ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 10:56


tegnap cseréltük az üzemanyagszűrőt...és fémpor volt az alján...engem is utolér lassan az üzemagyag pompa gond remélem még egy jó darabig nem hal meg...


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 20:12


Szivattyú kicserélve, sikerült megoldani aknára állás nélkül is.
22 ezerért sikerült szereznem.
Nem pierburg, nem gyári, de 1 év gari van rá, tesztelésnek jó, kíváncsi vagyok
meddig bírja.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. február 06. szerda, 22:00


Macsek írta:
Zsolti írta: Sziasztok srácok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy hidegen beinditás után nagyon finoman ingadozik az alapjárat és valami búgó hangot hallat az auto.melegen aztán már csak folyamatosan búg de nem mélya hang.
mi lehet ez? valamelyik üzemanyag szivattyúra tippelek..

320d 2003.12 km:193454




Szerintem a vezetõûlés alatti zúg!Nekem is csinálta,és ha erõsõdik majd idõvel a hangja akkor szép lassan csere lesz!
Az alapjárat ingadozás nemtudom,hogy attol lehet-e!?





Ajjaj...
De jó hogy van ez a topic. Ma nekem is elkezdett eléggé hangosan búgni
az első ülés alatti pumpa... Az enyém 196 600 km-nél jár.
Hát ez nem hiányzott most...


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 20:57


BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Pierburg szivattyú nincs, "IT AUTOMOTIVE" gyártja a Pierburgnak a szivattyút.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 18. csütörtök, 20:51


BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 15. hétfő, 17:39


jrtom írta: Én írtam neked, hogy cserélj pumpát mert én is végigjátszottam még anno a 320i-mel.
elöbb hallgattál volna rám akkor már rég jólenne a kocsid.

anubisz írta:
anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.




Igen, mondtam, hogy voltak akik írták, csak ugye megmértem, és simán dobta a 3 bárt. Hogy ejtette a nyomást arra meg azt írták, az normális. Melegen meg az ég világon semmi baja nem volt. Így meg nem akartam 60 ezerért pumpát venni, kísérletezésnek kicsit drága mutatvány. Már csak az Injektort akarom megtisztíttatni, mert hidegen az egyiknek más az értéke, utána beáll. Azt lehet még kicsit érezni reggel, nagyon picit egyenetlen még, alig érezhetően. De pöccre indul.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 15. hétfő, 17:26


Én írtam neked, hogy cserélj pumpát mert én is végigjátszottam még anno a 320i-mel.
elöbb hallgattál volna rám akkor már rég jólenne a kocsid.

anubisz írta:
anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 15. hétfő, 01:19


anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 16:10


m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 15:27


anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 11:28


YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 11. csütörtök, 11:29

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 11:15


anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 11. csütörtök, 11:04


Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 23:16


Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 23:03


jrtom írta: Nekem is elég hangos már a küszöbpumpa én is tervezem a cserét. Én valszeg Pierburgot fogok venni, 33 ezer körül kapom meg.
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!




Áruld már el légy szíves a forrásodat, ha nem hétpecsétes! Akár privátba is.