YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 18:58


BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...


én cirmit nem vennék... arról még több rosszat hallottam. állítólag hamisíjják...is

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 15:00


Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 12:33


brutus20 írta: Cserélni kell lassan, de biztosan az első tárcsákat és betéteket. Az unixban már néztem az árakat, ott olyan 40 körül jönne ki...de ráakadtam erre a hirdetésre:

http://racing-bazar.hu/alkatre...a_betettel

valaki vett már innen?
illetve az én első gyári méretem, ha jól tudom 280, ez meg 300as...


Küldj egy VIN kódot és adok neked egy ajánlatot a fékre.
Márkás, megbízható alkatrészek, korrekt áron!
Laci



brutus20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz brutus20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 53

Elküldve: 2012. augusztus 18. szombat, 08:14


Cserélni kell lassan, de biztosan az első tárcsákat és betéteket. Az unixban már néztem az árakat, ott olyan 40 körül jönne ki...de ráakadtam erre a hirdetésre:

http://racing-bazar.hu/alkatre...a_betettel

valaki vett már innen?
illetve az én első gyári méretem, ha jól tudom 280, ez meg 300as...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 14:13


Lehet az is amit Te mondtál, hogy a tárcsa üt, de lehet a lengőkar hátsó szilentje fáradt el. A Tárcsacsere után meglátod.

kchris írta: sziasztok, tanácsot kérnék. mind a 4 fék+tárcsám elég kopott, a hátsóra be is jelzett a lámpa, tárcsa+betét cserélve lett hátul. elöl még nem, minek cseréljem ha még nem muszáj, úgyis kell még a nyáron vinni szervizbe. namármost, 3500km autópálya után (egyszer-kétszer dugó miatt volt majdnem vészfékezés) 60-80 fölött ha fékezek a kormány elkezd "szitálni"... Ez mitől lehet? a "vékony" első tárcsa nem bírta a gyűrődést és hullámos lett amikor nyomtam neki a keményet és emiatt van? Más gond nincs, városban nem is igen érzékelhető a dolog, kérdésem hogy azonnali szervizes téma vagy használjam amíg lehet (lámpa kigyullad), úgyis cserélni kell tárcsát+betétet? Remélem nem a hátsó új tárcsával van gond, de akkor nem hiszem hogy a kormány beremegne (csak!) fékezéskor... Fékről van szó nem akarok kockáztatni meg azt se szeretném ha ennek a szitálásnak a kormánymű látná a kárát... Köszi!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz kchris

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. augusztus 06. hétfő, 10:34


sziasztok, tanácsot kérnék. mind a 4 fék+tárcsám elég kopott, a hátsóra be is jelzett a lámpa, tárcsa+betét cserélve lett hátul. elöl még nem, minek cseréljem ha még nem muszáj, úgyis kell még a nyáron vinni szervizbe. namármost, 3500km autópálya után (egyszer-kétszer dugó miatt volt majdnem vészfékezés) 60-80 fölött ha fékezek a kormány elkezd "szitálni"... Ez mitől lehet? a "vékony" első tárcsa nem bírta a gyűrődést és hullámos lett amikor nyomtam neki a keményet és emiatt van? Más gond nincs, városban nem is igen érzékelhető a dolog, kérdésem hogy azonnali szervizes téma vagy használjam amíg lehet (lámpa kigyullad), úgyis cserélni kell tárcsát+betétet? Remélem nem a hátsó új tárcsával van gond, de akkor nem hiszem hogy a kormány beremegne (csak!) fékezéskor... Fékről van szó nem akarok kockáztatni meg azt se szeretném ha ennek a szitálásnak a kormánymű látná a kárát... Köszi!

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 18:47


jons írta:
valter320d írta:
na most abban a felújjító készletben van munkahenger is vagy csak karmanytú?
mert én csak karmantyúkat vettem azt hogy cserélem ki????kinyomni még csak valahogy ki is nyomom azt teljesen ki kell nyomni??? az a lényeg nem vágom hogy cserélem ha leirnád vagy valahogy szemléltetnéd megköszönném


Én olyat vettem, amiben benne van a karmantyú és a porvédő is (ATE). Később kiderült a munkahengert is ki kellett volna cserélni, de némi 2000-res vízpapír és wd 40 és türelem segítségével orvosoltam a problémát.

Kerék le, nyereg le. A dugattyút kompresszorral ki lehet nyomni, ha teszel egy darab fát a dugattyú elé és az ujjad nincs ott nagy gond nem lehet. Gumi alkatrészeket vedd le a dugattyúról, hengerről és tedd be az újat. Fékolajjal sikosítsd be és nyomd vissza a dugattyút. Én úgy csináltam, hogy a porvédőt beraktam a henger vájatába és a helyén nyomkodtam a dugattyú vájatába. (Marha kevés a hely, marha könnyen csúszik minden, marha könnyű kilyukasztani a porvédőt a kis segédcsavarhúzóval) Nagyjából ennyi. Ja és persze utána van még egy légtelenítés.
De ha nem bízol magadban vidd inkább szervizbe, nem hiszem, hogy sok pénzért csinálnák meg neked.

