Elküldve: 2011. november 03. csütörtök, 21:18
Csak érdekességképpen. Ma elvittem a felniket görgőzni,szerencsére egy profi szakműhelyt találtam, ( véletlen itt nálunk a neten ) Na ott hallottam egysmást.
Azt hogy 3db hivatalos engedély van kiadva az Országba, kimondottan felni javításra,akinek ebből van kimondottan képesítése. Az,hogy a műhelyt feltartsa csak az 1 évben 1millióba kerül,és akkor még nem termelt semmit. Csak 300 ezer az hogy ezt csinálja amit be kel fizetni,és évente mennek hozzá baszogatni,minden ellenőrzésekkel,
Minősítő akármit is kéne a felnibe ütnie,hogy ő javította, amit persze nem üt bele,elmondta miért,de hosszú,nem ragozom.
A lényeg az,hogy nem úgy megy ez a felni javítás,ahogy elképzeljük,és ahogy a zugszervizekben csinálják. Tehát úgy vigyétek mindenféle felnijavító zugfelnishez.
Azt mondja vannak emberek elkezdték behozni Pakisztánba (jól hallod ) kifejlesztett felnijavító gépet úgy 6,800 ezerért árulják, ami lemezfelni javításra való,és azzal gányolják az alufelniket. Préselik,úgy egyengetik. Ugye a lemezt lehet hajlítgatni,az aluba már lehet ettől hajszálrepedések lesznek.
Bizonyos hőfokra melegítik a felnit,ami nem károsítja a szerkezetet,és úgy görgőzik ki. stb.. a normális módja ennek. Azt mondja,van kismillió gumis,akit ismer,gondolnak egyet és elkezdenek felnit javítani,képesítés meg nulla van hozzá. Mert azt mondja,ugye kiírják felni javítás,de aki viszi javíttatni,mikor fogja elkérni a papírját,hogy van e róla. Csináld azt jól van.
Mesélte, hogy dolgoznak,sokszor présgéppel egyengetik a felnit,ahol üt,stb...
Úgyhogy jól nézzétek meg hova visztek javítani felnit,mert aztán a net tényleg tele van ilyennel.
Ezt gondoltam leírom röviden. 1 órát beszélgettem vele,és mutogatta a dolgokat.