autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 18:49


YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam.


mindent állít. de írtam is szerintem, hogy tekerd be pirosba.


Akkor lehet, hogy kőkeményen beszopattam magam. Holnap kiderül! Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 18:23


ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam.


mindent állít. de írtam is szerintem, hogy tekerd be pirosba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 17:46


YELLOW írta:
ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.


egy hülye kérdés:
A középső tekerő elvileg az összes légbefúvót állítja, vagy csak a középsőt? Mert ha jól emlékszek nekem most a kékben van, mert utoljára nyáron használtam azokat a szellőzőket mikor klímáztam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 15:51


ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom


ha a fűtéskörben levegős, akkor nem forralja a vizet, viszont ott megáll benne a levegő és nem megy a meleg hűtővíz a radiátorba bele.
a középső tekerővel azt állítod, hogy meleg legyen, vagy keverjen kinti hideget is hozzá. ha meleget akarsz, akkor legalább fehér jelzésig kell tekerni, de inkább a pirosba legyen, ha kékbe van, nem fogsz meleget kapni. hiába veszed fel 30 fokra a fűtést.
arra pedig szintén számolni kell, hogy a meleget, nem nyomja olyan intenzitással a szélvédőre, vagy a lábtérbe, mintha testre nyomná.
azért mindenképp jó lenne úgy tesztelni, hogy a testre fújás is legyen aktív.
fordulat emelkedés, lehet jó lenne lakatfogóval áramot nézni, mert lehet valami túl nagy áramot vesz fel. vagy éppen nem nyit ki valami, és ellen dolgozik a vízpumpának.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 15:23


YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?


ha levegős lenne nem forralná a vizet? semmi gond nincs a motorral, csak a fűtés sovány
a középső tekerős bizgentyű csak a mellette lévő szellőzőket állítja, vagy rosszul tudom? ha pirosba tekerem középen nem jön semmi levegő, hiába kapcsolom a panelen, ott valami tuti szar, de ez igazából nem érint, mert a másik autóban is zárva tartom azokat mindig, csak lábra meg ablakra van állítva, viszont a BMW-ben csak langyos jön mindenhol, 100-as tempónál picit melegebb, de még akkor is csak kéz meleg...

nincs klíma kapcsolva, csak simán a ventilátort indítom el, elkezd felkúszni az alapjárat 800-ig, de csak mínuszokban, ha van 2-3 fok már nem csinálja, furcsa...

ezt csinálja:
https://www.youtube.com/watch?v=MhoYTMeP12g

0:25-kor kikapcsolom a ventit
0:36-kor ismét bekapcsolom

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 19. hétfő, 15:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 19. hétfő, 06:36


ogre320 írta: Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


a két középső rostély közötti tekerő piros állásban van? ha nem, akkor tekerd oda.
vagy nem jó a fűtéscsap, esetleg levegős a rendszer.
az emelt fordult. nem lehet, hogy a klíma be van kapcsolva?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz ogre320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2016. december 18. vasárnap, 17:29


Sziasztok!

E46 320Ci coupeban elég harmatos a fűtésem, csak lábra és ablakra fúj meleget, középen csak hideg jön, ezt már ősszel megfigyeltem, de igazából ez nem is lenne probléma, mert azt úgyis mindig elzárva tartom mert idegesít ha rám fúj, viszont mostanában az erős hajnali mínuszokban észrevettem, hogy nem igazán akar felmelegedni az utastér, ülésfűtés miatt nem olyan feltűnő, de igazából mintha csak langyos levegőt fújna a kocsi. Vízhőfok 4-5km után középen áll, ennek ellenére elég langyos az a "meleg" amit fúj a kocsi, 20km nem elég arra, hogy felmelegedjen az utastér, mindegy hogy hány fokra állítom, ha 32 fokon van, akkor is csak épphogy melegnek mondható, de inkább langyos. A másik autómban ömlik a meleg, pedig fele akkora motor van benne. Merre kezdjek nézelődni?

Valamint miért van az, hogy megemeli az alapjáratot, ha rákapcsolom a fűtést? Üzemmelegen az alapjáratom 600 körül van, ha rákapcsolom a fűtést felmegy kb 800-ra, és ezt csak minuszokban csinálja, ha van +2 fok akkor már nem emeli meg. Ez valami funkció, vagy hiba?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz suprajets

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 09. péntek, 14:52


YELLOW írta:
suprajets írta:
YELLOW írta:
suprajets írta: Sziasztok!

