autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz gabipapi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 07:06


ÜDV. KÉT HETE VETTEM EGY 316-OST.A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI.NYOMVÁJUS VIZES ÚTON AZ AUTÓ HÁTULJA KÜLÖN ÉLETET ÉL.AKNÁRA ÁLLTUNK,RÁNGATÁS STB,DE SEMMI LÁTHATÓ HIBA.FRISS KPM MŰSZAKIS.AZ AUTÓVAL ILYENKOR 60-NÁL GYORSABBAN NEM LEHET MENNI ,SZÁRAZ ÚTON SEMMI.SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE MEGKÖSZÖNÖM.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 20:51


senna írta: Üdv. Mitől lehet nagy sebességnél pályán erősebb fékezéskor úszott a kocsi eleje és kanyarban is mintha nagy sebességnél is úszna,de ezt már csak lehet beképzelem!


nekem ugyanez volt.kicseréltem a stabrud szilenteket meg a kutyacsontokat,1 fokkal jobb lett,de miután a 2 axiálcsuklót kormánygömbfejekkel is kicseréltem,minden megszünt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz senna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2013. február 20. szerda, 20:33


Üdv. Mitől lehet nagy sebességnél pályán erősebb fékezéskor úszott a kocsi eleje és kanyarban is mintha nagy sebességnél is úszna,de ezt már csak lehet beképzelem!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 09:42


YELLOW írta:
andree írta:
YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


nekem ugyanez van. pedig full alapos műszakin semmit nem találtak... idén én is cserélem kormány összekötőket, stabilizátorokat, lengéscsillapítókat. ha a futóműves azt mondja, akkor a lengőkar megy felújításra...


Szia,
Az enyém is most volt vizsgán, ráadásul Német import ezért kpm-nél kezdett! Szerintem hamarosan kicserélem a stabpálcákat. Majd informállak az eredményről mert szerintem lényegesen olcsóbb mint a lengőkar project.


oks, köszi! mondjuk én azt tudom, hogy nekem a jobb első gátló az érték alatt van, de már két műszakin is ugynazt mérték, igaz egy 10-12ezret ment csak a két idő között...
nekem akármikor aknán van az autó, vagy fel van emelve, mindig át szoktam nézetni, sőt legutóbb mondtam is, hogy én hallok valamit, műszakin mondtam, de azt mondta minden jó... 2x is átnézte


jah nekem akkor kezdte el a ropogást, amikor egy másik gumishoz mentem, és a bal első levételekor a kereket picit ráejtette a féktárcsa mögötti lemezre, nem hajlott el. de azóta mindkét oldalról hallom azt a hangot mint andree szerintem. lehet ez a lefelé való ütés csinált valamit? de mind a két oldalon lehet hallani.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 21:36


harmas írta:
zoliika írta:
harmas írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.


A stab.rúd szilentek ha meg vannak nyúlva akkor ,hogy adnak kopogó hangot?Max.akkor ad ki kopogó hangot,ha ha stab.pálcák "elhervadtak",mert ugye össze vannak csavarozva!Legjobban ,úgy tudod megnézni mármint a kormány stab. gumiszilenteket,hogy leveszed alul a motor borítást és lecsavarozol(csillag csavarhúzó kell hozzá)egy stab szilentet,nem nagy munka egyébként és tolómérővel megméred a belső átmérőjét,22,5mm kell lenni!!De ,ha ezeket ebből két db van,max. stabilabb lesz az úttartás!
A fent felsoroltakon kívül akár még lehet torony csapágy is ami okozhatja a kopogást!


No lám, h erre senki nem gondol..
Hogy adnak kopogó hangot? Hát úgy, h a gumi kikopik-kirágódik, és a stabrúd mozog benne vagy 1-2mm-ert. Ha a felfüggesztés elmozdul mozog a rúd is, és verődni fog a kinyúlt szilentbe. Az pedig KOPOG! Hát kb így


Az enyémbe volt egész pontosan 2,5mm és nem kopogott!Én azért cseréltem ,mert támolygott az úton és gondoltam ,megkísérlem a cserét mielőtt kormány összekötőt kicserélem.Aztán persze kormányösszekötőt is ki kellett cserélni és végül persze a kormányművet is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 21:32


zoliika írta:
harmas írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.


A stab.rúd szilentek ha meg vannak nyúlva akkor ,hogy adnak kopogó hangot?Max.akkor ad ki kopogó hangot,ha ha stab.pálcák "elhervadtak",mert ugye össze vannak csavarozva!Legjobban ,úgy tudod megnézni mármint a kormány stab. gumiszilenteket,hogy leveszed alul a motor borítást és lecsavarozol(csillag csavarhúzó kell hozzá)egy stab szilentet,nem nagy munka egyébként és tolómérővel megméred a belső átmérőjét,22,5mm kell lenni!!De ,ha ezeket ebből két db van,max. stabilabb lesz az úttartás!
A fent felsoroltakon kívül akár még lehet torony csapágy is ami okozhatja a kopogást!


