státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 08:03


YELLOW írta:
tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?


Meretre gyari 205/55/16 mind2. A Michelin kb 6mm-es a GY kb 8mm. A M 1414 a GY 3514 DOTos.
Mijaza V mintas?
Egyetlen kolunbseg, hogy a GY az V sebessegkategoria a M meg W. GY vel nem mehetek 240 fole. Ez kevesbe izgat


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 22:15


tusi_ írta:
tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget



tutti egyforma széles fizikálisan a két gumi?
egyformán kopottak M és a GY?
a GY nem V mintás esetleg?

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 22:05


tusi_ írta:
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


Jelentes. Felraktam csak elore a Good Yearokat. Mint regen a 318ivel, sinauto effektus.
Most gyorsan felhajitottam hatra is, felpumpaltam es atom.
Nem kell valakinek jofele Mislen prajmöszi hápé ?
Köszi a segitseget




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 21. kedd, 22:05

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 15:50


YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:

én azért 195-tel és gyári ET-vel is érzem, de nem olyan. pont amiatt szerintem, mert legalább keskeny a gumi is.
nem olyan rég mentem, egy 2-3 éves A4-essel, körbe 255 és 19-es gumik voltak alatta, de úgy tekertem a kormányt, mintha teát kavargatnék. ráadásul automata is volt. semmi visszajelzés, unalmas is volt vezetni, de szó szerint. ez tényleg kényelmes embereknek, időseknek van kitalálva. annyira steril, hogy az már rossz.


Az Off auto, amit emlitettem az is Audi, egy A3 es egy A4-es, amivel jarok.
Pont az a bajom, hogy a kanyarban siman 2 ujjal tudok kormanyozni, de semmit nem erzek benne, plane nem azt, hogy en egy ilyen kocsit szeretnek. Pedig mind2 vadi uj, 1000km alatt, tok jol felszerelt.
Ami miatt nekem furcsa ez a nyomvaju/ferde ut tortenet, hogy en full gyari szerkon vagyok, gyari acel felni, gyari ajanlasu gumival, meg nem is RFT. Teszek egy probat a jol bevalt gumiaimmal. Ha a az sem hoz javulast, akkor elmegyek futomuveshez.


de most ez olyan, hogy nézz meg egy Matiz-t, ami a nyomvájú között is elmegy, vagy valami terepjárót, aminek meg bele esik a kereke a nyomvájóba. ha olyan a nyomtáv, hogy egyik kerékkel a vájúban vagy, a másik oldal meg a vájú oldalán fut az rángatni fogja. az ellen nem lehet mit tenni.
a szélesebb nyomtáv pedig eleve nehezebben kormányozható, nagyobb erő kell hozzá.
nekem amíg a gumi nem kopik félre, amíg jól fekszi a kanyarokat, addig nem érdekel, hogy nagyobb erővel kell kormányozni, vagyis tartani. amíg egyenes úton elengedem a kormányt és fékbe taposva sem húz el semerre, addig nem aggódok.néha bosszantó, mert szeretek 1 kézzel "jampizni", nem tényleg úgy kényelmes, ha bal alsó negyednél fogom, és néha ha belejt az út valamerre, képes megrántani, vagy kell erőlködni ott tartani. nem vészes, csak nem olyan, mint sima úton.


Ha jonne egy ket 20des es mondana, hogy te tusi, ez ilyen, akkor ok, nem erdekel, mert nagyon nem zavar. Hetvegen hoztam el 3-jara a kocsit a kereskedsbol es mentem vele 230-t a palyan, tok jol fekudt, nem rangatott, neha veszfekeztem is es nem huzott el a kormany. Ami miatt zavar, hogy ha ez esetleg valami futomuhiba, (gombcsuklo, kormanyosszekoto) akkor megint mehetek vissza veszekedni a buta fritzekkel, hogy mar pedig ez jotallas eset, mert igy vettem a kocsit, hogy mar sz.r volt. Ezt mondjuk nehezebb bizonyitani, mint hogy az AGR szelepen halott volt a vetelkor
Este kicserelem a kerekeket es jelentek


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 15:37


tusi_ írta:
YELLOW írta:

én azért 195-tel és gyári ET-vel is érzem, de nem olyan. pont amiatt szerintem, mert legalább keskeny a gumi is.
nem olyan rég mentem, egy 2-3 éves A4-essel, körbe 255 és 19-es gumik voltak alatta, de úgy tekertem a kormányt, mintha teát kavargatnék. ráadásul automata is volt. semmi visszajelzés, unalmas is volt vezetni, de szó szerint. ez tényleg kényelmes embereknek, időseknek van kitalálva. annyira steril, hogy az már rossz.