Ezt akár nevezhetnénk is az összerakás pillanatának is (persze nyilván a képen éppen szétszedik):

Oké uram persze meg tudom csinálni nincs problem!köszi



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 18:41


valter320d írta:
na most abban a felújjító készletben van munkahenger is vagy csak karmanytú?
mert én csak karmantyúkat vettem azt hogy cserélem ki????kinyomni még csak valahogy ki is nyomom azt teljesen ki kell nyomni??? az a lényeg nem vágom hogy cserélem ha leirnád vagy valahogy szemléltetnéd megköszönném


Én olyat vettem, amiben benne van a karmantyú és a porvédő is (ATE). Később kiderült a munkahengert is ki kellett volna cserélni, de némi 2000-res vízpapír és wd 40 és türelem segítségével orvosoltam a problémát.

Kerék le, nyereg le. A dugattyút kompresszorral ki lehet nyomni, ha teszel egy darab fát a dugattyú elé és az ujjad nincs ott nagy gond nem lehet. Gumi alkatrészeket vedd le a dugattyúról, hengerről és tedd be az újat. Fékolajjal sikosítsd be és nyomd vissza a dugattyút. Én úgy csináltam, hogy a porvédőt beraktam a henger vájatába és a helyén nyomkodtam a dugattyú vájatába. (Marha kevés a hely, marha könnyen csúszik minden, marha könnyű kilyukasztani a porvédőt a kis segédcsavarhúzóval) Nagyjából ennyi. Ja és persze utána van még egy légtelenítés.
De ha nem bízol magadban vidd inkább szervizbe, nem hiszem, hogy sok pénzért csinálnák meg neked.

Ezt akár nevezhetnénk is az összerakás pillanatának is (persze nyilván a képen éppen szétszedik):


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 17:36


jons írta:
valter320d írta: ha a jobb oldali felnim fékporosabb akkor a bal fékem nem tökéletes??


Ez beugratós kérdés volt?

Valószínű, hogy a jobb oldalon némileg szorul a munkahenger és nem tud a betét visszmenni a helyére rendesen emiatt állandóan kopik.

Dugattyút néznék első körben. Nekem egy felújítókészlettel meg is oldódott a dolog.





na most abban a felújjító készletben van munkahenger is vagy csak karmanytú?
mert én csak karmantyúkat vettem azt hogy cserélem ki????kinyomni még csak valahogy ki is nyomom azt teljesen ki kell nyomni??? az a lényeg nem vágom hogy cserélem ha leirnád vagy valahogy szemléltetnéd megköszönném

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 17:29


valter320d írta: ha a jobb oldali felnim fékporosabb akkor a bal fékem nem tökéletes??


Ez beugratós kérdés volt?

Valószínű, hogy a jobb oldalon némileg szorul a munkahenger és nem tud a betét visszmenni a helyére rendesen emiatt állandóan kopik.

Dugattyút néznék első körben. Nekem egy felújítókészlettel meg is oldódott a dolog.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 05. vasárnap, 17:30

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 17:01


ha a jobb oldali felnim fékporosabb akkor a bal fékem nem tökéletes??

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 12:43


Mindenképpen megkénenézni a belsőfelét is.

tbadzs írta: Sziasztok! Segítséget kérnék. Pár napja világít a fékbetét visszajelző lámpa. Kerekek leszedése nélkül szemrevételezésre kerültek a (külső) betétek. Azt mutatják, hogy még félig sem koptak el. Az lehetséges, hogy korábban mikor cserélték a betéteket a kopásjelzőt nem cserélték ki? vagy ez a visszajelző a kézifék pofákat is mutatja, mert az nagyon gyatra? vagy egyenletlenül koptak és a belsők elfogytak? Vélemény, tapasztalat?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 12:07


Sziasztok! Segítséget kérnék. Pár napja világít a fékbetét visszajelző lámpa. Kerekek leszedése nélkül szemrevételezésre kerültek a (külső) betétek. Azt mutatják, hogy még félig sem koptak el. Az lehetséges, hogy korábban mikor cserélték a betéteket a kopásjelzőt nem cserélték ki? vagy ez a visszajelző a kézifék pofákat is mutatja, mert az nagyon gyatra? vagy egyenletlenül koptak és a belsők elfogytak? Vélemény, tapasztalat?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 03. péntek, 08:53


valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:

értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?


Ha nincs buborék és sehol nem ereszt a rendszer, akkor a főfékhengernél (amibe a pedál dolgozik) lehet valami baj, például átenged a dugattyú.





na fasza pont ettöl féltem és ilyenkor mi a teendő? vennem kell egy fő fékhengert? magamhoz nyúlok


van javító készlet


mi az ára kb


sajna nem tudom nem vettem még. M. Attit hívd fel. vagy írj neki.
úgy tudom karmantyúkat és rugót is tartalmaz a készlet.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:47


YELLOW írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:

értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?


Ha nincs buborék és sehol nem ereszt a rendszer, akkor a főfékhengernél (amibe a pedál dolgozik) lehet valami baj, például átenged a dugattyú.





na fasza pont ettöl féltem és ilyenkor mi a teendő? vennem kell egy fő fékhengert? magamhoz nyúlok


van javító készlet


mi az ára kb