ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2011. augusztus 25. csütörtök, 08:49


sziasztok. nekem kb 2 honapja lett cserélve feszítő és vezetö görgö,de a reggeli inditás utáni ciripelő hang nem szűnt meg.most pár napja lett lecserélve mind kettő szíj,gates mellet döntötem.és már nem ciripel reggelenként. bmw e46 320d 136 lovas az autó.

bomos535
autója adatai
Széria: 7
Típus: E38
Kivitel: Sedan
Modell: 728i
Évjárat: 2001

státusz bomos535

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 18:50


HALI! vAN VALAKINEK ELFEKVÖBEN ÉKSZIJTÁRCSÁJA 2004ES 320D-BE VAGY HOL LEHET KEDVEZÖ ÁRON BESZEREZNI?

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. augusztus 23. kedd, 16:40


Nem értettem félre,sőt köszönöm a tanácsokat!
Ha majd egyszer lesz kedvem,akkor kipróbálok még egy Bosch szíjat,vagy az általad említett Dayco-t.
Offként hozzáteszem nekem anno a Ladámban volt komplett szerszámosláda a nem várt események kiküszöbölésére,amit még az E30 is megörökölt,bár nála már különösebben nem volt rá szükség.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 22. hétfő, 21:13


kisg325 írta: Hancurozo!

Egyelőre marad így,de vész esetére a csomitartóban ott lesz egy másik szíj,na meg egy 16-os és egy 24-es kulcs.
Talán a későbbiekben vagy rendelek egy Dayco szíjat próbára,mivel jóval olcsóbb a Gates-nél és a Conti-nál is,vagy marad a gyári szíj. Az állításomat most is fenttartom,hogy a feszítőm nem rossz.
Majd beszámolok az eseményekről,hátha okulhat belőle más is.


Ne érts félre. Nem mondtam, hogy bontsd meg. Igazad van, hogy a jó szíjjal jársz. Csak arra reagáltam, hogy nem csak a "gyári" lehet jó. Nekem is bent van a kulcskészlet, és egy kispajszer a tartalék szíj mellett. (régi, nagypolákos beidegződés)
Ha jó a feszítőd ne cseréld (horror az ára, pedig az opeltől a mercin át sok autóban van ugyanaz).

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. augusztus 22. hétfő, 20:51


Hancurozo!

Egyelőre marad így,de vész esetére a csomitartóban ott lesz egy másik szíj,na meg egy 16-os és egy 24-es kulcs.
Talán a későbbiekben vagy rendelek egy Dayco szíjat próbára,mivel jóval olcsóbb a Gates-nél és a Conti-nál is,vagy marad a gyári szíj. Az állításomat most is fenttartom,hogy a feszítőm nem rossz.
Majd beszámolok az eseményekről,hátha okulhat belőle más is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 22. hétfő, 19:20


kisg325 írta: Sziasztok!

Összesen 4 km-t bírt a Gates és nyikkan. Dühömben visszaraktam a régi ledobott gyári szíjat és láss csodát nem nyikkan...
Ergo annak volt igaza,aki ezen topikon belül valamikor régebben azt írta,hogy csak a gyári szíj a tuti.


Én is cseréltem szíjat a vásárlás után (nem emlékszem milyet vettem). A feszítőm már akkor sem volt a helyzet magaslatán, és egy előzésnél el is szakadt. Az út mellet cseréltem (akkor még nem volt alsó burkolatom) Dayco-ra (ez volt a boltban, ahol volt a polcon). Rá 2 napra jött meg az új feszítő, és azóta is az a szíj van fenn. Semmi bajom a szíjjal, nem nyikkan, nem csúszik.
Nem csak a "gyári" szíj lehet jó, ha minden más rendben van.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. augusztus 22. hétfő, 18:53


Sziasztok!

Összesen 4 km-t bírt a Gates és nyikkan. Dühömben visszaraktam a régi ledobott gyári szíjat és láss csodát nem nyikkan...
Ergo annak volt igaza,aki ezen topikon belül valamikor régebben azt írta,hogy csak a gyári szíj a tuti.


kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 19:42


Sziasztok!

Nagyon idegesített ez az előzőekben említett nyikkanás,így kicsit ráfeküdtem a témára. Érdeklődtem pár emberkénél,hogy van-e látható jele annak,ha a feszítő okádott be. Egyértelműen többen is azt mondták,hogy rosszalkodó feszítő esetén rázkódik,vibrál alapjáraton a görgő. Persze kivételek is lehetnek. Nekem úgy áll,mint a cövek! Szóval inkább lecseréltem a szíjat Gates-re és most jó,egyáltalán nem nyikkan. Hozzáteszem a Conti is bírta 600 km-ig. Kíváncsi vagyok,hogy ez a szíj bírni fogja-e...

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 17:20


Köszönöm a tippeket,ránézek a patronra is. Mondjuk a 600km egy balcsis út volt összesen egy nap alatt,így én még mindig a szíjra gyanakszom. Mivel meg van még a ledobott gyári szíj,így lehet visszarakom és megnézem azzal.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 17:05


kisg325 írta:
kempelen írta: éppen a Conti

Valahol az előző oldalakon olvastam a Conti-ról,hogy az nem nyikkan,ezért is választottam ezt a márkát. Máskülönben nem fikázom a Gates-et főleg,mert én is alkatrész kereskedelemben dolgozok és vezérlésből pl. inkább azt tenném fel. Lényeg,a lényeg,hogy azért cseréltem le az autón lévő szíjakat,mert most vettem a verdát és a kötelező olajcserén és szűrők cseréjén ezt is megakartam ejteni egyúttal. A szíjtárcsának semmi baja és a gyári szíjjal tényleg nem volt hangja. Hozzáteszem,hogy a Conti-nak sem volt kemény 600 km-ig...

