leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 20:07


jons írta:
leroyclub írta: Nekem az a problémám hogy ha alacsony fokozaton van a fütés akkor néha elkezd kerregni valahol a ventilátor. Olyan mintha középen csinálná. Mi lehet?


csapágy


Milyen csapágy? Hogy keressek rá? Én otthon kitudom cserélni? Gondolom valahol belül kell bontani. Nagyon zavaro néha és ha könnyen orvosolhato a hiba akkor nem halogatnám

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 17:21


leroyclub írta: Nekem az a problémám hogy ha alacsony fokozaton van a fütés akkor néha elkezd kerregni valahol a ventilátor. Olyan mintha középen csinálná. Mi lehet?


csapágy

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 16:58


Nekem az a problémám hogy ha alacsony fokozaton van a fütés akkor néha elkezd kerregni valahol a ventilátor. Olyan mintha középen csinálná. Mi lehet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz kriminalee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 16:11


YELLOW írta:
kriminalee írta: Sziasztok, lenne egy bmw e46 320i,az lenne a gond hogy nem működik a fűtés , hideg leveőt fúj , mi lehet a baja?


fűtéscsap

szerk.: persze feltételezem, hogy a középső rostélynál a tekerőt piros állásba tekerted


Köszönöm a vàlaszt igen a pirosra van àllítva, ennek a kiszerelése szakértelmet igényel vagy megtudnàm csinàlni én is otthon?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 16:08


kriminalee írta: Sziasztok, lenne egy bmw e46 320i,az lenne a gond hogy nem működik a fűtés , hideg leveőt fúj , mi lehet a baja?


fűtéscsap

szerk.: persze feltételezem, hogy a középső rostélynál a tekerőt piros állásba tekerted

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 29. szerda, 16:09

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz kriminalee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 15:55


Sziasztok, lenne egy bmw e46 320i,az lenne a gond hogy nem működik a fűtés , hideg leveőt fúj , mi lehet a baja?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 07:23


YELLOW írta: no engem is elért a sündisznyó hiba.
már 2 éve biztos csinálja, hogy venti indításnál pulzál egy darabig a befúvás.
eddig általában mindig úgy állítottam le az autót, hogy a klímapanelt kikapcsolt, levettem a fordulatot teljesen. most legkisebb fordulatnál leállítom az autót erre megy a venti, elcsendesedik kicsit felerősödik. gyújtás vissza, lekapcsolom a panelen full, gyújtás le, és ugyanúgy csinálja. mondom sz@rom le, bank mindjárt bezár, muszáj mennem. mire kijöttem már nem ment, igaz 15 perctől többet voltam bent. autóba be, irány a tuskó. még leállítás előtt lekapcsoltam a panelt, autó leállít, semmi. utána garázsban újra semmi, egy 20 percet hallgatóztam

szóval ha valaki tud jó áron sűrű bundájú sünit, akkor jöhet privátban is ajánlat.


az eset óta meg semmi...
valaki esetleg méregetett már a végfokon valamit? értem ezalatt, hogy ami rossz annak milyen értékei vannak, és ami jó, annak milyen? gondolom ellenállás értéket lehet rajtuk mérni. illetve ha tönkre megy, akkor inkább nagy lesz érték, vagy kicsi?
köszi, akinek van valami infója.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz japo85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 29. szerda, 05:50


Sziasztok!

Van egy e36-osom (manuális klimás) és elkezdte mostanában csinálni, hogy fűtésnél egyszer meleget, majd egy darabig hideget fúj, kicsit később ismét meleget.
Tudnátok segíteni, hogy mi okozhatja ezt?

Előre is köszi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 1993

státusz Andras72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 10:45


Andras72 írta: Sziasztok!

Nemrég kapott el a bajor fertőzés, egy agresszív e36 coupe formájában és nagy lendülettel kezdtem a vas csinosítgatásába. Az egyik ilyen szál a lamellatörött középső szellőzőrács cseréje. A bontókban mindig azt kérdezték, hogy klímás, vagy nem klímás kell és válasz helyett visszakérdeztem, hogy mi is a különbség? Erre azt kaptam, hogy az egyiken csak egy darab tekerőgomb van, a másikon kettő. Gondoltam célban vagyok, az enyém kettő ilyen gombot számlál. Meg is jött a rendelt darab, két tekerőgombbal, de amikor kivettem a töröttet, akkor meglepődve láttam, hogy a hideg-meleg gomb nálam "aktív", azaz 3 szál vezeték megy bele... A bontóból rendelt darab nem ilyen... Akkor most milyen szellőzőrács is van jelenleg? Előre is köszönöm a szakértő válaszaitokat.

