YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 22. péntek, 21:49


Tano írta:
YELLOW írta: érdekes jelenséget tapasztaltam ma.
balra kitekert kormánnyal tolattam, és olyan érzést tapasztaltam, mintha pár nagyobbacska kavicson gurult volna át az első kerék. később próbáltam és félig kitekerve is csinálja ugyanúgy. tehát sehova nem ér bele a kerék.
előre egyik irányba sem, illetve hátra a másik irányban sem csinálja.
a dologhoz hozzátartozik, hogy már régebben is éreztem ezt, de akkor olyan volt az útfelület, hogy azt hittem amiatt van. most viszont frissen húzott vizes aszfalton csinálta.
műszakin nem láttak problémát.
tippeim vannak, meg tudom kevesen vagyunk már itt, leginkább Tano véleményére vagyok kíváncsi, de mindenkit meghallgatok.


Ha már így megszólítottál, igaz ilyen téren csak tippelni tudok. Szerintem a szervót hallgasd meg nem-e rángat ilyenkor. Esetleg amiatt lüktethet. Ha nem akkor futóművesnél megnézetni a kormányművet mert kívülről nem hiszem hogy megállapítasz bármit is.


kicsit gyanítom a szervót. ahogy próbálgattam, utána kicsit elnehezedett a tekerés.
bár kicsit nagyobb a hangja. érzetre talán olyan, mintha mondjuk fel lenne lazulva a kerék. de ma pl nem csinálta, pedig próbálgattam.
lehet már nem ártana egy szervó olaj csere. kb 8 éve volt cserélve, olyan 40ezer km lehet benne.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. szeptember 22. péntek, 21:29


YELLOW írta: érdekes jelenséget tapasztaltam ma.
balra kitekert kormánnyal tolattam, és olyan érzést tapasztaltam, mintha pár nagyobbacska kavicson gurult volna át az első kerék. később próbáltam és félig kitekerve is csinálja ugyanúgy. tehát sehova nem ér bele a kerék.
előre egyik irányba sem, illetve hátra a másik irányban sem csinálja.
a dologhoz hozzátartozik, hogy már régebben is éreztem ezt, de akkor olyan volt az útfelület, hogy azt hittem amiatt van. most viszont frissen húzott vizes aszfalton csinálta.
műszakin nem láttak problémát.
tippeim vannak, meg tudom kevesen vagyunk már itt, leginkább Tano véleményére vagyok kíváncsi, de mindenkit meghallgatok.


Ha már így megszólítottál, igaz ilyen téren csak tippelni tudok. Szerintem a szervót hallgasd meg nem-e rángat ilyenkor. Esetleg amiatt lüktethet. Ha nem akkor futóművesnél megnézetni a kormányművet mert kívülről nem hiszem hogy megállapítasz bármit is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 21. csütörtök, 22:57


érdekes jelenséget tapasztaltam ma.
balra kitekert kormánnyal tolattam, és olyan érzést tapasztaltam, mintha pár nagyobbacska kavicson gurult volna át az első kerék. később próbáltam és félig kitekerve is csinálja ugyanúgy. tehát sehova nem ér bele a kerék.
előre egyik irányba sem, illetve hátra a másik irányban sem csinálja.
a dologhoz hozzátartozik, hogy már régebben is éreztem ezt, de akkor olyan volt az útfelület, hogy azt hittem amiatt van. most viszont frissen húzott vizes aszfalton csinálta.
műszakin nem láttak problémát.
tippeim vannak, meg tudom kevesen vagyunk már itt, leginkább Tano véleményére vagyok kíváncsi, de mindenkit meghallgatok.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2005

státusz Skyhawk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 14:42


YELLOW írta:
Skyhawk írta:
YELLOW írta:
Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?


Hátsó puffereket cseréltem ,torony gumicsapágyak rendben voltak...


akkor esetleg hátsó lengőkaron lévő lemez zöröghet, vagy nem tudom. ha terhelésre meg nincs hangja, akkor is azt mondanám lehet a gátló egyik irányba nem csillapít. esetleg minden elemet átnézni, ami rögzítve van, hővédő betétek, kipuff tartó, stb. nekem más ötletem nem nagyon van. elég sok mindent megcsináltattál rajta.


