« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 09:24


DonJoker írta:
YELLOW írta:
DonJoker írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Új nálam az autó… 3 hetet állt a kereskedésben, szóval a fékek nem voltak valami jók. A kereskedő meg a szerviz ahol átnézettem persze azt mondta ez majd helyrejön, bekopik stb. De szerintem nem lett az igazi.
Ha kicsit fékezek, úgy érzem darabosan fog, mintha valamelyik tárcsa ütne. A guruk segítségét szeretném kérni, hogy mi lehet a megoldás? Szabályoztassam a tárcsákat?
Köszönöm!


elvileg be kell neki kopni. ismerős autója 3 hónapig állt egy helyben. kicsit össze volt gyógyulva a betét a tárcsával. csak úgy kalapált. jó sokat kellett fékezgetni, mire beállt normálra. persze lehet, hogy tényleg vetemedett a tárcsa, ezt látatlanba nem tudni. és ugye mondjuk a hátsók nem is harapnak úgy. szóval ha ott veri a kasztnit, akkor az nehezen áll majd be. ha belefér, akár fel is lehet szabályoztatni, nem nagy cucc, a leszedés és a felszabályozás sem.


Köszönöm a választ!
Nálam kb. 2 hónapja van az autó, minden nap járok vele, de csak keveset.
Esetleg tudtok olyan helyet Fehérváron, ahol szabályoznak tárcsát és érdemes odavinni?
Persze előtte meg kell küzdenem a kerékőrrel.


lehet tényleg el van vetemedve. valahogy esetleg meg lehet próbálni, hogy nagyobb tempóról fékezgetni jó hosszan, intenzíven, de hogy az ABS még ne dolgozzon. vagy épp mikor mész, akkor akkor a gáz mellett nyomod a féket is picit a bal lábbal. illetve a kéziéket is be lehet húzni finoman, ott is be tud állni.
esztergályoshoz célszerű vinni. lehetőleg olyanhoz, aki azért nem magának dolgozik, hanem esetleg megbízásai is vannak. a hátsó tárcsánál a dobfék rész is érdemes megnézni.
vagy ha van aknád akkor nézd meg az alsó lengőkaron lévő szilentet (mint az öklöd kb akkora), hogy nincs-e kiszakadva, kikopva. attól is rázhat.

DonJoker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz DonJoker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 22:30


YELLOW írta:
DonJoker írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Új nálam az autó… 3 hetet állt a kereskedésben, szóval a fékek nem voltak valami jók. A kereskedő meg a szerviz ahol átnézettem persze azt mondta ez majd helyrejön, bekopik stb. De szerintem nem lett az igazi.
Ha kicsit fékezek, úgy érzem darabosan fog, mintha valamelyik tárcsa ütne. A guruk segítségét szeretném kérni, hogy mi lehet a megoldás? Szabályoztassam a tárcsákat?
Köszönöm!


elvileg be kell neki kopni. ismerős autója 3 hónapig állt egy helyben. kicsit össze volt gyógyulva a betét a tárcsával. csak úgy kalapált. jó sokat kellett fékezgetni, mire beállt normálra. persze lehet, hogy tényleg vetemedett a tárcsa, ezt látatlanba nem tudni. és ugye mondjuk a hátsók nem is harapnak úgy. szóval ha ott veri a kasztnit, akkor az nehezen áll majd be. ha belefér, akár fel is lehet szabályoztatni, nem nagy cucc, a leszedés és a felszabályozás sem.


Köszönöm a választ!
Nálam kb. 2 hónapja van az autó, minden nap járok vele, de csak keveset.
Esetleg tudtok olyan helyet Fehérváron, ahol szabályoznak tárcsát és érdemes odavinni?
Persze előtte meg kell küzdenem a kerékőrrel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 07:17


DonJoker írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Új nálam az autó… 3 hetet állt a kereskedésben, szóval a fékek nem voltak valami jók. A kereskedő meg a szerviz ahol átnézettem persze azt mondta ez majd helyrejön, bekopik stb. De szerintem nem lett az igazi.
Ha kicsit fékezek, úgy érzem darabosan fog, mintha valamelyik tárcsa ütne. A guruk segítségét szeretném kérni, hogy mi lehet a megoldás? Szabályoztassam a tárcsákat?
Köszönöm!


elvileg be kell neki kopni. ismerős autója 3 hónapig állt egy helyben. kicsit össze volt gyógyulva a betét a tárcsával. csak úgy kalapált. jó sokat kellett fékezgetni, mire beállt normálra. persze lehet, hogy tényleg vetemedett a tárcsa, ezt látatlanba nem tudni. és ugye mondjuk a hátsók nem is harapnak úgy. szóval ha ott veri a kasztnit, akkor az nehezen áll majd be. ha belefér, akár fel is lehet szabályoztatni, nem nagy cucc, a leszedés és a felszabályozás sem.

