b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. április 12. péntek, 15:16


BMW0926 írta:
Köszi szépen!

Erre a loctite-ra gondoltál? https://alkatreszek.hu/loc197377_la

Ha igen, akkor ezt ajánlották hozzá: TEROSON VR 625 Ha ez jó, akkor 6 litert vennék az alvázvédőből, 2 liter pedig az alapozóból. Az úgy szerinted elég lehet egy E46 alá?



Ilyet még nem használtam. Nem tudom miből mennyi kell, mert azt se tudom milyen az autó alja és a többi része, amit kezelni akarsz.
Szerintem az legjobb ha fémtiszta, hibátlan a felület. Azt célszerű kezelni. A többi megoldás csak egy ideig lesz jó, ha jó lesz egyáltalán.
Amikor küszöböket és ívet cseréltünk az autómon, ott minden rozsda el lett távolítva vagy alkatrész cserével, vagy szemcseszórással. Utána alapozás, varrattömítés, fényezés, rücsi, üregvédelem. Ezt csak így éri meg szerintem. Ezek jó anyagok.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. április 11. csütörtök, 11:42


b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés.

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?


Ott kapard le, ahol megsérült. Epoxy jó alá, vagy amit a gyártó javasol.





Köszi szépen!

Erre a loctite-ra gondoltál? https://alkatreszek.hu/loc197377_la

Ha igen, akkor ezt ajánlották hozzá: TEROSON VR 625 Ha ez jó, akkor 6 litert vennék az alvázvédőből, 2 liter pedig az alapozóból. Az úgy szerinted elég lehet egy E46 alá?



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. április 10. szerda, 22:23


BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés.

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?


Ott kapard le, ahol megsérült. Epoxy jó alá, vagy amit a gyártó javasol.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. április 10. szerda, 22:15


b_imi írta:
BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.



"Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről." - oké, azt értem. És sok oldalon így írták. De nekem az nem világos, hogy csak a rozsda helyén, kb 10x10cm-es területen, ahol a rozsda van, vagy egybe az egész alvázat a francba lecsupaszítani, a kocsi elejétől a végéig? Nem tudom érthető-e már a kérdés.

A Loctite alá milyen alapozót ajánlatos kenni?





b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. április 10. szerda, 21:39


BMW0926 írta:
b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.



Én azzal kezdeném az egészet, hogy gőzborotvával lemosnám. Egyrészt jobb szerelni, másrészt az levisz szinte mindent ami nem odavaló.
Az alvázvédelmet kell lekaparni a fémről. A fémet le kell tisztítani, (a hígító nem zsírtalanít tökéletesen arra szilikon eltávolító kell), alapozni, majd lefesteni rücsivel. Szebb lesz a felület ha fújod, de ki is lehet önteni az alvázvédőt egy edénybe.

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. április 10. szerda, 19:01


b_imi írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


10 nap itthon leszek, az már azért biztos elég lesz a nagy melóhoz, csak legyen nagyon jó idő.


A mostani állapotokat nem láttam, viszont emlékszem, hogy itt-ott foltokban megjelent a rozsda. hDe ha a futómű leszerelése után rosszabb lesz a helyzet, akkor nagyon fel kell kötnöm a gatyámat! Egyébként hogy érted, hogy le kell kaparni a fémet? Az egész gyári alvázat le kell kaparni telibe, vagy csak ott, ahol a rozsda van? Remélem az utóbbi! Meg nézem ezt a loctite-ot, de ez csak fújós, literes kiszerelésbe kapható. Mivel én ecsettel akarom kenni(részben a jobb tapadás, és részben a fél nap kocsi és garázs fóliázás mellőzése végett), így örülnék valami dobozos kiszerelésnek. Nem találtam belőle, de szerinted lehet kapni? Illetve a portól sártól, és rozsdától, hígítós ronggyal megtisztított alvázat egyből lehet kenni a loctite-tal? vagy kell alá alapozó?

