InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:49


jons írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....


Akkor ott valami más gond is van, mert nekem nem fog meg semmit semmi. 1 hete nem mentem a kocsival ráadásul mosás után aztán ma semmi gond nem volt. Kb úgy mint az elmúlt 1,5 évben sosem.



Mert jól van beállítva a kéziféked!
Nekem is volt 1 ilyen jelenség még a hideg időkbe, be is fostam, h mi volt, de rájöttem, h csak a kézifék lehet. És megnyugodtam!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:45


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....


Akkor ott valami más gond is van, mert nekem nem fog meg semmit semmi. 1 hete nem mentem a kocsival ráadásul mosás után aztán ma semmi gond nem volt. Kb úgy mint az elmúlt 1,5 évben sosem.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:41


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


A kéziféket nem elfelejteni kell, hanem normálisan beállítani. A tárcsa és a betét nem ragad annyira össze a felületi rozsdától, hogy visszafogja a kocsit.


hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.



Huhhh, te csávó....


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:33


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


A kéziféket nem elfelejteni kell, hanem normálisan beállítani. A tárcsa és a betét nem ragad annyira össze a felületi rozsdától, hogy visszafogja a kocsit.


hát pedig eddig akármilyen autóval volt dolgom, azt megfogta... a vaci újat is... én ahogy mosom, a felületi szinte rögtön megjelenik... azért 3-4 nap után (mosás után, hogy nem megyek vele) azért elég jól megfogja, de kézzel megmozgatom az autót és el is engedte. tudom nem jellemző már a fékpofa szakadás, de így óvatosabb a dolog.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:33


bmwkoloni írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


Köszönöm a választ de nem használom a kéziféket. Az alföldön lakok és csak 1-es seb fokozatba hagyom a váltót. Már próbáltam kézzel megmozdítani de nem sikerült. a törés hang után hallok kb 1-2 percig surlodás hangot de utána megszűnik. fékhatás romlást pedig nem érzek.



Akkor kézifék

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:28


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


Köszönöm a választ de nem használom a kéziféket. Az alföldön lakok és csak 1-es seb fokozatba hagyom a váltót. Már próbáltam kézzel megmozdítani de nem sikerült. a törés hang után hallok kb 1-2 percig surlodás hangot de utána megszűnik. fékhatás romlást pedig nem érzek.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:26


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.


A kéziféket nem elfelejteni kell, hanem normálisan beállítani. A tárcsa és a betét nem ragad annyira össze a felületi rozsdától, hogy visszafogja a kocsit.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:23


bmw320d4 írta:
bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.


ez még nyáron is előfordul, autómosás után, 1-2 órával a felületi rozsda már össze "ragasztja" a tárcsát és betétet. én azt mondom ha kint áll, akkor a pára miatt lehet mindin indulás előtt kézzel mozdítsd meg a kasztnit, mégsem olyan erő, de elengedi. iylen hidegben ha nem muszáj, akkor a kéziféket feletsd el.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:16


bmwkoloni írta: Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.


A kézifék ragadhat be szerintem, sajnos a dobfék önzáró.

bmwkoloni
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 323i
Évjárat: 1984

státusz bmwkoloni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. március 02. péntek, 22:12


Üdv! Szeretnék kérni egy kis segítséget!

Egy másik BMW újjászületése miatt kikerült a kocsim a garázsból és ha párás az éjszaka akkor megragadnak a kerekeim. (E-30 323i 4 tárcsafékes)

Amikor elindulok érzem, hogy valami vissza fog egy kicsit és utána töréshez hasonlító hangot hallok mindig. Már többször rám hozta a frászt. Végig néztem már az összes tárcsát, az összes fékbetétet de semmi hibát nem látok rajtuk. kiválóan működik a fékrendszer is csak ez a jelenség számomra nem ismert. Bajt jelent ez? csak beállítási hiba? vagy miről van szó?

