ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 19:24


zoliika írta:
hil írta:
ZoliE36Compact írta:

igazából tökmind1. amíg új meg jó addig szuper ez is az is. különbségeket valszeg az élettartamban találsz. ha meg tökremegy cserélni kell és kész.


Szia! Igen, valóban tök mindegy, csak az nem, hogy mikor megy tönkre. Mivel a Meylenek a gömbje nagyobb, ebből következik, hogy nagyobb a teherviselő felület, ami nagyobb élettartamot sejtet. 5 év a gari!!! A Febi 35000 Km után kuka lett. És nem a szántásban mentem ennyit. De valóban: tökmindegy...... Nem vitázásként írtam, hanem a saját elgondolásomat írtam meg, aztán használjátok arra, amire akarjátok



Én azért kérdeztem meg tegnap,hogy volt-e valaki esetleg akinek előtte febi volt bent aztán átváltott lemförderre vagy meyle-je volt és lemförderre cserélte.Tegnap mikor a futóműves megnézte és megállapította hogy "talpas" a hiba én rákérdeztem és kapásból a lemförder-t ajánlotta!Bízom benne,hogy most már bírni fogja holnapután csere lesz és hál'istennek autópályán fogom inkább használni és német utakon


a lényeg ebben rejlik. a bizonyos német utakon valszeg még a gagyi is tovább birná mint a magyar utakon a legjobb...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 20. kedd, 19:24

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 19:22


hil írta:
ZoliE36Compact írta:

igazából tökmind1. amíg új meg jó addig szuper ez is az is. különbségeket valszeg az élettartamban találsz. ha meg tökremegy cserélni kell és kész.


Szia! Igen, valóban tök mindegy, csak az nem, hogy mikor megy tönkre. Mivel a Meylenek a gömbje nagyobb, ebből következik, hogy nagyobb a teherviselő felület, ami nagyobb élettartamot sejtet. 5 év a gari!!! A Febi 35000 Km után kuka lett. És nem a szántásban mentem ennyit. De valóban: tökmindegy...... Nem vitázásként írtam, hanem a saját elgondolásomat írtam meg, aztán használjátok arra, amire akarjátok



Én azért kérdeztem meg tegnap,hogy volt-e valaki esetleg akinek előtte febi volt bent aztán átváltott lemförderre vagy meyle-je volt és lemförderre cserélte.Tegnap mikor a futóműves megnézte és megállapította hogy "talpas" a hiba én rákérdeztem és kapásból a lemförder-t ajánlotta!Bízom benne,hogy most már bírni fogja holnapután csere lesz és hál'istennek autópályán fogom inkább használni és német utakon

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 19:03


ZoliE36Compact írta:

igazából tökmind1. amíg új meg jó addig szuper ez is az is. különbségeket valszeg az élettartamban találsz. ha meg tökremegy cserélni kell és kész.


Szia! Igen, valóban tök mindegy, csak az nem, hogy mikor megy tönkre. Mivel a Meylenek a gömbje nagyobb, ebből következik, hogy nagyobb a teherviselő felület, ami nagyobb élettartamot sejtet. 5 év a gari!!! A Febi 35000 Km után kuka lett. És nem a szántásban mentem ennyit. De valóban: tökmindegy...... Nem vitázásként írtam, hanem a saját elgondolásomat írtam meg, aztán használjátok arra, amire akarjátok



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 18:30


hil írta:
ZoliE36Compact írta:



sztem nyugodtan megnyugodhatsz. a lemförder az nem rossz minőség! sokan gyárinak mondják. ha ennél rosszabb nem kerül a kocsidba akkor betudhatod (gyári ) szerviznek is a dolgot.


Szia! Én is gondolkoztam ezen: Lemförder vagy Meyle HD. Kb egy árban tudtam volna mindkettőt. Nagyon körüljártam a dolgot és a Meyle mellet döntöttem, 27523 pénz ÁFÁval. Az indok, hátha érdekel: 5 év gari!!! 25%-al nagyobb a gömb felülete a nagyobb átmérőből adódóan. A gömbfejek cserélhetők 6 és 8000 Ft-ba kerülnek. Most még a pincében figyelnek, várják a jó időt, hogy cserélhessem. Nem kell velem egyet érteni, csak leírtam az én szempontjaimat.



igazából tökmind1. amíg új meg jó addig szuper ez is az is. különbségeket valszeg az élettartamban találsz. ha meg tökremegy cserélni kell és kész.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 17:34


ZoliE36Compact írta:



sztem nyugodtan megnyugodhatsz. a lemförder az nem rossz minőség! sokan gyárinak mondják. ha ennél rosszabb nem kerül a kocsidba akkor betudhatod (gyári ) szerviznek is a dolgot.


Szia! Én is gondolkoztam ezen: Lemförder vagy Meyle HD. Kb egy árban tudtam volna mindkettőt. Nagyon körüljártam a dolgot és a Meyle mellet döntöttem, 27523 pénz ÁFÁval. Az indok, hátha érdekel: 5 év gari!!! 25%-al nagyobb a gömb felülete a nagyobb átmérőből adódóan. A gömbfejek cserélhetők 6 és 8000 Ft-ba kerülnek. Most még a pincében figyelnek, várják a jó időt, hogy cserélhessem. Nem kell velem egyet érteni, csak leírtam az én szempontjaimat.



ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 15:13


zoliika írta:
m_attila írta: Zolikám..álmodd meg

Holnap még módosíthatunk

zoliika írta:
m_attila írta: A BMw gyárnak

zoliika írta: Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?




