- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. január 15. kedd, 11:58
anubisz írta:
Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.
Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.
én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.