Az Off auto, amit emlitettem az is Audi, egy A3 es egy A4-es, amivel jarok.
Pont az a bajom, hogy a kanyarban siman 2 ujjal tudok kormanyozni, de semmit nem erzek benne, plane nem azt, hogy en egy ilyen kocsit szeretnek. Pedig mind2 vadi uj, 1000km alatt, tok jol felszerelt.
Ami miatt nekem furcsa ez a nyomvaju/ferde ut tortenet, hogy en full gyari szerkon vagyok, gyari acel felni, gyari ajanlasu gumival, meg nem is RFT. Teszek egy probat a jol bevalt gumiaimmal. Ha a az sem hoz javulast, akkor elmegyek futomuveshez.


de most ez olyan, hogy nézz meg egy Matiz-t, ami a nyomvájú között is elmegy, vagy valami terepjárót, aminek meg bele esik a kereke a nyomvájóba. ha olyan a nyomtáv, hogy egyik kerékkel a vájúban vagy, a másik oldal meg a vájú oldalán fut az rángatni fogja. az ellen nem lehet mit tenni.
a szélesebb nyomtáv pedig eleve nehezebben kormányozható, nagyobb erő kell hozzá.
nekem amíg a gumi nem kopik félre, amíg jól fekszi a kanyarokat, addig nem érdekel, hogy nagyobb erővel kell kormányozni, vagyis tartani. amíg egyenes úton elengedem a kormányt és fékbe taposva sem húz el semerre, addig nem aggódok.néha bosszantó, mert szeretek 1 kézzel "jampizni", nem tényleg úgy kényelmes, ha bal alsó negyednél fogom, és néha ha belejt az út valamerre, képes megrántani, vagy kell erőlködni ott tartani. nem vészes, csak nem olyan, mint sima úton.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 15:23


YELLOW írta:

én azért 195-tel és gyári ET-vel is érzem, de nem olyan. pont amiatt szerintem, mert legalább keskeny a gumi is.
nem olyan rég mentem, egy 2-3 éves A4-essel, körbe 255 és 19-es gumik voltak alatta, de úgy tekertem a kormányt, mintha teát kavargatnék. ráadásul automata is volt. semmi visszajelzés, unalmas is volt vezetni, de szó szerint. ez tényleg kényelmes embereknek, időseknek van kitalálva. annyira steril, hogy az már rossz.


Az Off auto, amit emlitettem az is Audi, egy A3 es egy A4-es, amivel jarok.
Pont az a bajom, hogy a kanyarban siman 2 ujjal tudok kormanyozni, de semmit nem erzek benne, plane nem azt, hogy en egy ilyen kocsit szeretnek. Pedig mind2 vadi uj, 1000km alatt, tok jol felszerelt.
Ami miatt nekem furcsa ez a nyomvaju/ferde ut tortenet, hogy en full gyari szerkon vagyok, gyari acel felni, gyari ajanlasu gumival, meg nem is RFT. Teszek egy probat a jol bevalt gumiaimmal. Ha a az sem hoz javulast, akkor elmegyek futomuveshez.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 14:09


amstaff001 írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.


Köszi a valaszt. Meg megvan a gumi a 318i rol (Good Year 205/55/16 alufelnin), azt nem adtam melle, ha nagyon felhergelem magam, kicserelem es tesztelem azzal is. A 318i ritkan ment a nyomvajuk utan, ez viszont rendszeresen. A gumi nem oreg, 1414-es alig 2 eves es vagy 6mm van meg belole.
A kormanyzas nalam is kozvetlen, ezt szeretem benne nagyon. Amit vezetek ceges Off kocsi, az olyan steril, hogy utalok vele menni.


na jó de ha az E46 gyári volt a futóművileg, akkor ez megint lehet más, mert ennek gyárilag is szélesebb a nyomtáv. tehát olyan, mintha az E46-ra kisebb ET-s felnit tettél volna, vagy nyomtávszélesítőt. nekem is már csak az ET is 7mm-rel kisebb mint a gyári ezért is viszi jobban mint a gyári szettet.sajnos a hule kamionosok már csak iylen idétlen nyomvájút tudnak, ami pont nem jó nekünk.
szerintem a másik gumival is hasonló lesz az eset.
leginkább az tudná megmondani, akinek ugyanúgy gyári futóműves E90-ene van és hasonló gumikkal, hogy ő mit érez.