Remélem nem túl sok kérdés így egyszerre. Közeleg a jövőhét hétfő, én meg még csak most kezdtem el a témával kapcsolatos olvasgatást.




b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. április 09. kedd, 23:08


BMW0926 írta: Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Egy hét kevés lesz az tuti. Van kb 20db szilent, a csavarok egy része be szokott rohadni. A szilent behelyezése egyértelmű lesz.
A gyári alvázvédelem ha jó akkor ne nyúlj hozzá. Ha sérült, akkor le kell kaparni, letisztítani a fémet (Pl. szemcseszórás), ha szükséges akkor lakatolni, aztán epoxy alapozó, rücsi és üregvédelem. Sokféle gyártó van. Pl. Loctite Teroson elég jó.
A rozsdát nem átalakítani kell, hanem megszüntetni!
Jó szórakozást hozzá. Sok pénz és jó nagy szívás.


BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2019. április 09. kedd, 21:42


Sziasztok

Jövőhétre vettem ki egy hét szabit, meg akarom csinálni a szilent cserét, és az alvázvédelmet. Mindent le akarok szerelni és festeni. Szerelési tapasztalatom van, világ életemben imádtam szerelni, így kellő önbizalommal, és egyelőre nulla futómű szerelési szaktudással hamarosan hozzá is fogok állni.

Szóval rengeteg kérdésem lenne a témával kapcsolatban:

1. Milyen alvázvédő festékeket tudtok ajánlani, ami nagyon bevált?
2. Milyen rozsdaátalakító szereket érdemes felhasználni?
3. Az is érdekelne, honnan fogom tudni, hogy melyik szilentet hogy kell behelyezni a helyére? Ugyanis ha jól tudom, fordítva is be lehet rakni, csak akkor az tud galibát okozni.
4. Rengeteg szerszám van itthon, de szilentprés, vagy szilentbehelyező eszköz nincs. Érdemes beszerezni egyet, vagy házilag is meg lehet oldani valahogy a behelyezést?

És akkor most várom az építő jellegű hozzászólásokat



Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2018. október 11. csütörtök, 20:18


YELLOW írta:
Jani69 írta:
YELLOW írta:
tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.


Szia!
Tévedés,hogy nincs változás ha télire 17"-re cseréled,mert nekem a téli gumi elől 225/45 17 ,hátul 235/45 17 (kínai) amivel komfortosabb és jobban vezethető vele az autó. Nekem a nyári 18"-as és ráadásul defekttűrő 225/40 18" és 255/35 18". Finoman kifejezve borzalmas!!! Az enyémre 17" a legkisebb ami felmegy...


amit ő szeretne érezni az nem az. nálad annyi a különbség, hogy az egyik merev oldalfalú defekttűrő, a másik meg kínai puha. abban igazad van, hogy komfortosabb mert nem úgy ráz. de a gumi szélessége miatt, ugyanúgy képes rángatni a kezedben a kormányt. minél szélesebb a gumi, annál nagyobb felületen fekszik fel az úton, annál jobban viszik a nyomvályúk, és útlejtések. és a kitudja milyen ET-ről nem is beszélünk, mert az homály egyelőre. mert ha megnöveli a nyomtávot, akkor még rosszabb.
neked az a 225/45 és 235/45 nem is annyira váltóméret, sőt kinézetben sem dobhat túl sokat, semmi értelme. de ti tudjátok. én a helyébe gyári 16-os felnire váltanék télen, hozzá való 205-ös gumikra.


Igen neki biztos felmegy a 16"-os is.A 225 szélesség elől ugyan az,de más a perje,magasabb az oldalfala. Nekem hátul gyári 8,5"x17" -os felni van a téli gumihoz is.Erre 245/40 R 172-es gumi való. Télen nem megyek túl sokat ezért nem vettem drága gumit. A kettő db. 245/40 17"-es annyiba került volna mint a négy gumi együtt.Ezért vettem hátra a 235/45 17"-est.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2018. október 11. csütörtök, 09:13


Jani69 írta:
YELLOW írta:
tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.