DonJoker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz DonJoker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 22:59


Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Új nálam az autó… 3 hetet állt a kereskedésben, szóval a fékek nem voltak valami jók. A kereskedő meg a szerviz ahol átnézettem persze azt mondta ez majd helyrejön, bekopik stb. De szerintem nem lett az igazi.
Ha kicsit fékezek, úgy érzem darabosan fog, mintha valamelyik tárcsa ütne. A guruk segítségét szeretném kérni, hogy mi lehet a megoldás? Szabályoztassam a tárcsákat?
Köszönöm!


lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 12:29


Tano írta:
lorand007 írta: Köszönöm, csak nekem jön be orosz nyelven ?


A gugli translate-tel fordítsd le, csak a linket úgy nem tudtam egyből berakni, mert nem jól jelenítette úgy meg.


Köszönöm sokat segitettél!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 08. kedd, 22:56


lorand007 írta: Köszönöm, csak nekem jön be orosz nyelven ?


A gugli translate-tel fordítsd le, csak a linket úgy nem tudtam egyből berakni, mert nem jól jelenítette úgy meg.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2014. április 08. kedd, 18:00


Tano írta:
lorand007 írta: Sziasztok, menyi az első és hátsó féktárcsa minimális vasatagsága ? köszönöm


A TIS-ben megtalálod a paramétereket.







Köszönöm, csak nekem jön be orosz nyelven ?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 08. kedd, 18:02


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 23:07


lorand007 írta: Sziasztok, menyi az első és hátsó féktárcsa minimális vasatagsága ? köszönöm


A TIS-ben megtalálod a paramétereket.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2014. április 07. hétfő, 23:08

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2014. április 07. hétfő, 21:52


Sziasztok, menyi az első és hátsó féktárcsa minimális vasatagsága ? köszönöm

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 16. hétfő, 16:56


hil írta:
harmas írta: Annyiban több, hogy le kell venned a féknyereg tartót is: 2 csavar 16-os kulcs. Ezután 6-os imbusz rögzíti magát a féktárcsát. Lazítás előtt üsd meg a csavart, könnyebben fog meglazulni. Ha ez is megvan, és szerencséd van, akkor kis ütögetésre le fog jönni, ha nem, akkor még szóba jöhet a "zorosz" technika. Most már hozzáférsz a fékpofákhoz.
Tanács: mielőtt visszateszed smirglizd meg az agyat, és a tárcsa belső gyűrűjét (értelem szerűen), és egy kis rézpaszta (grafitos zsír) sem árt, megkönnyítendő a későbbi szétszedést.


lorand007 írta:
harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is



Talán még a kézifék bowdent is meglazítanám a kézifék karnál, de ha ez kevés, akkor az állító ricnit (a kerékcsavi lyuksiján kb 7 óránál) is állítanám.



Köszönöm a segitséget, egyik nehezen jöt le mert már beedte magát, de már ha ugy is lent volt, a fatter beszabalyozta öket ithol a maróval, kivül is és a keziféknél is, ferado meglepően sok volt rajta, tökéletesen müködik köszönöm

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 21:11


harmas írta: Annyiban több, hogy le kell venned a féknyereg tartót is: 2 csavar 16-os kulcs. Ezután 6-os imbusz rögzíti magát a féktárcsát. Lazítás előtt üsd meg a csavart, könnyebben fog meglazulni. Ha ez is megvan, és szerencséd van, akkor kis ütögetésre le fog jönni, ha nem, akkor még szóba jöhet a "zorosz" technika. Most már hozzáférsz a fékpofákhoz.
Tanács: mielőtt visszateszed smirglizd meg az agyat, és a tárcsa belső gyűrűjét (értelem szerűen), és egy kis rézpaszta (grafitos zsír) sem árt, megkönnyítendő a későbbi szétszedést.


lorand007 írta:
harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is



Talán még a kézifék bowdent is meglazítanám a kézifék karnál, de ha ez kevés, akkor az állító ricnit (a kerékcsavi lyuksiján kb 7 óránál) is állítanám.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 20:52


Annyiban több, hogy le kell venned a féknyereg tartót is: 2 csavar 16-os kulcs. Ezután 6-os imbusz rögzíti magát a féktárcsát. Lazítás előtt üsd meg a csavart, könnyebben fog meglazulni. Ha ez is megvan, és szerencséd van, akkor kis ütögetésre le fog jönni, ha nem, akkor még szóba jöhet a "zorosz" technika. Most már hozzáférsz a fékpofákhoz.
Tanács: mielőtt visszateszed smirglizd meg az agyat, és a tárcsa belső gyűrűjét (értelem szerűen), és egy kis rézpaszta (grafitos zsír) sem árt, megkönnyítendő a későbbi szétszedést.


lorand007 írta:
harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is




lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 13:11


YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm


és ha csak a lemez ér bele a tárcsa mögött?


Most kaptam szét, volt egy kiemelkedö iv a fékbetétbe és ugy koptata, szerintme gyárilag volt rossz, kicsiszoltam, most szerelném visszafele de visszont megnézném a kézifék állapotát, csak nem tudom, hogy kezdjek a lebontáshoz, köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 15. vasárnap, 06:50


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm


és ha csak a lemez ér bele a tárcsa mögött?

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. április 14. szombat, 21:40


harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is

« előző123következő »