Van egy E46 touring-om 1999/12 havi. A napokban észrevettem, hogy hiába van bekapcsolva a fűtés/hűtés, a ventillátor nem fúj be levegőt az utastérbe egyáltalán (sem az ablakra sem szemből, sem alulról).
A vezérlőegységen hiába van maximumon a befújás ereje, a meleg levegő is kb csak lehelet szinten jön befelé (ha megy az autó, így gondolm csak a menetszél hozza be). A lapátokat hallani, hogy mozognak, de kb ennyi. Valakinek van ötlete, mi lehet a baj és hogyan lehet ezt orvosolni? Eddig minden rendben volt, volt klíma is és fűtés is rendesen...

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv, Gábor


első körben nézd meg ezeket a biztosítékokat (kesztyűtartóból nyitható)
28, 37 ill. 62, 63, 64

ha itt minden rendben, akkor a ventillátor előtét ellenállása (süni) adta meg magát nagy valószínűséggel. bár az nem szokott ilyen hirtelen tönkre menni.


Köszönöm, amint hazaértem, lecsekkolom a biztiket. Amúgy mik az előjelei a süni haldoklásának?


pulzálva fúj, önálló életre kell, magától elkezd erősebben vagy gyengébben fújni. vagy rosszabb esetben, éjszaka fogja magát és beindul, reggelre lemerítve az akksit



Köszi a segítséget, biztik jók voltak, mégis csak a sünit kellett cserélni, ez megtörtént így már minden rendben


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 04. vasárnap, 10:36


suprajets írta:
YELLOW írta:
suprajets írta: Sziasztok!

Van egy E46 touring-om 1999/12 havi. A napokban észrevettem, hogy hiába van bekapcsolva a fűtés/hűtés, a ventillátor nem fúj be levegőt az utastérbe egyáltalán (sem az ablakra sem szemből, sem alulról).
A vezérlőegységen hiába van maximumon a befújás ereje, a meleg levegő is kb csak lehelet szinten jön befelé (ha megy az autó, így gondolm csak a menetszél hozza be). A lapátokat hallani, hogy mozognak, de kb ennyi. Valakinek van ötlete, mi lehet a baj és hogyan lehet ezt orvosolni? Eddig minden rendben volt, volt klíma is és fűtés is rendesen...

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv, Gábor


első körben nézd meg ezeket a biztosítékokat (kesztyűtartóból nyitható)
28, 37 ill. 62, 63, 64

ha itt minden rendben, akkor a ventillátor előtét ellenállása (süni) adta meg magát nagy valószínűséggel. bár az nem szokott ilyen hirtelen tönkre menni.


Köszönöm, amint hazaértem, lecsekkolom a biztiket. Amúgy mik az előjelei a süni haldoklásának?


pulzálva fúj, önálló életre kell, magától elkezd erősebben vagy gyengébben fújni. vagy rosszabb esetben, éjszaka fogja magát és beindul, reggelre lemerítve az akksit

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz suprajets

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 04. vasárnap, 09:30


YELLOW írta:
suprajets írta: Sziasztok!

Van egy E46 touring-om 1999/12 havi. A napokban észrevettem, hogy hiába van bekapcsolva a fűtés/hűtés, a ventillátor nem fúj be levegőt az utastérbe egyáltalán (sem az ablakra sem szemből, sem alulról).
A vezérlőegységen hiába van maximumon a befújás ereje, a meleg levegő is kb csak lehelet szinten jön befelé (ha megy az autó, így gondolm csak a menetszél hozza be). A lapátokat hallani, hogy mozognak, de kb ennyi. Valakinek van ötlete, mi lehet a baj és hogyan lehet ezt orvosolni? Eddig minden rendben volt, volt klíma is és fűtés is rendesen...

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv, Gábor


első körben nézd meg ezeket a biztosítékokat (kesztyűtartóból nyitható)
28, 37 ill. 62, 63, 64

ha itt minden rendben, akkor a ventillátor előtét ellenállása (süni) adta meg magát nagy valószínűséggel. bár az nem szokott ilyen hirtelen tönkre menni.


Köszönöm, amint hazaértem, lecsekkolom a biztiket. Amúgy mik az előjelei a süni haldoklásának?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 04. vasárnap, 08:14


suprajets írta: Sziasztok!

