Csum írta:
mennyiért és hol sikerült hozzá jutnod?
Már csak a grundmodul felprogramozása van hátra.
Már gondoltam, hogy írok egy összesítõt, mi mennyibe van, de nem akartam elkapkodni, ezért nem fogtam eddig neki.
Nagyjából:
- két oldali ablakemelõ mechanika, motorral + az ajtókba való kábelköteg + a két hátsó kapcsoló ebayrõl (németo.): 43 000,-
- karosszériába való komplett kábelköteg/kábelek bontóból: 20 000,-
- központi kapcsolók és a körülötte lévõ burkolat ebayrõl (usa) : 7000,-
- két hátsó ajtókárpit, mert ne maradjon ott a lyuk és ne dugó legyen ott, hanem gyári eredeti kárpit hazai bontóból két oldalra: 20 000,-
Ez eddig: 90 000,-
Plusz még az emberi munkaerõ amivel befüzted, bekötegelted az eredeti kábeleket, az eredeti helyekre.
Ha sikerül a grundmodul projekt akkor csak párezer a programozás, ha nincs benne a hátsó ablakemelõk reléje, akkor ha megoldható relé beültetéssel kicsit több, ha nem akkor komplett grundmodul még pluszban 25 000,- tehát akkor max a plafon 115 000,-
Mivel mindenkinek más a fontos mérlegre lehet tenni ahogy én csináltam. Nekem fontos volt hogy csak gyári alkatrészek semmi kókányolás, ezért ennyi. De nekem megérte és örülök neki.
De lehet ez több is ha lehúzós bontóból származik a dolog.
Viszont lehet olcsóbb is, ha megegyezel egy olyan bontóssal ahol kompletten kiszedheted a cuccot minden sallangal.
(azt nem említettem, hogy az árat még emelni fogja a hátsó ajtóüveg sarkában a becsípõdésgátló érzékelõje)
Tehát elvileg több most, mint ha gyárilag rendelte volna bele a fószer, de nekem így is megérte, mert azt vallom amivel nem kell egyetérteni, hogy egy ilyen kategóriájú autóban szériának kellett volna lennie ennek.
Azt is bevallom hogy ezen az áron beszerzett alkatrészek drágák, mert ennyit nem érnek, de hát a piac farkastörvénye ez.
A bontósokról tisztelet a kivételnek annyit, hogy ha nem keresik az alkatrészt sok helyen a kukában köt ki. Ha véletlen betalál valaki a bontóba akkor meg aranyárban adja. Amúgy kidobná a kukába haszon nélkül.