Sziasztok!
Nemrég voltam én is futóművesnél és mondtam neki, hogy megérzi az autó, ha jó az út és, ha nyomvályús!
Azt mondta betudja úgy állítani, hogy egyáltalán ne vegye észre a nyomvályút viszont akkor a belső felét eszi hátul a guminak!
Így marad a kormányba való kapaszkodás a nyomvályús úton!
Nekem gyári kétméretes M kerek vannak, elől 225 széles hátul pedig 245 R17
Télen viszont 205/55 R16 volt elől hátul azzal nem vettem észre a nyomvályút!


én azért 195-tel és gyári ET-vel is érzem, de nem olyan. pont amiatt szerintem, mert legalább keskeny a gumi is.
nem olyan rég mentem, egy 2-3 éves A4-essel, körbe 255 és 19-es gumik voltak alatta, de úgy tekertem a kormányt, mintha teát kavargatnék. ráadásul automata is volt. semmi visszajelzés, unalmas is volt vezetni, de szó szerint. ez tényleg kényelmes embereknek, időseknek van kitalálva. annyira steril, hogy az már rossz.


amstaff001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz amstaff001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 13:56


YELLOW írta:
tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.


Köszi a valaszt. Meg megvan a gumi a 318i rol (Good Year 205/55/16 alufelnin), azt nem adtam melle, ha nagyon felhergelem magam, kicserelem es tesztelem azzal is. A 318i ritkan ment a nyomvajuk utan, ez viszont rendszeresen. A gumi nem oreg, 1414-es alig 2 eves es vagy 6mm van meg belole.
A kormanyzas nalam is kozvetlen, ezt szeretem benne nagyon. Amit vezetek ceges Off kocsi, az olyan steril, hogy utalok vele menni.


na jó de ha az E46 gyári volt a futóművileg, akkor ez megint lehet más, mert ennek gyárilag is szélesebb a nyomtáv. tehát olyan, mintha az E46-ra kisebb ET-s felnit tettél volna, vagy nyomtávszélesítőt. nekem is már csak az ET is 7mm-rel kisebb mint a gyári ezért is viszi jobban mint a gyári szettet.sajnos a hule kamionosok már csak iylen idétlen nyomvájút tudnak, ami pont nem jó nekünk.
szerintem a másik gumival is hasonló lesz az eset.
leginkább az tudná megmondani, akinek ugyanúgy gyári futóműves E90-ene van és hasonló gumikkal, hogy ő mit érez.


Sziasztok!
Nemrég voltam én is futóművesnél és mondtam neki, hogy megérzi az autó, ha jó az út és, ha nyomvályús!
Azt mondta betudja úgy állítani, hogy egyáltalán ne vegye észre a nyomvályút viszont akkor a belső felét eszi hátul a guminak!
Így marad a kormányba való kapaszkodás a nyomvályús úton!
Nekem gyári kétméretes M kerek vannak, elől 225 széles hátul pedig 245 R17
Télen viszont 205/55 R16 volt elől hátul azzal nem vettem észre a nyomvályút!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:55


tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.


Köszi a valaszt. Meg megvan a gumi a 318i rol (Good Year 205/55/16 alufelnin), azt nem adtam melle, ha nagyon felhergelem magam, kicserelem es tesztelem azzal is. A 318i ritkan ment a nyomvajuk utan, ez viszont rendszeresen. A gumi nem oreg, 1414-es alig 2 eves es vagy 6mm van meg belole.
A kormanyzas nalam is kozvetlen, ezt szeretem benne nagyon. Amit vezetek ceges Off kocsi, az olyan steril, hogy utalok vele menni.


na jó de ha az E46 gyári volt a futóművileg, akkor ez megint lehet más, mert ennek gyárilag is szélesebb a nyomtáv. tehát olyan, mintha az E46-ra kisebb ET-s felnit tettél volna, vagy nyomtávszélesítőt. nekem is már csak az ET is 7mm-rel kisebb mint a gyári ezért is viszi jobban mint a gyári szettet.sajnos a hule kamionosok már csak iylen idétlen nyomvájút tudnak, ami pont nem jó nekünk.
szerintem a másik gumival is hasonló lesz az eset.
leginkább az tudná megmondani, akinek ugyanúgy gyári futóműves E90-ene van és hasonló gumikkal, hogy ő mit érez.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:45


YELLOW írta:
tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.


