hil írta:
Vajjon a BMW "hülye" tervezői miért alkalmaztak itt (rugalmas)szilentet, ahelyett, hogy hogy simán befogták volna mereven (ami soha nem megy tönkre) lengőkar végét???
Szerintem pont az ilyen apróságoktól legendásan jó a Bimmerek futóműve. Egyébként én is gondolkoztam ezeken a "szilenteken", de elmondták (na nem a forgalmazó), hogy miért az van és nem más, innen már számomra egyszerű volt belátni, hogy mit kell beletennem...
erről írhatnál, szívesen elolvasnám az álláspontod részletességeit.
én is dilemmázok, de mérnökök ide vagy oda, azt tudni kell manapság, úgy kell nekik tervezni, hogy a szervizeket is kihasználják a vásárlók. ergó lehet szándékosan puhább anyag, hogy cserélni kelljen. de kontraként ott van, hogy a ha kemény, akor más alkatrészek mennek tönkre. valahogy az aranyközép utat kellene megtalálni.