Jól van na csak érdeklődtem!Tényleg kiváncsi lennék akinek van itt a fórumon lemförder lengőkarja mi a tapasztalata mondjuk egy febi-vel szemben!





Nem módosítunk semmit a lemförder kell!Szerdára várom ,holnap reggel még kávét se igyál amíg nem adtad fel!




sztem nyugodtan megnyugodhatsz. a lemförder az nem rossz minőség! sokan gyárinak mondják. ha ennél rosszabb nem kerül a kocsidba akkor betudhatod (gyári ) szerviznek is a dolgot.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 23:12


m_attila írta: Zolikám..álmodd meg

Holnap még módosíthatunk

zoliika írta:
m_attila írta: A BMw gyárnak

zoliika írta: Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?




Jól van na csak érdeklődtem!Tényleg kiváncsi lennék akinek van itt a fórumon lemförder lengőkarja mi a tapasztalata mondjuk egy febi-vel szemben!





Nem módosítunk semmit a lemförder kell!Szerdára várom ,holnap reggel még kávét se igyál amíg nem adtad fel!


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 23:03


Zolikám..álmodd meg

Holnap még módosíthatunk

zoliika írta:
m_attila írta: A BMw gyárnak

zoliika írta: Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?




Jól van na csak érdeklődtem!Tényleg kiváncsi lennék akinek van itt a fórumon lemförder lengőkarja mi a tapasztalata mondjuk egy febi-vel szemben!





zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 22:52


m_attila írta: A BMw gyárnak

zoliika írta: Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?




Jól van na csak érdeklődtem!Tényleg kiváncsi lennék akinek van itt a fórumon lemförder lengőkarja mi a tapasztalata mondjuk egy febi-vel szemben!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 19. hétfő, 22:57

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 22:39


A BMw gyárnak

zoliika írta: Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 22:18


Van valakinek tapasztalata a lemförder lengőkarról és nagy szilnetről?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 04. vasárnap, 08:36


bmwkoloni írta:

Egy német fórumon utána olvastam a dolognak. Valóban a vakrozsda az ok! abban az esetben ha nem ragad meg egy auto mosás után akkor valószínüleg kopott a fékbetét, vagy nincs megfelelően beállítva a fék. ugyanis egy jól beállítótt fékrendszer esetében 0.15 mm a hézag a tárcsaa és a betét között. oldalanként 0,075mm ("Otto Schemmel")
(ez a szám nekem mondjuk kicsinek tűnik de nem vagyok szerelő! NEM TUDOM!!)




erről beszéltem... ha sokat áll párás környezetbe, úgy össze tud gyógyulni, hogy a betétről a "ferrodol4" képes leszakítani.

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 22:57


YELLOW írta:
jons írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....


Akkor ott valami más gond is van, mert nekem nem fog meg semmit semmi. 1 hete nem mentem a kocsival ráadásul mosás után aztán ma semmi gond nem volt. Kb úgy mint az elmúlt 1,5 évben sosem.



pedig nincs más gond...
ha megyek vele előtte, vagyis "fürdés" után, akkor akár két hétig is állhat, semmi nem látszik a tárcsán. mondom én a zsír új autónknál is ezt tapasztaltam, mit leírtam. mosás után is már látszik a felületi rozsda a tárcsán. a régi tárcsáimnál is látszott, most is látszik. és mivel mosás után max 5 métert gurulok be a garázsba, csak éppen leszedi azt a vékony rozsda réteget. aztán ha áll már másnapra tutti megfohja egy picit az autót. és nem a kézifék az, nálam tutti nem.


Egy német fórumon utána olvastam a dolognak. Valóban a vakrozsda az ok! abban az esetben ha nem ragad meg egy auto mosás után akkor valószínüleg kopott a fékbetét, vagy nincs megfelelően beállítva a fék. ugyanis egy jól beállítótt fékrendszer esetében 0.15 mm a hézag a tárcsaa és a betét között. oldalanként 0,075mm ("Otto Schemmel")
(ez a szám nekem mondjuk kicsinek tűnik de nem vagyok szerelő! NEM TUDOM!!)




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 03. szombat, 05:09


jons írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....


Akkor ott valami más gond is van, mert nekem nem fog meg semmit semmi. 1 hete nem mentem a kocsival ráadásul mosás után aztán ma semmi gond nem volt. Kb úgy mint az elmúlt 1,5 évben sosem.



pedig nincs más gond...
ha megyek vele előtte, vagyis "fürdés" után, akkor akár két hétig is állhat, semmi nem látszik a tárcsán. mondom én a zsír új autónknál is ezt tapasztaltam, mit leírtam. mosás után is már látszik a felületi rozsda a tárcsán. a régi tárcsáimnál is látszott, most is látszik. és mivel mosás után max 5 métert gurulok be a garázsba, csak éppen leszedi azt a vékony rozsda réteget. aztán ha áll már másnapra tutti megfohja egy picit az autót. és nem a kézifék az, nálam tutti nem.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:51


InsectKiller írta:
Mert jól van beállítva a kéziféked!
Nekem is volt 1 ilyen jelenség még a hideg időkbe, be is fostam, h mi volt, de rájöttem, h csak a kézifék lehet. És megnyugodtam!


Nem lehet, hogy a nagyfelnitől volt?
Jó a kézifékem, mert bezsíroztam. Nem is nyikorog, meg nem is rohad össze



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 02. péntek, 22:52