YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 14:40


anubisz írta:
YELLOW írta: hali!

éppen "nyaralok", de gondoltam megírok egy érdekes dolgot.

az autó kint állt a tűző napon. mondom megyek vele, lehűtöm, mert megsajnáltam. indítanám a klímát és nem megy. vagyis a klíma ment, de a venti nem. biztosítékok jók voltak. majd, ahogy ráment az árnyék, és kipróbáltam, már ment. érdekesség még, hogy a középső rostély sem maradt lenti állásba, amivel a fújás itányt állítod be. pedig le volt takarva, ilyen szélvédő elé helyezhető fényvisszaverő izével.

érdekes, kicsit megijedtem, hogy oda a klíma. valaki járt már így? talán megszorult a motor azért nem fújt?

no mind1. császtok!


Nekem egyszer Túltöltötte a klímát egy ....... klímás. Mérlegre tette a palackot úgy töltötte. Mentem a pályán,38 fok volt kint.Nézem nem jön a hideg, Komolyan 2 infarktust kihordtam ülve,és vesztettem vagy 2 liter folyadékot,mire 60 Km megtettem. Befutottam egy Honda szervizbe,nézzék meg a klímát. Rá tették egy komoly gépre,annyira túl volt töltve,hogy letiltott a klíma,nehogy szétnyomja a gáz.Ott frankón újra töltötték,kenőanyaggal,mindennel. 15 rugó.Persze kidobott pénz volt, amit 2 nappal előtte az amatőr klímás töltött bele. Tavaly volt, azóta nincs vele gondom,bár azóta új radiátor van benne,úgyhogy megint újra lett töltve,azt a BMW be csinálták.
Úgyhogy még a klímásokat is meg kel válogatni. Hihetetlen basszus.


Amúgy jó nyaralást.


már végeztem Tiszafüreden voltam.
nekem a klíma ment, csak a ventillátor nem. lehetett hallani, ahogy indul a klíma, amikor a ventit indítottam a zsilipek is nyitottak így anyni hideg jött be, amit a kinti cúg benyomott, de a venti nem idnult el. mondtam is faca ha süni baja lesz. aztán állt egy 2 órát az árnyékban és beindult. Pedig a sugárzó hő elől védtem előtte is az utasteret. szóval nem tudom mi lehetett. most értem haza, ment a klíma faszántosan. fújt meg minden. a rostély ugyanúgy nem maradt alsó állásban, 5 perc klíma után már igen. csak azért furcsa, mert eddig ilyet nem tapasztaltam. pedig volt már, mikor kint kellett állnia napon, de ha tehetem óvom az ilyen behatásoktól.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 03:08


YELLOW írta: hali!

éppen "nyaralok", de gondoltam megírok egy érdekes dolgot.

az autó kint állt a tűző napon. mondom megyek vele, lehűtöm, mert megsajnáltam. indítanám a klímát és nem megy. vagyis a klíma ment, de a venti nem. biztosítékok jók voltak. majd, ahogy ráment az árnyék, és kipróbáltam, már ment. érdekesség még, hogy a középső rostély sem maradt lenti állásba, amivel a fújás itányt állítod be. pedig le volt takarva, ilyen szélvédő elé helyezhető fényvisszaverő izével.

érdekes, kicsit megijedtem, hogy oda a klíma. valaki járt már így? talán megszorult a motor azért nem fújt?

no mind1. császtok!


Nekem egyszer Túltöltötte a klímát egy ....... klímás. Mérlegre tette a palackot úgy töltötte. Mentem a pályán,38 fok volt kint.Nézem nem jön a hideg, Komolyan 2 infarktust kihordtam ülve,és vesztettem vagy 2 liter folyadékot,mire 60 Km megtettem. Befutottam egy Honda szervizbe,nézzék meg a klímát. Rá tették egy komoly gépre,annyira túl volt töltve,hogy letiltott a klíma,nehogy szétnyomja a gáz.Ott frankón újra töltötték,kenőanyaggal,mindennel. 15 rugó.Persze kidobott pénz volt, amit 2 nappal előtte az amatőr klímás töltött bele. Tavaly volt, azóta nincs vele gondom,bár azóta új radiátor van benne,úgyhogy megint újra lett töltve,azt a BMW be csinálták.
Úgyhogy még a klímásokat is meg kel válogatni. Hihetetlen basszus.


Amúgy jó nyaralást.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 10. vasárnap, 03:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. július 09. szombat, 19:34


hali!

