autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 21:52


jrtom írta: Ha jó mindegyik kopjelző akkor rakd rá a gyújtást és várj kb 20 másodpercet és kell aludni. Ha elindítod akkor nem fog elaludni, csak is gyújtáson.

Hondras írta: Sziasztok!

Hátsó fékbetét és kopásjelző csere után sem alszik ki a visszajelző lámpa, hogyan kell törölnöm?

Köszönöm.



Köszönöm a válaszokat, lehet az elsővel is gáz van megnézem majd!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 20:31


Ha jó mindegyik kopjelző akkor rakd rá a gyújtást és várj kb 20 másodpercet és kell aludni. Ha elindítod akkor nem fog elaludni, csak is gyújtáson.

Hondras írta: Sziasztok!

Hátsó fékbetét és kopásjelző csere után sem alszik ki a visszajelző lámpa, hogyan kell törölnöm?

Köszönöm.




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 19:58


Hondras írta: Sziasztok!

Hátsó fékbetét és kopásjelző csere után sem alszik ki a visszajelző lámpa, hogyan kell törölnöm?

Köszönöm.


El kell h aludjon,első rendben van nincs eltörve?? Ha elöl minden rendben el kell aludni max pár km után.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 01. kedd, 19:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz Hondras

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2013. január 01. kedd, 19:56


Sziasztok!

Hátsó fékbetét és kopásjelző csere után sem alszik ki a visszajelző lámpa, hogyan kell törölnöm?

Köszönöm.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:45


nagy_ati írta: Sziasztok!
De nem látok az első kettő között sem különbséget. http://alkatreszek.hu/webaruha...?gyakori=I


Én sem látok különbséget. Valószínű elírás... lehet az olcsóbb a hátsó akar lenni... ezt tőlük kéne megkérdezni.
Azonban van itt alkatrész kereskedelemmel foglalkozó kollega akinek igen jó árai vannak és biztos, hogy azt fogja adni amire szükséged van.
mattila



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 29. szombat, 21:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz nagy_ati

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:03


Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni, hogy e46-os (2004) 110kw-os BMW hez milyen féktárcsát és fékpofát kell venni? Milyen kopásérzékelő kell hozzá?

A Kovácsauto-nál az alábbi linken lévőt ajánlották, de itt egyből 4 variációt kínál fel a rendszer, de nem látok az első kettő között sem különbséget. http://alkatreszek.hu/webaruha...?gyakori=I


Köszönöm
Attila


veszkoo85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz veszkoo85

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 212

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 18:01


e46f4n írta: 330cd-re keresek gyari garnitura fektarcsakat es beteteket! Mi a gyari beszallito? Bosch jurid? Esetleg valami otlet, hol vasaroljak?


Szia.
nekem 330xd kombinom van,az én kombinomat gyárilag atevel szerelték,és ate power discet tettem fel rá és hibátlanul működik.nézd meg a képeket google ate power disc.
ha gondolod tudok benne segíteni,a tesóm ezzel foglalkozik.nekem über kedvezménnyel a 2tárcsa betét+kopásjelző megállt 30ezer alatt előre.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 12:28


vivaladiesel írta:
e46f4n írta: 330cd-re keresek gyari garnitura fektarcsakat es beteteket! Mi a gyari beszallito? Bosch jurid? Esetleg valami otlet, hol vasaroljak?


Ha jól tudom az ATE a gyári beszállító.


ez változó. az ATE a fékrendszert hozza, de általában Jurid tárcsa és betét. amik szerintem teljesen jók. persze 100%-ra nem mondom, lehet a nagyobb motoroknál ATE a tárcsa és betét is.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 12:18


e46f4n írta: 330cd-re keresek gyari garnitura fektarcsakat es beteteket! Mi a gyari beszallito? Bosch jurid? Esetleg valami otlet, hol vasaroljak?


Ha jól tudom az ATE a gyári beszállító.


e46f4n

státusz e46f4n

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 12:07


330cd-re keresek gyari garnitura fektarcsakat es beteteket! Mi a gyari beszallito? Bosch jurid? Esetleg valami otlet, hol vasaroljak?

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 16:37


YELLOW írta:
ignasow írta: Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.


ha hátul is hűtött, akkor 276mm, ha sima tárcsa, akkor 280mm


Köszi Yellow!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 16:35


ignasow írta: Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.


ha hátul is hűtött, akkor 276mm, ha sima tárcsa, akkor 280mm

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 16:33


Sziasztok. Hátsó féktárcsákat szeretnék cserélni (2000 évj. E46 320D 136Le) az autó teljesen gyári, a kérdésem az lenne, hogy mekkora tárcsa való bele 276mm a gyári?

Üdv.

Matt3er
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325d
Évjárat: 2008

státusz Matt3er

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. október 30. kedd, 09:31


higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: Helló! e46 316osomon előbb utóbb féktárcsákat kell majd cserélnem. Kérdésem az lenne, hogy a gyári 286-os méretet könnyű lecserélni 300-asra, netántán 325ösre? Szóval elég hozzá a tárcsához passzoló nyereg meg betét és csak felcsavarozni a helyére vagy más módosításokat is igényel a fékupgrade? Első fék esetében.


a megfelelő tárcsához a megfelelő nyereg kell. és annyi. és ahogy írták 15-ös kereket akkor felejtsd el, mert a gyári is éppen elfér alatta....



16os a nyári kerekem. ha sikerül jó áron pl 300as féket találni nyergekkel, akkor lehet inkább olyat vennék, mint 286-ost, de a lényeg, hogy akkor nyeregcserével megoldható az átmérőnövelés ezek szerint.


Én is gondolkodtam nyáron a fékcserén 325-re, de egyrészt múlt télen vettem új téli gumit, másrészt nem tudom mennyire befolyásolja az esp működését.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 30. kedd, 01:10


szotakdavid írta:
Alesi írta: Gondoltam leírom a kis rövid sztorimat, hátha valaki okul belőle. Főszereplők a Textar és a fékbetét.

Még nyáron egy olaszországi nyaralás után észrevettem hogy nagyobb sebességnél, kb 80-tól fékezésnél ráz az autó. Nyaralás után nyomban elvittem futómű állításra, lecsekkolták a felnik állapotát, minden OK. Maradt kizárásos alapon a fék, mint hibaforrás, biztos csak fel kell szabályozni a tárcsákat, nem lenne meglepő, mert történt egy-két vészfékezés, és sokat ment az autó szerpentinen is.

Itt a remek alkalom megemlíteni, hogy a teljes fékrendszer ki lett cserélve tavasszal: Textar tárcsák, Textar betétek, Textar kopásjelzők, mert az állítólag jó, és relativ nem is annyira drága.

Hát ma jutottam csak el odáig, hogy megnézetem a fékeket, elvittem szerelőhöz, mondtam tárcsaszabályozás. Hát délután hívott, hogy nagyobb a baj, el van törve a fékbetét. Remek. Elmentem, hát a Ferodol tényleg le van repedve róla egy részen, undorító az egész. Végül ki lett cserélve Bosch betétekre, remélem ezek jobban bírják.

Soha többé Textar!


Egyik barátomnak 120d-n a Textar betétről egybe leszakadt a Ferodol.


Főleg, hogy a BMW JURID ot használ, az a gyári. Lehet inkább ezt a márkát kellene használnod.