autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 12. szombat, 09:30


Tano írta:
szicsu írta: Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


Igen, jól sejted. Ez csak egy elektromágneses szelep, ami rugó ellenében zárja a kört ha tápot kap. Lényegében egy tekercs van benne, ha rámérsz az ellenállásra, akkor látszik ha rossz. A diag ki szokta hozni hibának ha rossz.


Köszönöm a segítséget,a hétvégén nekiugrom!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 21:00


szicsu írta: Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


Igen, jól sejted. Ez csak egy elektromágneses szelep, ami rugó ellenében zárja a kört ha tápot kap. Lényegében egy tekercs van benne, ha rámérsz az ellenállásra, akkor látszik ha rossz. A diag ki szokta hozni hibának ha rossz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 18:42


szicsu írta:
Tano írta:
szicsu írta: Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


A lábra és a szélvédőre is nyomja a meleget? Ha igen, akkor szerintem a fűtéscsapot nézd meg. Ha rossz, akkor állandóan nyitva van a fűtéskör.

Igen bárhova állítom,ontja a forró levegőt...
Megnézem a csapot,én is arra gondoltam.Ha ki van szedve,valahogyan le tudom tesztelni,hogy működik-e?

Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 18:01


Tano írta:
szicsu írta: Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


A lábra és a szélvédőre is nyomja a meleget? Ha igen, akkor szerintem a fűtéscsapot nézd meg. Ha rossz, akkor állandóan nyitva van a fűtéskör.

Igen bárhova állítom,ontja a forró levegőt...
Megnézem a csapot,én is arra gondoltam.Ha ki van szedve,valahogyan le tudom tesztelni,hogy működik-e?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 17:27


szicsu írta: Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


A lábra és a szélvédőre is nyomja a meleget? Ha igen, akkor szerintem a fűtéscsapot nézd meg. Ha rossz, akkor állandóan nyitva van a fűtéskör.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 16:42


szicsu írta: Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


a két középső rostély közötti tekerőt tekerd kék jelzés felé (mondjuk félállásba)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 15:43


Üdv Urak!
Olyan problémám adódott a héten,hogy az autóm nagyon fűt...
Digit klímás,és eddig még nem csinált ilyet.Be van állítva a hőfok,és ha eléri,a fűtőmotor szépen visszaveszi a sebességét,mint eddig,de a rostélyokon iszonyú forró levegő jön,nem csökken a hőfoka.Így ha felmegyek autópályára,és a menetszél tolja be a levegőt,akkor megsülök az autóban.Ha vissza veszem a hőfokot mondjuk 17C-ra annyi változik,hogy még visszább vesz a fűtőventilátor sebességéből,de a menetszél még mindig iszonyú forró levegőt hoz be.
Minden segítséget szívesen vennék...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 16:48


Tano írta:
Krapulax6 írta: Ezt a ketyeret hol talalom?
Rapillantanek en is.
A linket megneztem,hogyan csereli benne a szurot az inas de nem egyertelmu szamomra,hogy merre van.
Vagy e46-ban nincs is?


Elöl a hűtőnél, ahogy a linkelt oldalon is látszik. De nincs mindegyik E46-ban, csak amelyiknek olyan a felszereltsége. A klímapanel belső keringetős gombján van egy 'A' betű és két kör.


Olyan gomb van:
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg
Holnap ranezek a hutonel.
Koszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 15:13


Krapulax6 írta: Ezt a ketyeret hol talalom?
Rapillantanek en is.
A linket megneztem,hogyan csereli benne a szurot az inas de nem egyertelmu szamomra,hogy merre van.
Vagy e46-ban nincs is?


Elöl a hűtőnél, ahogy a linkelt oldalon is látszik. De nincs mindegyik E46-ban, csak amelyiknek olyan a felszereltsége. A klímapanel belső keringetős gombján van egy 'A' betű és két kör.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 13:47


YELLOW írta:
csanko77 írta: Köszi a válaszokat majd INPA-val is megnézem, most ez volt kéznél, de igazatok van!

