Ugye annyit még hozzá tennék, ez a mikulás a videón csuklóból lazítja a csavarokat
na persze.az a kocsi is csak a garázsba áll,vagy előtte fel lazította őket.Én egy év után alig tudtam le venni a tárcsákat,úgy rá ette magát, ez meg csak úgy le emelte,se rozsda,se kosz se semmi. Aki már szedett szét féket 1,2 év után, az nem eszi ezt a mutatványt
A másik,a nagy csavar terhelésre visszatérve,aztán aki fogta azt a csavart ami tartja a nyerget,na hagyjuk már. Semmi köze a terheléshez,úgy törne el mint a szar,ha az terhelést kapna,mondjuk oldal irányút.Annyi hogy azon úszik a nyereg pár millimétert.Kívül meg egy vékony szar laprugó fogja oda a nyerget. Ennyit a terhelésről. Két komoly csavar van csak ott, ami a konzolt rögzíti, aztán kész.Amin a nyereg úszik még a menetes vége is tök vékony, a videón is meg lehet nézni, aki még nem fogta. Semmi köze a terheléshez. Annak ilyen erőket kellene kordába tartani,úgy szakadna ki a helyéről az első fékezésnél, hogy öröm lenne nézni. A külső feszítő laprugóról meg nem is beszélve. Csak annyi szerepe van hogy meg vezesse a nyerget,nincs is közvetlen kapcsolat közötte és a nyereg között,mert egy gumi perselybe fut,amit lehet cserélni, és egy műanyag kupak zárja le. A neve is az Féknyereg vezető csavar. Amúgy itt a képen aki még nem látta. Még kenő cuccot is adnak hozzá,hogy simán járjon. Ezen siklik a nyereg, aztán van még 2 csavar a konzolé,és kész.
Talán még csillapítja is a nyereg rezgését valamelyest mert gumi perselybe fut.
http://seekpart24.com/metzger/...p;at=11042