- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. július 20. szombat, 20:56
anubisz írta:hancurozo írta:anubisz írta: 120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.
a difi kopása (kúpkerék, tányérkerék), vagy ezeknek a csapágyai?
Szia. Rég láttalak Gond csak az, hogy soha nem csinálta, 200 nál se, 240 nél sem, és 140 nél sem, ki lett cserélve a difi szilent, 2 hátsó leng, csillap, lengőkar szilent, jöttem haza, már morajlott. Gondolom, csak nem hervadt el a difim a szervizben állástól.
Bár van itt ilyen optimista ember, aki azt mondja majd, biztos kivették a difimet, és beraktak egy rosszat helyette . Fingom sincs mi lehet. Lehet hogy ott bontva lett valami anomália keletkezett a rendszerbe, a visszaszereléskor.
most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.