Üdv:

András


Mondjuk a cikkszámot megnézhettem volna mielőtt a fórumot terhelem... Elnézést. Szóval, amit keresek az a 1387371-es számú versenyző és ami hirtelen eladó lett, az egy 8363533-as...

Üdv:

András

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 19:35


sutius írta: nekem is vannak ilyen tüneteim. leirnád kicsit érthetőbben, hogy ez mitől is van?


Attól, hogy a venti szabályzó végfok rosszalkodik, cserélni kell.

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 19:18


YELLOW írta: no engem is elért a sündisznyó hiba.
már 2 éve biztos csinálja, hogy venti indításnál pulzál egy darabig a befúvás.
eddig általában mindig úgy állítottam le az autót, hogy a klímapanelt kikapcsolt, levettem a fordulatot teljesen. most legkisebb fordulatnál leállítom az autót erre megy a venti, elcsendesedik kicsit felerősödik. gyújtás vissza, lekapcsolom a panelen full, gyújtás le, és ugyanúgy csinálja. mondom sz@rom le, bank mindjárt bezár, muszáj mennem. mire kijöttem már nem ment, igaz 15 perctől többet voltam bent. autóba be, irány a tuskó. még leállítás előtt lekapcsoltam a panelt, autó leállít, semmi. utána garázsban újra semmi, egy 20 percet hallgatóztam

szóval ha valaki tud jó áron sűrű bundájú sünit, akkor jöhet privátban is ajánlat.

nekem is vannak ilyen tüneteim. leirnád kicsit érthetőbben, hogy ez mitől is van?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 19:01


no engem is elért a sündisznyó hiba.
már 2 éve biztos csinálja, hogy venti indításnál pulzál egy darabig a befúvás.
eddig általában mindig úgy állítottam le az autót, hogy a klímapanelt kikapcsolt, levettem a fordulatot teljesen. most legkisebb fordulatnál leállítom az autót erre megy a venti, elcsendesedik kicsit felerősödik. gyújtás vissza, lekapcsolom a panelen full, gyújtás le, és ugyanúgy csinálja. mondom sz@rom le, bank mindjárt bezár, muszáj mennem. mire kijöttem már nem ment, igaz 15 perctől többet voltam bent. autóba be, irány a tuskó. még leállítás előtt lekapcsoltam a panelt, autó leállít, semmi. utána garázsban újra semmi, egy 20 percet hallgatóztam

szóval ha valaki tud jó áron sűrű bundájú sünit, akkor jöhet privátban is ajánlat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 1993

státusz Andras72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 15. szerda, 11:32


Sziasztok!

Nemrég kapott el a bajor fertőzés, egy agresszív e36 coupe formájában és nagy lendülettel kezdtem a vas csinosítgatásába. Az egyik ilyen szál a lamellatörött középső szellőzőrács cseréje. A bontókban mindig azt kérdezték, hogy klímás, vagy nem klímás kell és válasz helyett visszakérdeztem, hogy mi is a különbség? Erre azt kaptam, hogy az egyiken csak egy darab tekerőgomb van, a másikon kettő. Gondoltam célban vagyok, az enyém kettő ilyen gombot számlál. Meg is jött a rendelt darab, két tekerőgombbal, de amikor kivettem a töröttet, akkor meglepődve láttam, hogy a hideg-meleg gomb nálam "aktív", azaz 3 szál vezeték megy bele... A bontóból rendelt darab nem ilyen... Akkor most milyen szellőzőrács is van jelenleg? Előre is köszönöm a szakértő válaszaitokat.

Üdv:

András

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. szeptember 10. szerda, 22:36


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
elgeri írta:
kzste írta: Sziaszto Volna egy kis gondom amivel nem tudom mit kezdjek. (E46 sedan 2002) Mikor bekapcsolom klímahasználat után a sima légbefúvást, ázott rongyszag jön a befúvókból. A másik jelenség pedig az hogy mikor a levegőt a szélvédőre irányítom az elkeud párásodni. Legyen hideg vagy meleg szinte mindig ez van. Kérdésem hogy hol keressem a hibát? Köszönöm előre is az ötleteket!


Ta:lán túl általános a válasz, de szerintem a szag miatt ráférne egy alaposabb klíma tisztítás.
A befújt levegő miatti párásodást én is szoktam tapasztalni, de csak ha nincs bekapcsolva a klíma (az rögtön leszedi), csak a motorból jön a meleg levegő. Szóval lehet, hogy már nincs is elég gáz / hűtésteljesítmény a klímádban?!


