státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:57


Hori írta:

nekem süttetett szilentjeim vannak, baszott kemények és igen tartósak /60ekm és semmi bajuk/ a komfort nem számít mert nálam 19es és 20as felnikkel arról úgy sem lehet beszélni


195-ös meg 205-ös gumiméretig nincs is baj, de utána már lehet kapaszkodni a kormányba rendesen a gyári szilentekkel egy fasza nyomvályús úton.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:46


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.







nekem süttetett szilentjeim vannak, baszott kemények és igen tartósak /60ekm és semmi bajuk/ a komfort nem számít mert nálam 19es és 20as felnikkel arról úgy sem lehet beszélni

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:42


hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.





2000be meg azt mondták hogy 1990ig


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:42


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



Ezek után itt már nincs semmiről véleményem, illetve ami van, azt megtartom magamnak. Nem fogok itt vitázni senkivel sem.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 22. hétfő, 20:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:40


hil írta:
YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



engem az érdekelne, hogy a szilent-ről mit hallottál és mi a véleményed róla?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:36


Burns írta:

Ez a Te véleményed, ill. nem is a tiéd, csak így hallottad valakitől... én meg kipróbáltam a gyárit is, és egy másik lehetőséget is, ami bejött és jobban irányítható az autó így szerintem. Nekem így jó, Te meg nem rakod be ha nem tetszik. Azt se mondtam, hogy ez örök.


Bocsánat, hogy beleszóltam és, hogy élek!



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:33







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 22. hétfő, 23:30


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:32


YELLOW írta:

erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



Aszongyák, hogy 2000-ig bírtak tartós autókat gyártani.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:27


hil írta:

Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...



erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:19


hancurozo írta:
Burns írta:
hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?


Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be


Köszönöm a gyors választ. (nekem is megvan a régi szilent)


Akkor minden OK


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:17


Burns írta:
SirToma írta:

Mi az a purszilent?
Szerintetek mennyi egy reális ár, az általam hirdetett felni szettre, cakk-pakk??
140-150 az reális érte nem?
Nem akarok fogni rajta, de kijöjjön egy szett 17-es nekem jó gumikkal.


Ez


Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:10


Burns írta:
hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?


Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be


Köszönöm a gyors választ. (nekem is megvan a régi szilent)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:09


Burns írta:
hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?


Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be


macerás volt belerakni? kellett prés hozzá?



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 20:07


hancurozo írta:
Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?


Még 17.500.- volt, most már drágább (19.316.-). A többi meg ingyen mert a régi szilent házába raktam be

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. november 22. hétfő, 19:57


Burns írta: Ez


Szabad tudni hol vetted, és mibe fájt?