Szia!
Tévedés,hogy nincs változás ha télire 17"-re cseréled,mert nekem a téli gumi elől 225/45 17 ,hátul 235/45 17 (kínai) amivel komfortosabb és jobban vezethető vele az autó. Nekem a nyári 18"-as és ráadásul defekttűrő 225/40 18" és 255/35 18". Finoman kifejezve borzalmas!!! Az enyémre 17" a legkisebb ami felmegy...


amit ő szeretne érezni az nem az. nálad annyi a különbség, hogy az egyik merev oldalfalú defekttűrő, a másik meg kínai puha. abban igazad van, hogy komfortosabb mert nem úgy ráz. de a gumi szélessége miatt, ugyanúgy képes rángatni a kezedben a kormányt. minél szélesebb a gumi, annál nagyobb felületen fekszik fel az úton, annál jobban viszik a nyomvályúk, és útlejtések. és a kitudja milyen ET-ről nem is beszélünk, mert az homály egyelőre. mert ha megnöveli a nyomtávot, akkor még rosszabb.
neked az a 225/45 és 235/45 nem is annyira váltóméret, sőt kinézetben sem dobhat túl sokat, semmi értelme. de ti tudjátok. én a helyébe gyári 16-os felnire váltanék télen, hozzá való 205-ös gumikra.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2018. október 10. szerda, 22:13


YELLOW írta:
tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.


Szia!
Tévedés,hogy nincs változás ha télire 17"-re cseréled,mert nekem a téli gumi elől 225/45 17 ,hátul 235/45 17 (kínai) amivel komfortosabb és jobban vezethető vele az autó. Nekem a nyári 18"-as és ráadásul defekttűrő 225/40 18" és 255/35 18". Finoman kifejezve borzalmas!!! Az enyémre 17" a legkisebb ami felmegy...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2018. október 10. szerda, 14:35


tomekk07 írta: Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


semmi változás nem lesz. nem a kerékátmérővel van a gond, hanem, széles a gumi is. nekem hasonló szettem van 17-esben, annyi, hogy hátul 245 széles. a téli után pár alkalommal rendesen fáj a karom. nem vészesen, de megérzi. télen a 195/65 R15 sokkal jobb. neked ilyen méret nem megy fel ugyan. még ez is ad visszajelzést bőven, nem lesz franciásan érzéketlen az autó.
szóval 16-os 205/55 R16 gumikkal jobb választás lehet neked. de volt aki már erre is panaszkodott. ha gyári ET-jű felnire megy, elvileg nem lesz gond vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 320Cd
Évjárat: 2006

státusz tomekk07

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. október 10. szerda, 10:43


Sziasztok!

Új tag vagyok, egy nemrég vásárolt E46 320cd- vel, sokadik bmw-m.
egy olyan kérdésem lenne, hogy ez az autó meglepően sokat jelez vissza a kormányon keresztül az úthibákról, egyenetlenségekről!
a futómű és a fékek rendbe lettek téve.
szerintetetek a kerékméretnek lehet ehhez köze?
jelenleg 18 colos alufelnik vannak rajta, elől 225/45, hátul 255/40, most a /40 ben nem vagyok teljesen biztos.
szóval ha télire lecserélem 17-colosra a felniket, az segít rajta, vagy ennek semmi köze sincs ehhez...

Válaszotok előre is köszönöm szépen!

Üdv,
Tamás


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. október 07. vasárnap, 21:38


ninja636 írta: Sziasztok
van vkinek MAgyar nyelvü vagy akár msányelvü szerelési utmutatoja 320 D hez ?sehol ne mtalálok nem létezik hogy nicsn hozzá.


Ha másnyelvű jó, akkor a legjobb a gyári leírás hozzá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. október 07. vasárnap, 19:51


Sziasztok
van vkinek MAgyar nyelvü vagy akár msányelvü szerelési utmutatoja 320 D hez ?sehol ne mtalálok nem létezik hogy nicsn hozzá.