Köszi a valaszt. Meg megvan a gumi a 318i rol (Good Year 205/55/16 alufelnin), azt nem adtam melle, ha nagyon felhergelem magam, kicserelem es tesztelem azzal is. A 318i ritkan ment a nyomvajuk utan, ez viszont rendszeresen. A gumi nem oreg, 1414-es alig 2 eves es vagy 6mm van meg belole.
A kormanyzas nalam is kozvetlen, ezt szeretem benne nagyon. Amit vezetek ceges Off kocsi, az olyan steril, hogy utalok vele menni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:02


tusi_ írta: Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



pedig nem olyan szélesek a gumik... én is hasonlókat tapasztalok, de 225/245 széles gumikkal, de ezt is meg kell szokni, a 195 téli váltás után szokott meglepő lenni. de mivel nem kopik félre semmi, sima egyenes úton, ahol nincs dőlés, stb, ott semmi gond.
én személy szerint azzal magyarázom, hogy a gumi tapadása a nagyobb felület miatt jobban viszi az út.
a másik ami becsapós, bár nem tudod nálad mennyire jellemző, hogy E46-nál pl. nagyon közvetlen a kormányzás, nincs olyan rásegítése a szervonak, mint egy villanyszervonál és ez igencsak közre játszik.
ha megnyugtat vidd el egy futóműveshez, bár ehhez is elég kevesen értenek sajnos. de ha nincs rendellenes gumikopásod, akkor bele kell törődni szerintem.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 11:14


Halliho.

Tegnap mentem eloszor igazan az uj kocsival fouton, kisvarosi utakon es most tunt fel, hogy a kocsit igencsak megvezetik a nyomvajuk es a dontott kanyarok.
Normal menetben jo a kormanyzas tarja az ivet rendesen, temposabb kanyarokban sem nyikkan meg a kerek. Ha viszont kicsit lejt valamerre, akkor arra fele elhuz a kormany. Nem durvan, csak epp a ket ujjas tartasbol lesz egy markolos fogas. Illetve ha fekezek a pirosnal es nyomvajuk vannak, akkor elhuz vagy erre vagy arra.
Kocsi e90 320d es a gumi Michelin Primacy HP 205/55/R16, semmi ultetetes, pogacsa.... full gyari. Az e90 318i-m is csinalt anno hasonlot, de nem ennyire. A nehezebb motor miatt lenne? Guminyomas elol 2.3, hatul 2.5

Köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 21. kedd, 11:16

Sanyi991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Sanyi991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. május 02. hétfő, 13:19


YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.


Amúgy nekem is egyenesen megy jó úton, ha elengedem a kormányt fékezéskor. Még azon gondolkoztam, hogy az ajtóban a 18"-hoz két méretet adtak meg: Elől 225/40, hátul 255/35. Viszont úgy tudom, hogy a gyári E46 18-as szettje kétszéles, és ezért kell más méret hátra. Ami most alatta van, az egy széles E65 felni. De neked is szélesebb hátul, szóval lehet hogy nekem is mehetne hátra a 255.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. május 02. hétfő, 12:13


Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.


na ez már elég nagy eltérés... széles gumi is vanrajta, szélesebb lett a nyomtáv. már csak a nyomvájú is rángathatja az autót.
viszont lehet, hogy a 15-ös télihez jó volt beállítva, tehát lehet a szaki csak nem hülye, mert azért ez már eléggé eltér azoktól a felniktől.
nekem téli e-h: 195/65 R15 ET42 vagy 47 nyáron e: 225/45 R17 h: 245/40 R17 ET40 mind a négy, és szerencsére egyik szett sem kopik félre, sem abnormálisan, viszont a nyomvájú viszi mindkét szettet, csak a nyári szélesek miatt jobban kell bírkózni a kormánnyal. ja ültetve is van 35mm elől-hátul. egyébként jó útón simán belemerek állni a fékbe, úgy megy egyenesen, mintha sínen menne.
én magam is félek, ha egyszer olyan művelet lesz a fotóműben, ami állítást is von maga után, mert szerintem sosem lesz ilyen a beállítása, mint most.

Sanyi991
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz Sanyi991

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. május 02. hétfő, 11:38


YELLOW írta:
Sanyi991 írta:
YELLOW írta:
Sanyi991 írta: Sziasztok!

Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?


lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.


Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.


számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.


Köszi a választ. Eléggé eltér. A gyári 15" volt rajta, most viszont 8x18 et24. Úgyhogy első körben megnézetem megint. Az a baj amúgy, hogy most akarok én is szerelőt váltani, mert nem igazán voltam megelégedve a nem kevés pénzért nyújtott szolgáltatással. Na mindegy. Keresek itt a környéken valakit, aki remélhetőleg jól beállítja/átnézi.