmányú ékszíjtárcsát, ékszíjat vegyek, cseréltessek újra feszítőgörgőt is, illetve lehet, hogy valami technológiai hibát vét a szerelő minden alkalommal és csak azt kell másképp csinálni? Avagy egészen más lehet a hiba, pl. a klímakompresszor ékszíjtárcsája csúszik...
A motor egyébként az M47-es 122Le-s még pont a facelift előtt gyártották.
Köszönöm előre is a segítő szándékú hozzászólásokat!
Elküldve: 2014. október 14. kedd, 14:13
Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 21:45
hil írta:lela írta: Üdv!
Másik topikban már jeleztem hogy az autónak az autónak az alábbi kerregő csattogó hangja van
Az ékszíjtárcsa ilyen állapotú:
Gondoltam hogy leveszem az ékszíjat és kipróbálom üresen, de a tárcsára is rá van írva hogy szíj nélkül ne, másrészt a klímakompresszor szíja nem tudom hogy jön le, mert nekem nincs rajta feszítő.
Lehet hogy ez csinálja a zajt?Volt már valakinek ilyen gondja?
Köszönöm a segítséget!
Vízpumpa tengely nem lóg?? A lét nem feltétlen ereszti még......
Bár újra meghallgatva és belegondolva, lehet, hogy valamelyik porlasztó csúcs, mivel melegedve elhalkul
Pont hogy mikor hidegen indítom akkor szinte nem is hallatszik, majd pár perc járás után kezd el hangosodni.
Ki akartam próbálni hogy ha leveszem a szíjakat akkor elhallgat e, de egyrészt rá van írva a tárcsára hogy szíj nélkül ne(nem tudom mi baja lehet üresen), másrészt a klímaékszíjat hogy lehet levenni, nekem ugyanis nincs rajta feszítőgörgő.
A hűtővízhez egy fél litert hozzá tudtam tölteni annyi hiányzott belőle, lehet hogy a vízpumpánál szökik el, bár az látszana akkor.
Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 20:26
lela írta: Üdv!
Másik topikban már jeleztem hogy az autónak az autónak az alábbi kerregő csattogó hangja van
Az ékszíjtárcsa ilyen állapotú:
Gondoltam hogy leveszem az ékszíjat és kipróbálom üresen, de a tárcsára is rá van írva hogy szíj nélkül ne, másrészt a klímakompresszor szíja nem tudom hogy jön le, mert nekem nincs rajta feszítő.
Lehet hogy ez csinálja a zajt?Volt már valakinek ilyen gondja?
Köszönöm a segítséget!
Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 19:35
Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 12:44
szotakdavid írta:flenfer írta:b_imi írta:flenfer írta:b_imi írta:flenfer írta:
Viszont van egy kb.5 cm-es csavarszerűség, amibe 17-es imbusz megy bele. Ezzel lehetne meglazítani?
B a feszítőgörgő.
Igen, csak hogy tudom lazítani? Egy tel.számot tudnál esetleg írni?
A Feszítés az óramutató járásával megegyező irányú. Egy Crowa vagy cillagkulcs (ha jól emlékszem 24-es) segítségével, az ellentétes irányba mozdítva lehet lazítani. Utána levehető a szíj.
Mint a képen is látható, a görgő egy L alakú karon van rögzítve, ami egy feszítő elembe (E) csatlakozik. Ezt a kart fordítod el a Crowa vagy a kulcs segítségével.
szerk.: mit akarsz csinálni?
Köszönöm a segítséget!
Sikerült megoldani, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett hozzá, hogy meglazítsam. Ilyen megoldással sem találkoztam még.
1/2-es crowa toldószár kell hozzá 2 db azzal kell leszedni nem csavarhúzóval.
Kézzel szedtem le, csak egy jó nagy csavarhúzó kellett a feszítő lazításához.