autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 09:25


zoley88 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Nekem a téli 205/55 r16-el tökéletes a kocsi,e46 320d-m van faceliftes!Engem nagyon zavar,hogy nyári 225/45 r17 el húz,kényelmetlen,pedig minden tökéletes!A nyáriak ET-je 35!Azonm gondolkodom,ha gyári BMW felnit vennék,lehet más az Et-je,vagy elöl is más,hátul is,vagy mi az amivel jó lenne??Nem hiszem,hogy amit gyárilag 17-es alufelnivel adtak ki,az így húz!!Vagy el lehet adni újonnan egy olyan autót??És amelyiket 18-assal dobták ki???????????????????????????


nem az autó szar, hanem az ÚT! azért nem felelős a gyár


másik totyikban már én is panaszkodtam erre, de sajnos attól tartok nálam már nem az út hibája ez. hétvégén Pakson jártam és végig figyeltem mindenféle úton a viselkedést, és mindig húzott, van hogy jobban, van hogy kevésbé. És nem 225ös van fent, hanem csak 205. Ebből futóműállítás lesz, ha feltettem a téliket.


Itt már mindenki megnyugtatta magát azzal,hogy az út szar.Másik autókkal,amiken nagyobb felni van,miért nem húz,ugyanolyan szar az út.Hát ha én egy új bmw-t vennék,odaadják 17-es kerékkel,és neki akar vinni a szembejövőnek,visszavinném!Egy mercedes miért nem húz??Szerintem itt ET gondok vannak,nem jó neki a 35.

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 07:35


YELLOW írta:
ember84 írta: Nekem a téli 205/55 r16-el tökéletes a kocsi,e46 320d-m van faceliftes!Engem nagyon zavar,hogy nyári 225/45 r17 el húz,kényelmetlen,pedig minden tökéletes!A nyáriak ET-je 35!Azonm gondolkodom,ha gyári BMW felnit vennék,lehet más az Et-je,vagy elöl is más,hátul is,vagy mi az amivel jó lenne??Nem hiszem,hogy amit gyárilag 17-es alufelnivel adtak ki,az így húz!!Vagy el lehet adni újonnan egy olyan autót??És amelyiket 18-assal dobták ki???????????????????????????


nem az autó szar, hanem az ÚT! azért nem felelős a gyár


másik totyikban már én is panaszkodtam erre, de sajnos attól tartok nálam már nem az út hibája ez. hétvégén Pakson jártam és végig figyeltem mindenféle úton a viselkedést, és mindig húzott, van hogy jobban, van hogy kevésbé. És nem 225ös van fent, hanem csak 205. Ebből futóműállítás lesz, ha feltettem a téliket.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 05:12


ember84 írta: Nekem a téli 205/55 r16-el tökéletes a kocsi,e46 320d-m van faceliftes!Engem nagyon zavar,hogy nyári 225/45 r17 el húz,kényelmetlen,pedig minden tökéletes!A nyáriak ET-je 35!Azonm gondolkodom,ha gyári BMW felnit vennék,lehet más az Et-je,vagy elöl is más,hátul is,vagy mi az amivel jó lenne??Nem hiszem,hogy amit gyárilag 17-es alufelnivel adtak ki,az így húz!!Vagy el lehet adni újonnan egy olyan autót??És amelyiket 18-assal dobták ki???????????????????????????


nem az autó szar, hanem az ÚT! azért nem felelős a gyár

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 11. vasárnap, 23:05


Nekem a téli 205/55 r16-el tökéletes a kocsi,e46 320d-m van faceliftes!Engem nagyon zavar,hogy nyári 225/45 r17 el húz,kényelmetlen,pedig minden tökéletes!A nyáriak ET-je 35!Azonm gondolkodom,ha gyári BMW felnit vennék,lehet más az Et-je,vagy elöl is más,hátul is,vagy mi az amivel jó lenne??Nem hiszem,hogy amit gyárilag 17-es alufelnivel adtak ki,az így húz!!Vagy el lehet adni újonnan egy olyan autót??És amelyiket 18-assal dobták ki???????????????????????????

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 00:42


zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?


Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.


Én az első generációs x3-ról beszélek....bocs nem tettem fel pontosan a kérdést!X3 vásárlása előtt állok és ma hallottam,hogy nem ritka ,hogy az osztómű "beáll" és komplett cserélni kell(650e huf)Akkor ezek szerint ugyanaz a osztómű van tiedben mint az első generációs x3-ba?


Hát ennek még utána nézek. Nem egy borzalmasan bonyolult szerkezet ám, pár fogaskerék, és kész.
Ez az újabb, ott az állító motor, meg kicsit modernebb.
http://fotos.autozeitung.de/46...e_1280.jpg
Ilyesmi :
http://www.autoalkatresz.hu/au...124-174646

Nem egyforma, x3 komolyabb X3 ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...A3X3A=.png
Enyém meg ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...Q1X3A=.png
X3 a 12 van rajta pluszba, 200 000 az ára, ha bekulázik.
http://static.bmwfans.info/ima...EwX3A=.png
E90 nél változik a külalakja kicsit

Ilyeneket nyugodtan elolvashatsz, sok tanulságos dolog van bennük. Én x6 ról olvastam sok borzalmat.
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3
Legdrágább javítás osztómű csere
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3/x_3_3_0_automata-39621















Utoljára szerkesztve (7 alkalommal): 2012. október 17. szerda, 01:15

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 00:10


anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?


Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.


Én az első generációs x3-ról beszélek....bocs nem tettem fel pontosan a kérdést!X3 vásárlása előtt állok és ma hallottam,hogy nem ritka ,hogy az osztómű "beáll" és komplett cserélni kell(650e huf)Akkor ezek szerint ugyanaz a osztómű van tiedben mint az első generációs x3-ba?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:48


zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?


Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:38


anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:33


zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:21


anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:12


Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 16. kedd, 23:13

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 23:06


anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 22:59


Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.
75 ezer a 2 darab, a gyári, 15, 20 ért dobják be, nem piti, de legalább van rajta 2 év gari.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. október 16. kedd, 23:04

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 22:51


NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xi
Évjárat: 2002

státusz anubisz0718

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. október 16. kedd, 20:43


ember84 írta: És akinek 5-öse,illetve 7-ese van,annak is ilyen vagy azok jók?Mondjuk legközelebb 7-est veszek az tuti!

Ne aggódj ezen, szerintem már túl liheged. Nagyon viszi a nyomvályú!!Az enyémet is, pedig összkerekes. 225/45/17 van rajta, ezzel a mérettel már nagyon viszi, a nagyobb mérettel még jobban. Aki nem ismeri a jelenséget, vagy az árokba hajt, vagy fut a szervizbe, hogy eltört a kormánymű. Némely nyomvályú komoly 2 kezes mutatvány egyenesbe tartani. Pedig nálam igazán célba van lőve a futómű. BMW szervizbe gyárira lőve. És kérdeztem ott a szerelőt, és igen a 7 még jobban viszi, szinte mindet, ha 2 hónapos a kocsi akkor is.
Nap mint nap tucatszám viszik a milliós BMW ket próbakörre. Nem az autó a hibás, az útnak kéne simának lenni, mint Németbe. Ha meg vízzel van tele a nyomvályú, jobb ha elkerülöd, mert hamar a fán, vagy a mezőn kötsz ki, ha 100 felett belerongyolsz egy ilyenbe. Főleg széles gumikkal.