Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 17:59
Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.
Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 17:59
Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 17:13
Tano írta:viroszt írta: És hogy légtelenítettétek a rendszert mert mondanak többféle verziót is?!
A legbiztosabb verzió szerintem az, amit a gyár előírt.
Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 16:26
viroszt írta: És hogy légtelenítettétek a rendszert mert mondanak többféle verziót is?!
Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 14:59
ignasow írta:viroszt írta: Hello belefutottam egy olyan problémába (E46 323i 1999) hogy alapjáraton nincs fűtés üzemi hőfokon, fordulaton pedig van minél nagyobb a fordulat annál jobb a fűtés például ha megyek 2 km-t megállok jár a motor akkor még meleget fúj és szépen elkezd hűlni a levegő amit befúj.
A termosztátot már kicseréltem de nem javult a helyzet. Remélem valaki tud segíteni hogy mi lehet a probléma. Előre is köszi.
Szeva. Nekem egyszer volt hasonló problémám hűtő csere után, le volt levegősödve a fűtésem. Légtelenítettünk és megjavult. Hátha nálad is ez.... de nem tudom, vannak itt nagyobb szakik is.
Elküldve: 2012. december 08. szombat, 19:15
viroszt írta: Hello belefutottam egy olyan problémába (E46 323i 1999) hogy alapjáraton nincs fűtés üzemi hőfokon, fordulaton pedig van minél nagyobb a fordulat annál jobb a fűtés például ha megyek 2 km-t megállok jár a motor akkor még meleget fúj és szépen elkezd hűlni a levegő amit befúj.
A termosztátot már kicseréltem de nem javult a helyzet. Remélem valaki tud segíteni hogy mi lehet a probléma. Előre is köszi.
Elküldve: 2012. december 08. szombat, 19:05
Elküldve: 2012. november 03. szombat, 13:18
medveborke írta:anubisz írta:medveborke írta:YELLOW írta:medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.
Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.
Szerintem szedd, ki, nem egy nagy mutatvány, apró csavarok a tetején, és utána szét kell pattintani a bütyköket. Már ha az nyikorog, mert azért azt hallod, ha odateszed a füled. 1. jobban ki tudod takarítani, 2 ha a kis venti szól, jobb egy csepp műszerolajat a tengelyre cseppenteni, mert lehet kiszáradt,és megrakta a por. Én már szedtem szét, darabokra, az áramkört ne feszegesd és kész, még a kijelző panelt is darabokra szedtem, nem egy nagy mutatvány.
Köszönöm a tippeket, az a kis venti volt a baj! Kicsit megbontottam, tényleg nem egy nagy mutatvány. Jó alaposan kitakarítottam, plusz kapott egy kis olajat is. Most már csak nagyon pici hangja van, az meg végképp nem zavaró, főleg nem menet közben.
Köszöntem a segítséget!
Elküldve: 2012. november 03. szombat, 13:12
anubisz írta:medveborke írta:YELLOW írta:medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.
Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.
Szerintem szedd, ki, nem egy nagy mutatvány, apró csavarok a tetején, és utána szét kell pattintani a bütyköket. Már ha az nyikorog, mert azért azt hallod, ha odateszed a füled. 1. jobban ki tudod takarítani, 2 ha a kis venti szól, jobb egy csepp műszerolajat a tengelyre cseppenteni, mert lehet kiszáradt,és megrakta a por. Én már szedtem szét, darabokra, az áramkört ne feszegesd és kész, még a kijelző panelt is darabokra szedtem, nem egy nagy mutatvány.
Elküldve: 2012. november 02. péntek, 10:04
medveborke írta:YELLOW írta:medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.
Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.
Elküldve: 2012. november 02. péntek, 07:27
medveborke írta:YELLOW írta:medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.
Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.
Elküldve: 2012. november 02. péntek, 06:57
YELLOW írta:medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.
Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 22:50
medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 21:05
medveborke írta: Sziasztok!
Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?
köszi!
Elküldve: 2012. november 01. csütörtök, 21:00
Elküldve: 2012. október 27. szombat, 12:12
anubisz írta:jons írta:silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?
De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.
Igen.Szét is szedheted, sok kis picsa csavar, aztán átfújhatod elektronikai tisztító sprayvel. Csodát ne várj, mert elektronika. Ha meghalt benne valami, kuka. Én már szedtem szét, nekem a kijelző kezdet kriszkraszokat mutogatni, az halt meg,fújkáltam, darabokra szedtem, de semmi javulás. a BMW szerelőnek volt egy ,24 ért adta, bedobtuk azt és kész, azóta semmi. Mást nem tudom elképzelni, hisz ez vezérli a fűtést, hűtést. Mögötte már csak csapóajtók, terelők vannak, és a venti. Azzal meg nincs gondod, mert azt a süni vezérli,az ha elromlik, a venti bolondól meg, vagy megy, vagy nem, vagy öntudatra ébred, és fel, le gyorsul a sebessége. Sok lehetőség nincs.
Hiába viszed szervizbe, nem tudnak mit csinálni vele, csak ott is lehúznak egy 10 re a vizsgálatért, azt mondják majd ki kell cserélni, és megnézni jó e. Fújkáld meg a hőfok érzékelőt féktisztítóval, ha nem lesz jó, valami E46 tól akit esetleg ismersz kérj kölcsön próbára, vagy bevállalod és veszel egyet a netről,mert nem fogják oda adni, hogy használd, és majd kell, vagy nem ha az a hibás.
Nézegettem, vannak 8, 10 ért is, de azokat már megvették, volt egy a veterán 25 ért, azt is megvették már. Ha ennyire fogynak, akkor ezek szerint el is romlanak.
Itt van 1 20 ért, nem hiszem, hogy lenne különbség a dizel, benzinesé között.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46
meg kell nézni a part kódokat.