No lám, h erre senki nem gondol..
Hogy adnak kopogó hangot? Hát úgy, h a gumi kikopik-kirágódik, és a stabrúd mozog benne vagy 1-2mm-ert. Ha a felfüggesztés elmozdul mozog a rúd is, és verődni fog a kinyúlt szilentbe. Az pedig KOPOG! Hát kb így

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 20:59


harmas írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.


A stab.rúd szilentek ha meg vannak nyúlva akkor ,hogy adnak kopogó hangot?Max.akkor ad ki kopogó hangot,ha ha stab.pálcák "elhervadtak",mert ugye össze vannak csavarozva!Legjobban ,úgy tudod megnézni mármint a kormány stab. gumiszilenteket,hogy leveszed alul a motor borítást és lecsavarozol(csillag csavarhúzó kell hozzá)egy stab szilentet,nem nagy munka egyébként és tolómérővel megméred a belső átmérőjét,22,5mm kell lenni!!De ,ha ezeket ebből két db van,max. stabilabb lesz az úttartás!
A fent felsoroltakon kívül akár még lehet torony csapágy is ami okozhatja a kopogást!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 19:38


andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 12:22


andree írta:
YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


nekem ugyanez van. pedig full alapos műszakin semmit nem találtak... idén én is cserélem kormány összekötőket, stabilizátorokat, lengéscsillapítókat. ha a futóműves azt mondja, akkor a lengőkar megy felújításra...


Szia,
Az enyém is most volt vizsgán, ráadásul Német import ezért kpm-nél kezdett! Szerintem hamarosan kicserélem a stabpálcákat. Majd informállak az eredményről mert szerintem lényegesen olcsóbb mint a lengőkar project.


oks, köszi! mondjuk én azt tudom, hogy nekem a jobb első gátló az érték alatt van, de már két műszakin is ugynazt mérték, igaz egy 10-12ezret ment csak a két idő között...
nekem akármikor aknán van az autó, vagy fel van emelve, mindig át szoktam nézetni, sőt legutóbb mondtam is, hogy én hallok valamit, műszakin mondtam, de azt mondta minden jó... 2x is átnézte

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 12:16


YELLOW írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


nekem ugyanez van. pedig full alapos műszakin semmit nem találtak... idén én is cserélem kormány összekötőket, stabilizátorokat, lengéscsillapítókat. ha a futóműves azt mondja, akkor a lengőkar megy felújításra...


Szia,
Az enyém is most volt vizsgán, ráadásul Német import ezért kpm-nél kezdett! Szerintem hamarosan kicserélem a stabpálcákat. Majd informállak az eredményről mert szerintem lényegesen olcsóbb mint a lengőkar project.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 12:10


andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


nekem ugyanez van. pedig full alapos műszakin semmit nem találtak... idén én is cserélem kormány összekötőket, stabilizátorokat, lengéscsillapítókat. ha a futóműves azt mondja, akkor a lengőkar megy felújításra...

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 10:39


si3rrabravo írta: Komplett futóművet cseréltem elmúlt két hónapban! Zajosabb durvább kopogásom is volt előről, kicseréltem stabilizátor pálcákat, meg kormányösszekötőket és ez megszűnt, viszont volt egy halk sűrű kopogás, amit csak bordázott útfelületen hallottam! Ez addig megmaradt amíg nem cseréltem a csillapítókat. Aztán ez is elmúlt.

Tehát elég sok minden lehet! Fel kell emelni, meg kell rázni aztán lehet következtetni!

Szar csillapítókkal kanyarban, rosszabb úton tapasztalatam olyat, hogy "lepattantam" az ívről. Érezhetően komfortosabb lett mostanra minden. De a zajos kopogásokért leginkább a stabpálca volt nálam a felelős.


Köszönöm az infókat, majd jelzek hogy mi volt a ludas.

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 10:27


Komplett futóművet cseréltem elmúlt két hónapban! Zajosabb durvább kopogásom is volt előről, kicseréltem stabilizátor pálcákat, meg kormányösszekötőket és ez megszűnt, viszont volt egy halk sűrű kopogás, amit csak bordázott útfelületen hallottam! Ez addig megmaradt amíg nem cseréltem a csillapítókat. Aztán ez is elmúlt.

Tehát elég sok minden lehet! Fel kell emelni, meg kell rázni aztán lehet következtetni!

Szar csillapítókkal kanyarban, rosszabb úton tapasztalatam olyat, hogy "lepattantam" az ívről. Érezhetően komfortosabb lett mostanra minden. De a zajos kopogásokért leginkább a stabpálca volt nálam a felelős.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 09. szombat, 10:30

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 10:18


si3rrabravo írta: Enyhén göröngyös úton apró sűrű tompa kopogás meg lengéscsillapító többnyire!


kutyacsont is lehet akár nem? csillapítótól nem úszik az autó meg rugalmatlan ha rossz?

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. február 09. szombat, 09:52


Enyhén göröngyös úton apró sűrű tompa kopogás meg lengéscsillapító többnyire!