Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 23:40


Nem tudom már, hogy hol olvastam, de valahol itt az oldalon, hogy a csere után mielõtt még gyújtást adnál nyomni kell a féket.
Ezzel egyidõben adni a gyújtást és akkor azonnal kialszik.
Mikor nekem cserélték én így is tettem és nekem mûködött is, nem világított.
Így, hogy már ez a mûvelet el lett mulasztva, sajna nem tudok én sem pontos választ adni a kérdésre, de idõvel ki fog aludni, az biztos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 13:51


Köszi a válaszokat!
Akkor várok türelemmel

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 13:46


von írta: Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy a fékbetét és kopásjelzõ csere után meddig fog még világítani, jelezni a kopásjelzõ ikon a mûszerfalon?
Elõre is köszi a válaszokat.


Szia!

Nekem kb.25-30km után aludt el

Szili

státusz Szili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 83

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 13:30


von írta: Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy a fékbetét és kopásjelzõ csere után meddig fog még világítani, jelezni a kopásjelzõ ikon a mûszerfalon?
Elõre is köszi a válaszokat.



Nekem nincs tapasztalatom,de állítólag kb 500 km után.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. július 21. hétfő, 13:26


Sziasztok
Az lenne a kérdésem, hogy a fékbetét és kopásjelzõ csere után meddig fog még világítani, jelezni a kopásjelzõ ikon a mûszerfalon?
Elõre is köszi a válaszokat.

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 20:01


Tib írta: Sziasztok!

Mostanában a kézifék használata után szaggatott surlódási hangot lehet hallani, ami a sebességgel együtt gyorsul.
Ha menet közben behúzom a kéziféket felerõsödik ez a hang, de néhány kanyar után enyhül ill. eltûnik ez a hang.

Nem tudna segíteni valaki, hogy mivel lehetne ezt orvosolni?

Köszi


Szerintem a rugókkal lesz gond a kézifék pofáknál. Nem húzza vissza a helyére õket rendesen.
Vagy egy alapos tisztítással megoldódik, vagy elfáradt-törött, és akkor csere.

státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2008. július 19. szombat, 18:25


Sziasztok!

Mostanában a kézifék használata után szaggatott surlódási hangot lehet hallani, ami a sebességgel együtt gyorsul.
Ha menet közben behúzom a kéziféket felerõsödik ez a hang, de néhány kanyar után enyhül ill. eltûnik ez a hang.

Nem tudna segíteni valaki, hogy mivel lehetne ezt orvosolni?

Köszi


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 19:15


Van gumis téma! (mielött drasztikusan megnõne az off postok aránya)

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 16:21


Aham... hát én vagyok az élõ példa---

Én igy jártam,, de most csak olcsó gumit tudok venni, mert elment a lém a fékre
Van 13e/db ért 225/60 r16 .. jó az nekem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 16:06


pont ezt írtam és vitáztak velem... gondolom vissza olvastál... mivel asszimetrikus, és szerintem pont emiatt lehet ez a hangforrás, mert nem egyirányba néznek.... de lécci olvass vissza abab a topicba, ahova elõször írtad talán a mi lehet a baj topic volt... ez olyan mint amikor a traktorra felteszik fordítva a gumit, egy kurva hangos lesz, és ráz mint az isten nyila

Vangelis írta: Én még a mai napig nem tudok rájönni hogy mia zúgás.

Viszont azt figyeltem, hogy a gumik (michelin Pilot Primacy) , nem egy irányba vannak a minták mind a két oldalt.
Oylan mintha mind a négy egy oldali lenne.
lehet hülyén hangzik... de egyik oldalt viszsafelé vannak a minták a másik oldalhoz képest.

Nem tudom hogy ez okozhat e zúgst...


státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 15:59


Én még a mai napig nem tudok rájönni hogy mia zúgás.

Viszont azt figyeltem, hogy a gumik (michelin Pilot Primacy) , nem egy irányba vannak a minták mind a két oldalt.
Oylan mintha mind a négy egy oldali lenne.
lehet hülyén hangzik... de egyik oldalt viszsafelé vannak a minták a másik oldalhoz képest.

Nem tudom hogy ez okozhat e zúgst...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. június 29. vasárnap, 14:18


én is taposgattam finoman, majd egy 40 km után felemeltem a kocsit... a hátsó tárcsákba kicsit beleér a betét, de az ilyen volt a gyárinál is, az elsõknél a balosba egyáltalán nem ér bele, a jobbosba egy picit egy helyen, de az majd úgyis bekopik... nem húz, nem rángat fékezés közben... tegnap fékeztem egy izmosabbat, és utána eszméletlen hogy fogott a fék... én azt mondom, satuzni nem szabad és fokozatosan kell fékezni érintõlegesen..., de egy kis erõsebb fékezás se árt hosszabb távon, egy a lényeg néha fel kell engedni nehogy felhevüljön a tárcsa, mert akkor vetemedhet... én azt hittem rosszabb lett a fék olyan puhának tûnt, de mondom a tegnapi erõsebb óta elég fasza, és azt veszem észre hidegen nem fog úgy, mint melegen...tiszta sport autó

státusz Vangelis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 09:51


CSAK finoman taposom nyugi

Csak párat fékeztem, rá hogy húz e valmerre meg ilyenek.

Modjuk úgy hogy normál használat!

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 08:55


Vangelis írta: Tegnap mi is feldobáltuk a tárcsákat és betéteket.

Durván 2 órába telett.. mert még bmw-t nem csinátunk, és a végére besötétedett...

De fogank mint az állat....

Remélem bevállik az ATE.... power disc.

Nem nagy meló lecserélni.. ne menjetek miatta szervizbe.
Fõleg ne Szakszervizbe


Please drive moderatly within the first 200 kms...
idézet a kézikönyvbõl :p

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. június 28. szombat, 08:43


Vangelis írta: Tegnap mi is feldobáltuk a tárcsákat és betéteket.

Durván 2 órába telett.. mert még bmw-t nem csinátunk, és a végére besötétedett...

De fogank mint az állat....

Remélem bevállik az ATE.... power disc.

Nem nagy meló lecserélni.. ne menjetek miatta szervizbe.
Fõleg ne Szakszervizbe


csak lassan...