YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 11:58


anubisz írta:

Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.


én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 11:52


Bitu79 írta:

Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


YELLOW-nál minden jó, szóval.... egyenlőre nem én nyavajgok amiatt, hogy nem jó valami, hanem te. nálam így működik és JÓ! tudod mit! a tiéd jól működik, csak szűnj már meg. ha enniyre nyugtatod magad, hogy az úgy jó, akkor legyen jó, de akkor ne nyávogj itt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 15. kedd, 11:58

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 15. kedd, 11:52


Bitu79 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.


Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


és most mi a gond? nem fűt a kocsi? vagy mi a probléma?

BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!