Olyan,mintha a hajtásból jönne,érezni ahogy üt,szinte torpan egyet az autó,pedig üresben gurulok.Nem tudom mihez kötni:mindegy hogy gázt adok,elveszem,motorféken vagy üresben,kinyomott kuplungnál,egyenesben vagy kanyarban,mindenhogy csinálja...Szerintem most már a difi fog következni a szétszedésben.Talán a bolygókerekek tengelye a difiházban...Vagy nem tudom...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 12:55


Skyhawk írta:
YELLOW írta:
Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?


Hátsó puffereket cseréltem ,torony gumicsapágyak rendben voltak...


akkor esetleg hátsó lengőkaron lévő lemez zöröghet, vagy nem tudom. ha terhelésre meg nincs hangja, akkor is azt mondanám lehet a gátló egyik irányba nem csillapít. esetleg minden elemet átnézni, ami rögzítve van, hővédő betétek, kipuff tartó, stb. nekem más ötletem nem nagyon van. elég sok mindent megcsináltattál rajta.

autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2005

státusz Skyhawk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 12:09


YELLOW írta:
Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?


Hátsó puffereket cseréltem ,torony gumicsapágyak rendben voltak...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 09:40


Skyhawk írta: Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!


gátló és annak teteje, torony környéke?


autója adatai
Széria: X3
Típus: E83
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2005

státusz Skyhawk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. szeptember 10. vasárnap, 09:31


Sziasztok!
Segítsetek!Van egy 2004-es e83-asom,2,0D.Amikor -terhelés nélkül- alacsony sebességnél gurulok az autóval,a hátsó futóműtől erős kattanások,csattanások hallhatók.Teljesen ütemtelenül,és olyan,mintha a kocsi aljának "odavágnának" alulról.Már a hátsó futóművet,bölcsőt levettem.Bölcsőszilentek,difiszilentek,lengőkar első szilentjei cserélve.Kardánkeresztek kicserélve,kardán felfüggesztővel,hardyval együtt kicentírozva.Bölcső felfüggesztéseknél a karosszéria teljesen ép,repedések nincsenek.4X4 hajtásban hiba nincs,állítómotor fogaskerekét cseréltem(bár a réginek sem volt baja)Tippek? Javaslatok? Segítsetek! Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 22:37


b_imi írta:
YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.


Nekem már több mint 7 éve az van és nem málik.


nekem 4 éve van bent, jó a km nem sok (~20ezer max) de kb fele annyiba került.
én úgy voltam vele, hogy annyiba került akkor, mint valami kedvezményezett márkásabb, sima, mondom kipróbálom, ha annyit kibír, akkor sem vesztettem semmit.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 22:29


YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.


Nekem már több mint 7 éve az van és nem málik.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 21:08


YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.


Ok megköszönöm ha megadod az elérhetőségét! Találtam a race-shop-nál is,de 10-15 nap és 7500 Ft/db.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 20:45


Jani69 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?


én szerintem a gyári powerflex málik. több embertől is hallottam. neked van közelben valaki nyíregyházán, aki gyárt poliuretán szilentet.
ha gondolod privátban megadom az elérhetőségét.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 20:42


YELLOW írta:
b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.


Köszi szépen! A további kérdésem csak az,hogy hol és mennyiért lehet venni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 19:37


b_imi írta:
Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.


én nem vettem észre, hogy keményebb lenne valami tőle (pedig sokan írják), lehet gyári futóműnél érezhető. sőt a nyomvályút sem viseli jobban. kereszt hibákon más a hang, amikor átmész rajta.
de én is a poliuretánt javaslom.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 19:20


Jani69 írta: Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :


Ha nem akarod sűrűn cserélni, akkor purszilentet vegyél. Kicsit keményebb lesz a futómű, de cserébe sokkal többet bír és jobb lesz a nyomvályús úton is.