Klíma most lett megcsinálva, elég alapos átnézés után. Egyben tisztítva is volt ózonnal. A szag pár percig érezhető mikor kikapcsolom a klímát és csak a légbefúvás marad. Ha csak a levegőt fújatom be akkor nincs szag. A pára pedig azért talány mert az anyósülés előtti részen jelenik meg ha befújatom. Korábban említette itt valaki hogy a fűtéscsap okozhat ilyen gondokat de sajnos nem találta a kommentet.


az ózon tisztítás elpusztítja a bacikat, stb, megszűnteti a szagokat. ez eddig ok. de neked valaószínű poros a hőcserélő. így amikor az hűt, kicsapódik rajta a pára, amit a por magába szív. ettől lesz olyan szaga. ezt nem szünteti meg az ózon, mivel a port nem pucolja le róla. ez ilyen. én is ha klímázok , mielőtt megállok lekapcsolom a klímát és kinti levegővel átjáratom. de gyanítom, amikor lekapcsolom a klímát, akkor lezár valami, és a hőcserélőn már nem megy át a kinti levegő, így azt nem szárítja ki, csak a járatokat. ezért indításnál, ha újra klímát nyomok, nekem is van egy darabig olyan szaga.
a túl nagy pára talán azért lehet, mert nem folyik le rendesen a kondenzvíz és megáll a hőcserélő alatt. de ha minden igaz van klímaszellőztető szűrő, ami produkálhatja azt, hogy párásodik az ablak, de akár a sima levegőszűrő is.


Köszönöm szêpen az ötletet! Lehet valahogy ezt a hőcserélőt tisztítani? Merrefelé találom?


műszerfal alatt. csak a full kiszerelés és tisztítás hatásos. vagy ha valahogy csak oda juttatja valaki az aktív habot, majd blíti, és ki tud folyni a lefolyón.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. szeptember 10. szerda, 20:38


YELLOW írta:
kzste írta:
elgeri írta:
kzste írta: Sziaszto Volna egy kis gondom amivel nem tudom mit kezdjek. (E46 sedan 2002) Mikor bekapcsolom klímahasználat után a sima légbefúvást, ázott rongyszag jön a befúvókból. A másik jelenség pedig az hogy mikor a levegőt a szélvédőre irányítom az elkeud párásodni. Legyen hideg vagy meleg szinte mindig ez van. Kérdésem hogy hol keressem a hibát? Köszönöm előre is az ötleteket!


Ta:lán túl általános a válasz, de szerintem a szag miatt ráférne egy alaposabb klíma tisztítás.
A befújt levegő miatti párásodást én is szoktam tapasztalni, de csak ha nincs bekapcsolva a klíma (az rögtön leszedi), csak a motorból jön a meleg levegő. Szóval lehet, hogy már nincs is elég gáz / hűtésteljesítmény a klímádban?!


Klíma most lett megcsinálva, elég alapos átnézés után. Egyben tisztítva is volt ózonnal. A szag pár percig érezhető mikor kikapcsolom a klímát és csak a légbefúvás marad. Ha csak a levegőt fújatom be akkor nincs szag. A pára pedig azért talány mert az anyósülés előtti részen jelenik meg ha befújatom. Korábban említette itt valaki hogy a fűtéscsap okozhat ilyen gondokat de sajnos nem találta a kommentet.


az ózon tisztítás elpusztítja a bacikat, stb, megszűnteti a szagokat. ez eddig ok. de neked valaószínű poros a hőcserélő. így amikor az hűt, kicsapódik rajta a pára, amit a por magába szív. ettől lesz olyan szaga. ezt nem szünteti meg az ózon, mivel a port nem pucolja le róla. ez ilyen. én is ha klímázok , mielőtt megállok lekapcsolom a klímát és kinti levegővel átjáratom. de gyanítom, amikor lekapcsolom a klímát, akkor lezár valami, és a hőcserélőn már nem megy át a kinti levegő, így azt nem szárítja ki, csak a járatokat. ezért indításnál, ha újra klímát nyomok, nekem is van egy darabig olyan szaga.
a túl nagy pára talán azért lehet, mert nem folyik le rendesen a kondenzvíz és megáll a hőcserélő alatt. de ha minden igaz van klímaszellőztető szűrő, ami produkálhatja azt, hogy párásodik az ablak, de akár a sima levegőszűrő is.


Köszönöm szêpen az ötletet! Lehet valahogy ezt a hőcserélőt tisztítani? Merrefelé találom?