státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2006. december 22. péntek, 09:15


Voltunk szervízben ezzel a problémával. Semmi komolyat nem találtak. Azt mondták hogy 1-2 kisebb hibakódot kiütöttek. Mióta ez a jelenség megtörtént azóta egyszer sem csinálta. Remélem nem is fogja. Egyébként az autó (320D, 2003.07 havi) Németbõl behozott valós 100.000 km-es.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. december 21. csütörtök, 23:58


Találtam egy érdekes cikket, itt egy kis részlet, és a link:

Az utolsó láncszem egy olyan hardver elem, ami kívülrõl szemléli a vezérlõegységben a program futását, és ha az valahol mégis elakadna, végsõ megoldásként reseteli (újraindítja) a vezérlõt. Menet közben ebbõl legföljebb nagyon rövid rángatás, esetleg a mûszerfalon a mutatók pillanatnyi lekókadása vehetõ észre: a vezérlõ ugyanis 0,4 másodperc alatt (!) újrabootol, és ott folytatja a befecskendezést, ahol abbahagyta.

http://www.totalcar.hu/magazin/technika/elektro/

Tehát kezdem azt hinni, hogy a NO.-ból behozott autók a megállapítható (nem óra szerinti) kb. 100-150 e km helyett minimum a dupláját futották, és így is szinte csak kontakt hibák vannak benne. Ahhoz képest nagyon jó!

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. december 05. kedd, 23:02


Jaja igazad lehet, már az elején éreztem, hogy bennem lehet a hiba

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2006. december 05. kedd, 15:00


meszes írta: Ez a hiba jelentkezett nálam is, ez volt a hab a tortán. (Mûszerfal Off topic)
Feladtam a küzdést, túl sok hiba jött ki néhány hónap alatt, nem ezt vártam egy 2002-es BMW-tõl, berágtam, és elcseréltem egy Skodára
És most gyûjtök egy BMW-re...


Rossz nyom....egy bmw-ben minden hibának oka van! Ez nem szellemautó. Ha nem tudod mi okozza, az a Te hibád, nem a kocsié!

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. december 05. kedd, 00:51


Ez a hiba jelentkezett nálam is, ez volt a hab a tortán. (Mûszerfal Off topic)
Feladtam a küzdést, túl sok hiba jött ki néhány hónap alatt, nem ezt vártam egy 2002-es BMW-tõl, berágtam, és elcseréltem egy Skodára
És most gyûjtök egy BMW-re...

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. december 02. szombat, 18:54


Ellenõrizném az akkut, de lehet, hogy csak pillanatnyi ellenállás zavar volt.

státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2006. december 02. szombat, 18:16


Még most tapasztaltam elõször


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. december 02. szombat, 12:23


Rendszeres volt ez az elhalványodás, vagy csak egyedi?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. december 02. szombat, 12:20


A CCFL-t garanciában cseréltesd ki Így a legegyszerûbb megoldani.

státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2006. december 02. szombat, 11:47


Az autó meghúzatásánál, magasabb fordulatszámon, kattogó reléhangot hallottam, és a mûszerfal világítás és a magnó világítása teljesen elhalványodott, aztán pár másodperc múlva, minden világítás helyreállt.
Mi lehet a gond??
Van valakinek ötlete? vagy tapasztalt már valaki ehhez hasonlót??
Valamint a 2 hónapos angel eyes ccfl-es elõször a jobb oldali, majd a bal oldali adta meg magát.