éppen "nyaralok", de gondoltam megírok egy érdekes dolgot.

az autó kint állt a tűző napon. mondom megyek vele, lehűtöm, mert megsajnáltam. indítanám a klímát és nem megy. vagyis a klíma ment, de a venti nem. biztosítékok jók voltak. majd, ahogy ráment az árnyék, és kipróbáltam, már ment. érdekesség még, hogy a középső rostély sem maradt lenti állásba, amivel a fújás itányt állítod be. pedig le volt takarva, ilyen szélvédő elé helyezhető fényvisszaverő izével.

érdekes, kicsit megijedtem, hogy oda a klíma. valaki járt már így? talán megszorult a motor azért nem fújt?

no mind1. császtok!

balabanz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz balabanz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. március 20. vasárnap, 22:18


16 fokon is és minden beállítható hőmérsékleten csak maxon fújja...
Köszönöm szépen a segítséget, remélem megoldódik a probléma!

...bocsi a lassú válaszért csak nem voltam gépközelbe!...

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 18:29


balabanz írta: Hiába leveszem minimumra, akkor is csak maxon megy!


Mármint ha a hőfokot veszed le, 16 fokra és akkor is maxon fújja a levegőt?

Nekem ez volt a problémám, mindig hidegben csinálta sűrűn az AUTO fűtésnél.
A problémát sikerült megoldanom a következő kép:
Hibakiolvasásnál állófűtés hibát dobott (motor előfűtés), állófűtésem nincs.
Sikerült beszereznem: http://href.hu/x/em3o
"64 12 6 918 806" számú alkatrészt, ami hibásan tette a dolgát.
Amióta kicseréltem, azóta tökéletesen szabályoz az autó klíma (lekopogom), igaz nem azért cseréltem ki mert autó klíma meghülyült. Amúgy sünit cseréltem volna, de ez így megoldotta! Nem vágom mi köze a klíma szabályzáshoz, de úgy látszik sok van. Meg se nézd mennyi ez a szar motorelőfűtés kütyü, mert elájulsz...

Nem mondom azt hogy tuti ez a baj nálad is, előbb hibaolvasás, ha semmi akkor süni!
Remélem segítettem! Üdv







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. március 17. csütörtök, 18:33

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 02:17


balabanz írta: Sziasztok!
Nem olvastam végig minden oldalt a fórumban ezért nem tudom, hogy valakiknek van e ilyen problémája. E46 320d-m van és a fűtés/digitális/ bekapcsolás után kb 5-10 perccel csak maximális fordulaton nyomja be a levegőt. Hiába leveszem minimumra, akkor is csak maxon megy!
Tudtok valami tanácsot adni mi lehet a probléma?
Előre is köszi mindenkinek!


Igen, jól gondolod, volt már ilyen problémája másnak is. A hiba oka nagy valószínűséggel a süni hibája lesz.


balabanz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz balabanz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 01:01


Sziasztok!
Nem olvastam végig minden oldalt a fórumban ezért nem tudom, hogy valakiknek van e ilyen problémája. E46 320d-m van és a fűtés/digitális/ bekapcsolás után kb 5-10 perccel csak maximális fordulaton nyomja be a levegőt. Hiába leveszem minimumra, akkor is csak maxon megy!
Tudtok valami tanácsot adni mi lehet a probléma?
Előre is köszi mindenkinek!


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. március 12. szombat, 23:44


vsop14 írta:
YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Hali!

Csak érdekességből kérdezem, hogy a középső rostélyoknál lévő tekerő mire szolgál? Milyen funkciója van annak, mikor a klímapanelen lehet állítani a levegőhőmérsékletet?

Valaki tudja a szerepét ennek?


igazándiból én sem teljesen értem a funkciót. ha kák állásba van, akkor nekem szinte egy deka meleg nem jön. ha meg pirosban, akkor meg a klíma nem fúj hideget. legalábbis asszem.
az igazi szerepe az, hogy ha megy a fűtés télen, akkor lehet állítani, hogy a kinti hideg levegőből kever hozzá, így nem lesz álmosító a hatás, hanem frissít.



én pl hosszú úton autópályán szoktam használni. arcra nyomatok hideget és akkor nem leszek álmos, közben meg lábra megeleg és akkor meg se fagyok


Öm. Szerintem nem erre gondolt a kolléga. Ezen már én is sokszor elgondolkodtam, hogy miért kell két helyen állítani a hőmérsékletet. Olyasmi logikára tudok gondolni, hogy ami felül van, gyakorlatilag azzal állítod, hogy hideg vagy meleg, a klímán ami van, azzal meg az intenzitását. Azaz, hogy hidegen belül mennyire hideg, melegen belül mennyire meleg Jobbat én sem tudtam kitalálni
Viszont marhára tud idegesíteni, mikor nyárból télbe fordulva, egyszerűen megfagyok a kocsiban, és másfél hónap fagyoskodás után jövök rá, hogy jamert felül is át kéne állítani melegre



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 12. szombat, 23:45

pali316
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz pali316

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2011. február 15. kedd, 22:17


hello

olyan kérdésem lenne hogy, BMW E36 om van manuális 2 zónás klíma van benne és az lenne igazán a problémám h nincs fűtés egyáltalán.
Cseréltem már fűtés csapot termosztátot de semmi.
Most olvasgattam vissza légtelenítsem a rendszert!
Valóban ez lehet a hiba ?
Nekem egyáltalán nem jön a meleg majd megfagyok
Segítsetek

köszönöm

zolee05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz zolee05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 21:05


Köszike szépen mindenkitől a segítséget !!!!!