Üdv.


Nézd meg a feszítőpatront. Nekem is az volt cserés. (miután elengedte az olajat, berázta a szíjat)

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. július 21. csütörtök, 16:42


kempelen írta: éppen a Conti

Valahol az előző oldalakon olvastam a Conti-ról,hogy az nem nyikkan,ezért is választottam ezt a márkát. Máskülönben nem fikázom a Gates-et főleg,mert én is alkatrész kereskedelemben dolgozok és vezérlésből pl. inkább azt tenném fel. Lényeg,a lényeg,hogy azért cseréltem le az autón lévő szíjakat,mert most vettem a verdát és a kötelező olajcserén és szűrők cseréjén ezt is megakartam ejteni egyúttal. A szíjtárcsának semmi baja és a gyári szíjjal tényleg nem volt hangja. Hozzáteszem,hogy a Conti-nak sem volt kemény 600 km-ig...

Üdv.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 23:38


kisg325 írta: Sziasztok!

Lecseréltem a hosszbordás szíjakat az autómon,ami egy 320D. A Gates-re panaszkodtak páran,így inkább a Contitech mellett döntöttem. Az indításkor jelentkező nyikkanó hang ennél a szíjnál is hallható,holott a csere előtt nem volt ilyen probléma. Megjegyzem gyári szíj volt rajta. A kérdésem az lenne,hogy egyik utángyártott szíj sem annyira tökéletes,mint a gyári? Vajon ki lehet a beszállítója a BMW-nek szíj terén?

Üdv.


éppen a Conti

(ettől függetlenül szerintem a gates semmivel sem rosszabb, mint a conti)

A régi szíj repedt, töredezett, hiányos volt? Mert ha nem, akkor nem is kellett volna cserélni.

Inkább ellenőrizd a szíjtárcsát.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 20. szerda, 23:41

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2011. július 20. szerda, 20:23


Sziasztok!

Lecseréltem a hosszbordás szíjakat az autómon,ami egy 320D. A Gates-re panaszkodtak páran,így inkább a Contitech mellett döntöttem. Az indításkor jelentkező nyikkanó hang ennél a szíjnál is hallható,holott a csere előtt nem volt ilyen probléma. Megjegyzem gyári szíj volt rajta. A kérdésem az lenne,hogy egyik utángyártott szíj sem annyira tökéletes,mint a gyári? Vajon ki lehet a beszállítója a BMW-nek szíj terén?

Üdv.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 00:16


Herczeg írta: Sziasztok!

Sajnos beleng kicsit az ékszíjtárcsám valamit kezdeni kellene vele. Az új ára 120e + áfa.
Után gyártottat keresgéltem a nagyobb autó alkatrészesek honlapján, de nem találtam.

Beírtam google-ba, hogy ékszíjtárcsa felújítás és ide vezetett. Olvasgattam, hogy valaki újította fel a tárcsát itt:
http://www.silentblock.hu/

Erről valami vélemény? Vagy úgy általánosságban az ékszíj tárcsa felújítással kapcsolatban.

BMW E36 320i M50-ről van szó amúgy

Üdv: Gábor

Szerk.:
átolvastam az egész topikot, és láttam, hogy aki cseréli a tárcsát, annak be van repedezve a gumi ágy, nyikkan indításnál, leállításnál, stb.
Nekem semmi ilyen problémám nincsen, "csak" bejár a tárcsa maximum fél centit, ergo 8-as van benne. Jah és ha fontos info, akkor automata manuális 2 oldali klímám van. Esetleg ha valaki tud új, után gyártott az pls írjon egy árat. Láttam, hogy E46-hoz 40 körül van, gondolom E36-hoz akkor olcsóbb.



Szia,
Keresd meg mattila-t, vagy hantos ricsit a szerviz értékelések között. neked is lesz ennyiért tuti. azt hiszem nekem is 40 volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz Herczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. június 10. péntek, 22:24


Sziasztok!

Sajnos beleng kicsit az ékszíjtárcsám valamit kezdeni kellene vele. Az új ára 120e + áfa.
Után gyártottat keresgéltem a nagyobb autó alkatrészesek honlapján, de nem találtam.

Beírtam google-ba, hogy ékszíjtárcsa felújítás és ide vezetett. Olvasgattam, hogy valaki újította fel a tárcsát itt:
http://www.silentblock.hu/

Erről valami vélemény? Vagy úgy általánosságban az ékszíj tárcsa felújítással kapcsolatban.

BMW E36 320i M50-ről van szó amúgy

Üdv: Gábor

Szerk.:
átolvastam az egész topikot, és láttam, hogy aki cseréli a tárcsát, annak be van repedezve a gumi ágy, nyikkan indításnál, leállításnál, stb.
Nekem semmi ilyen problémám nincsen, "csak" bejár a tárcsa maximum fél centit, ergo 8-as van benne. Jah és ha fontos info, akkor automata manuális 2 oldali klímám van. Esetleg ha valaki tud új, után gyártott az pls írjon egy árat. Láttam, hogy E46-hoz 40 körül van, gondolom E36-hoz akkor olcsóbb.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. június 10. péntek, 23:00