Akkor ez az érzékelő lehet a hibás!?




igen ez az.
de én biztos nem vennék újat! szerintem ritka hülye funkció, mert ha működne sem gyorsabb az automata, mintha kézzel kapcsolnál belső keringetést. ehelyett a funkció helyett E46-nál pl. inkább lett volna két zónás klíma, mint ez. nem tudom milyen értéket képvisel, de inkább alapból adtak volna minden autóhoz BMW-s tölthető lámpát a kesztyűtartóba, mint ezt.
itt láthatod, hogy kell takarítani. sok esetben ez is segít. vagy a csatlakozó érintkezőinek tisztítása.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=884216
más egyebet nem tudok elmondani.



Ezt a ketyeret hol talalom?
Rapillantanek en is.
A linket megneztem,hogyan csereli benne a szurot az inas de nem egyertelmu szamomra,hogy merre van.
Vagy e46-ban nincs is?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 08. kedd, 13:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 13:16


csanko77 írta: Köszi a válaszokat majd INPA-val is megnézem, most ez volt kéznél, de igazatok van!

Akkor ez az érzékelő lehet a hibás!?




igen ez az.
de én biztos nem vennék újat! szerintem ritka hülye funkció, mert ha működne sem gyorsabb az automata, mintha kézzel kapcsolnál belső keringetést. ehelyett a funkció helyett E46-nál pl. inkább lett volna két zónás klíma, mint ez. nem tudom milyen értéket képvisel, de inkább alapból adtak volna minden autóhoz BMW-s tölthető lámpát a kesztyűtartóba, mint ezt.
itt láthatod, hogy kell takarítani. sok esetben ez is segít. vagy a csatlakozó érintkezőinek tisztítása.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=884216
más egyebet nem tudok elmondani.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2006

státusz csanko77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 13:08


Köszi a válaszokat majd INPA-val is megnézem, most ez volt kéznél, de igazatok van!

Akkor ez az érzékelő lehet a hibás!?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. november 07. hétfő, 13:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 12:36


csanko77 írta:

Sziasztok!

Ezzel a hibaüzenettel már találkoztatok? Automatikus belsőtéri levegőellátás fűtés (20)
Ez most a fűtőmotor hibája vagy annak az érzékelőnek, ami a belsőtér hőmérsékletét méri?


ilyen hibával nem szeretünk találkozni, mert univerzális diagos téma.
valószínű ha INPA-val, Scanner-rel lenne kiolvasva, akkor az AUC szenzort dobná hibának.
én még nem láttam olyan E46-ot, amibe ne lett volna benne ez a hiba.
ez az automata belső levegő keringetőnek a szenzora. ha bedes van kint, akkor kapcsol belső kerinngetésre. a klímavezérlőn egy A bető körbe nyilakkal a gombja.
a szenzor elől van, a hűtőventinél. elvileg ha tisztítod jó lesz. engem annyira nem érdekel, hogy még nem vettem rá magam, hogy megnézzem.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 12:35


csanko77 írta: Sziasztok!

Ezzel a hibaüzenettel már találkoztatok? Automatikus belsőtéri levegőellátás fűtés (20)
Ez most a fűtőmotor hibája vagy annak az érzékelőnek, ami a belsőtér hőmérsékletét méri?


Egyik sem!
Ez az úgynevezett AUC szenzorra vonatkozik, ha be van kapcsolva, akkor ennek a jele alapján automatikusan kapcsol a belső keringetés, ha kint rossz a levegő. Ez elöl található a hűtőnél, és jellemző hibája ez a meghibásodás.
Ezért "jók" az ilyen univerzális programok, főleg ha még magyarítva is vannak, és jó a fordítás.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0i
Évjárat: 2006

státusz csanko77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 12:30




Sziasztok!

Ezzel a hibaüzenettel már találkoztatok? Automatikus belsőtéri levegőellátás fűtés (20)
Ez most a fűtőmotor hibája vagy annak az érzékelőnek, ami a belsőtér hőmérsékletét méri?