jencispy írta:
Tano írta:
Gabor1980 írta:
Hy!
Fekbetet csere elott allok es azt szeretnem tudni hogy van e valami trukje vagy siman ki lehet e cserelni! ABS a kocsi ez szamit e vagy nem! Egyik haver mondta mivel ABS van benne csavaros a dugattyu tehat nem lehet siman visszanyomni! Ez valoban igy van? Ha legteleniteni kell akkor az ABS est is ugyan ugy mint a simat pumpa kinyit beesik elzar pumpa elven kell?
Lecci irjatok mert nem akarom elbaszni!
Koszi szepen!
Egyszerűen lehet cserélni, nincs benne semmi extra. Ha a kopásjelző még nem jelzett, akkor még azt is vissza tudod rakni. A dugattyút is vissza lehet nyomni. Ha fékolajat nem cserélsz le akkor még légteleníteni sem kell, mert nem lesz megbontva az a része.
ITT találsz ábrát hogy hogyan is épül fel a fék.
Leveszed a 7-es rögzítőt. Utána kicsavarod a hátsó csavarokat (2db) ami a 2-es számnál vannak, és akkor le tudod emelni a nyerget (1-es elem) a betétekkel dugattyúval együtt. Betét ki, némi tisztogatás és mehet vissza a helyére fordítva.
Hi!
Pont nekem is most kopott el. Pénteken néztem amikor cserélték a felniket h elég kopott, másnap be is jelzett...
Hogy szokták cserélni? Első-hátsót együtt vagy csak amelyik pár elkopott?
a hátsó betétek dupla addig szokták bírni, mint az elsők...
arra kell figyelni, hogy fékbetét csere nem volt, de fékolajcsere igen, és akkor tele lett töltve a tartály, mivel ez kopott betéteknél történt, így az új betétet beletéve a max szint felett lesz a fékolaj, erre oda kell figyelni, ugyanis a fékolajszint ha nincs szivárgás, akkor azért csökken, mert használódik a fékpofa, azaz közelebb keról a tárcsához, a munkahenger jobban kint van, ergó olajszint csökken... amikor majd egy fogóval visszanyomják a munkahengert, majd látni fogod a szint hogy változik