Van egy E46 touring-om 1999/12 havi. A napokban észrevettem, hogy hiába van bekapcsolva a fűtés/hűtés, a ventillátor nem fúj be levegőt az utastérbe egyáltalán (sem az ablakra sem szemből, sem alulról).
A vezérlőegységen hiába van maximumon a befújás ereje, a meleg levegő is kb csak lehelet szinten jön befelé (ha megy az autó, így gondolm csak a menetszél hozza be). A lapátokat hallani, hogy mozognak, de kb ennyi. Valakinek van ötlete, mi lehet a baj és hogyan lehet ezt orvosolni? Eddig minden rendben volt, volt klíma is és fűtés is rendesen...

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv, Gábor


első körben nézd meg ezeket a biztosítékokat (kesztyűtartóból nyitható)
28, 37 ill. 62, 63, 64

ha itt minden rendben, akkor a ventillátor előtét ellenállása (süni) adta meg magát nagy valószínűséggel. bár az nem szokott ilyen hirtelen tönkre menni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz suprajets

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 04. vasárnap, 05:54


Sziasztok!

Van egy E46 touring-om 1999/12 havi. A napokban észrevettem, hogy hiába van bekapcsolva a fűtés/hűtés, a ventillátor nem fúj be levegőt az utastérbe egyáltalán (sem az ablakra sem szemből, sem alulról).
A vezérlőegységen hiába van maximumon a befújás ereje, a meleg levegő is kb csak lehelet szinten jön befelé (ha megy az autó, így gondolm csak a menetszél hozza be). A lapátokat hallani, hogy mozognak, de kb ennyi. Valakinek van ötlete, mi lehet a baj és hogyan lehet ezt orvosolni? Eddig minden rendben volt, volt klíma is és fűtés is rendesen...

Előre is nagyon köszönöm!

Üdv, Gábor

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 15:49


Pitykoo írta:
szicsu írta:
szicsu írta:
Tano írta:
szicsu írta: Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


Igen, jól sejted. Ez csak egy elektromágneses szelep, ami rugó ellenében zárja a kört ha tápot kap. Lényegében egy tekercs van benne, ha rámérsz az ellenállásra, akkor látszik ha rossz. A diag ki szokta hozni hibának ha rossz.


Köszönöm a segítséget,a hétvégén nekiugrom!


Szóval...Kivettem a csapot,12ohm ellenállást mértem,adtam neki feszkót,és rendesen működik,elzár,nem tudok átfújni rajta levegőt...Tanácstalan vagyok!
Nincs esetleg egy külön biztosíték a fűtéscsapnak???


De van.
Nekem is ez volt a gondom anno...
62-s bizti ha jól emlékszek...
Mérj rá a csatira, hogy kint van e a 12v ha bekapcsolod!

Pont csak akkor kell lennie időnként feszkónak,ha el kell zárjon a csap.Szerintem rakok rá egy próbalámpát,és megnézem menet közben...


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 11:28


szicsu írta:
szicsu írta:
Tano írta:
szicsu írta: Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


Igen, jól sejted. Ez csak egy elektromágneses szelep, ami rugó ellenében zárja a kört ha tápot kap. Lényegében egy tekercs van benne, ha rámérsz az ellenállásra, akkor látszik ha rossz. A diag ki szokta hozni hibának ha rossz.


Köszönöm a segítséget,a hétvégén nekiugrom!


Szóval...Kivettem a csapot,12ohm ellenállást mértem,adtam neki feszkót,és rendesen működik,elzár,nem tudok átfújni rajta levegőt...Tanácstalan vagyok!
Nincs esetleg egy külön biztosíték a fűtéscsapnak???


De van.
Nekem is ez volt a gondom anno...
62-s bizti ha jól emlékszek...
Mérj rá a csatira, hogy kint van e a 12v ha bekapcsolod!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 10:38


szicsu írta:
Tano írta:
szicsu írta: Jól gondolom,hogy alap esetben nyitva van,és ha feszültséget adok neki,akkor kell zárnia?


Igen, jól sejted. Ez csak egy elektromágneses szelep, ami rugó ellenében zárja a kört ha tápot kap. Lényegében egy tekercs van benne, ha rámérsz az ellenállásra, akkor látszik ha rossz. A diag ki szokta hozni hibának ha rossz.


Köszönöm a segítséget,a hétvégén nekiugrom!


Szóval...Kivettem a csapot,12ohm ellenállást mértem,adtam neki feszkót,és rendesen működik,elzár,nem tudok átfújni rajta levegőt...Tanácstalan vagyok!
Nincs esetleg egy külön biztosíték a fűtéscsapnak???