tusi_ írta:
YELLOW írta:
én azért 195-tel és gyári ET-vel is érzem, de nem olyan. pont amiatt szerintem, mert legalább keskeny a gumi is.
nem olyan rég mentem, egy 2-3 éves A4-essel, körbe 255 és 19-es gumik voltak alatta, de úgy tekertem a kormányt, mintha teát kavargatnék. ráadásul automata is volt. semmi visszajelzés, unalmas is volt vezetni, de szó szerint. ez tényleg kényelmes embereknek, időseknek van kitalálva. annyira steril, hogy az már rossz.
Az Off auto, amit emlitettem az is Audi, egy A3 es egy A4-es, amivel jarok.
Pont az a bajom, hogy a kanyarban siman 2 ujjal tudok kormanyozni, de semmit nem erzek benne, plane nem azt, hogy en egy ilyen kocsit szeretnek. Pedig mind2 vadi uj, 1000km alatt, tok jol felszerelt.
Ami miatt nekem furcsa ez a nyomvaju/ferde ut tortenet, hogy en full gyari szerkon vagyok, gyari acel felni, gyari ajanlasu gumival, meg nem is RFT. Teszek egy probat a jol bevalt gumiaimmal. Ha a az sem hoz javulast, akkor elmegyek futomuveshez.
de most ez olyan, hogy nézz meg egy Matiz-t, ami a nyomvájú között is elmegy, vagy valami terepjárót, aminek meg bele esik a kereke a nyomvájóba. ha olyan a nyomtáv, hogy egyik kerékkel a vájúban vagy, a másik oldal meg a vájú oldalán fut az rángatni fogja. az ellen nem lehet mit tenni.
a szélesebb nyomtáv pedig eleve nehezebben kormányozható, nagyobb erő kell hozzá.
nekem amíg a gumi nem kopik félre, amíg jól fekszi a kanyarokat, addig nem érdekel, hogy nagyobb erővel kell kormányozni, vagyis tartani. amíg egyenes úton elengedem a kormányt és fékbe taposva sem húz el semerre, addig nem aggódok.néha bosszantó, mert szeretek 1 kézzel "jampizni", nem tényleg úgy kényelmes, ha bal alsó negyednél fogom, és néha ha belejt az út valamerre, képes megrántani, vagy kell erőlködni ott tartani. nem vészes, csak nem olyan, mint sima úton.