Holnap ki is próbálom ezeket a tanácsokat, aztán majd megírom nektek hogy mi lett a végeredmény.

Még egyszer kösz mindent !!!!!!



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 19:43


zolee05 írta: Köszike a segítséget. Igen igen volt hűtővíz cserélve benne sőt még hűtő is sajnos.
Lehet akkor az a gond.

Azt meg tudnád nekem mondani hogy hogyan és hol kell légteleníteni ???
Mi az a fűtéscsap ?

Bocs ha sokat kérdezek.
De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.


nálam az a tuti megoldás, h légtelenítek csavaron meg kupakon is, ahogy yellow írta, aztán pedig ha bemelegedett a kocsi, megyek pár kört, úgy hogy huzatom rendesen, aztán megint légtelenítés, megint huzatás (persze ezt is max fűtéssel) és akkor általában jó szokott lenni. bmw-k általában nehezen légtelenednek le, nekem is egy BMW szaki mutatta ezt a módszert

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 13:22


zolee05 írta: Köszike a segítséget. Igen igen volt hűtővíz cserélve benne sőt még hűtő is sajnos.
Lehet akkor az a gond.

Azt meg tudnád nekem mondani hogy hogyan és hol kell légteleníteni ???
Mi az a fűtéscsap ?

Bocs ha sokat kérdezek.
De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.


igazából pontosan nem tudom neked hol van, de vagy a kiegyenlító tartály közelében közvetlen. lehet van még egy, az ugyanolyan, meg kell keresni, de felül lesz falahol. ezt járó motornál célszerű. a fűtést full ki kell nyitni, befúvást ráadni, hőfokot maxra állítani. aztán mehet a légtelenítés.
azt is megcsinálhatod, hogy mikor üzemmeleg a motor, akkor alapjáratnál a kiegyenlítő tartályról ÓVATOSAN leveszed a kupakot. biztos rengeteg levegő fog kijönni (forró) szóval kesztyűben csináld. ezt többször meglehet csinálni, ha mindennapi hazsnálatban van, akkor naponta kb egy hétig. úgy is ki tud légtelenedni.



zolee05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz zolee05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 13:14


Köszike a segítséget. Igen igen volt hűtővíz cserélve benne sőt még hűtő is sajnos.
Lehet akkor az a gond.

Azt meg tudnád nekem mondani hogy hogyan és hol kell légteleníteni ???
Mi az a fűtéscsap ?

Bocs ha sokat kérdezek.
De nagyon szépen köszönöm a válaszokat.


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 11:50


YELLOW írta:
Tom_Sawyer írta: Hali!

Csak érdekességből kérdezem, hogy a középső rostélyoknál lévő tekerő mire szolgál? Milyen funkciója van annak, mikor a klímapanelen lehet állítani a levegőhőmérsékletet?

Valaki tudja a szerepét ennek?


igazándiból én sem teljesen értem a funkciót. ha kák állásba van, akkor nekem szinte egy deka meleg nem jön. ha meg pirosban, akkor meg a klíma nem fúj hideget. legalábbis asszem.
az igazi szerepe az, hogy ha megy a fűtés télen, akkor lehet állítani, hogy a kinti hideg levegőből kever hozzá, így nem lesz álmosító a hatás, hanem frissít.



én pl hosszú úton autópályán szoktam használni. arcra nyomatok hideget és akkor nem leszek álmos, közben meg lábra megeleg és akkor meg se fagyok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 06:43


Tom_Sawyer írta: Hali!

Csak érdekességből kérdezem, hogy a középső rostélyoknál lévő tekerő mire szolgál? Milyen funkciója van annak, mikor a klímapanelen lehet állítani a levegőhőmérsékletet?

Valaki tudja a szerepét ennek?


igazándiból én sem teljesen értem a funkciót. ha kák állásba van, akkor nekem szinte egy deka meleg nem jön. ha meg pirosban, akkor meg a klíma nem fúj hideget. legalábbis asszem.
az igazi szerepe az, hogy ha megy a fűtés télen, akkor lehet állítani, hogy a kinti hideg levegőből kever hozzá, így nem lesz álmosító a hatás, hanem frissít.