Válaszotokat várom és előre is Köszönöm

V.N.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. március 01. csütörtök, 20:12


adee9 írta:
Zolee írta:
adee9 írta:

Sziasztok! Sikerült a csere itthon, könnyebben ment, mint gondoltuk. Így megszűnt a hiba.

adee9!
Nálam is esedékes lesz a 2-3-4 szilentek cseréje, asszem Te a 2-est cserélted, leírnád pár sorban a menetét?
Köszi


Szia! Igen, nekem a 2-es volt cserés és szerencsére nem is volt olyan nagy munka, mint először gondoltuk. Az autót nem kell nagyon szétbontani, csak a kereket, féktárcsát kell leszedni, a lengőkar csavarjait meglazítani, + egy-két apróság, majd látni fogod, ha neki álltok. Nekünk a fejtörést elméletben az okozta, hogy vajon hogy fog ki jönni a 2-es alkatrész a helyéről. Nos, a 2-es alkatrész átmérője 45, valamennyi mm. Ezért szükséged lesz egy ennél picit nagyobb belső átmérőjű cső darabra (a mi esetünkben ez egy racsnis kulcs feje volt), a lényeg, hogy a 2-es alkatrész beleférjen. Ezt neki ültetjük szépen a 2-es alkatrész fészkének, egy megfelelő hosszúságú csavart átdugunk rajta, végére alátét+anya és ahogy tekerjük az anyát, a 2-es alkatrész szépen kicsúszik a helyéről. Remélem érthetően tudtam elmagyarázni, ha esetleg mégsem, akkor holnap megpróbálom lefényképezni ezt a szerkenytyűt. Az alkatrésszel kapcsolatban még annyit, hogy én először megvettem a legolcsóbbat ami persze nem lett jó, mert az pont 45mm, ezért szépen becsúszott a helyére minden préselés nélkül. Visszavittem a boltba, rendesek voltak, kicserélték febi márkájúra, ami jó lett, de persze dupla annyiba került.


Szia, és sorry h csak most reagálok, rég jártam erre. Köszönöm a részletes leírást! Abszolút érthetően írtad le. Még1x is köszi!

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. február 19. vasárnap, 23:41


Zolee írta:
adee9 írta:

Sziasztok! Sikerült a csere itthon, könnyebben ment, mint gondoltuk. Így megszűnt a hiba.

adee9!
Nálam is esedékes lesz a 2-3-4 szilentek cseréje, asszem Te a 2-est cserélted, leírnád pár sorban a menetét?
Köszi


Szia! Igen, nekem a 2-es volt cserés és szerencsére nem is volt olyan nagy munka, mint először gondoltuk. Az autót nem kell nagyon szétbontani, csak a kereket, féktárcsát kell leszedni, a lengőkar csavarjait meglazítani, + egy-két apróság, majd látni fogod, ha neki álltok. Nekünk a fejtörést elméletben az okozta, hogy vajon hogy fog ki jönni a 2-es alkatrész a helyéről. Nos, a 2-es alkatrész átmérője 45, valamennyi mm. Ezért szükséged lesz egy ennél picit nagyobb belső átmérőjű cső darabra (a mi esetünkben ez egy racsnis kulcs feje volt), a lényeg, hogy a 2-es alkatrész beleférjen. Ezt neki ültetjük szépen a 2-es alkatrész fészkének, egy megfelelő hosszúságú csavart átdugunk rajta, végére alátét+anya és ahogy tekerjük az anyát, a 2-es alkatrész szépen kicsúszik a helyéről. Remélem érthetően tudtam elmagyarázni, ha esetleg mégsem, akkor holnap megpróbálom lefényképezni ezt a szerkenytyűt. Az alkatrésszel kapcsolatban még annyit, hogy én először megvettem a legolcsóbbat ami persze nem lett jó, mert az pont 45mm, ezért szépen becsúszott a helyére minden préselés nélkül. Visszavittem a boltba, rendesek voltak, kicserélték febi márkájúra, ami jó lett, de persze dupla annyiba került.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. február 19. vasárnap, 12:03


adee9 írta:

Sziasztok! Sikerült a csere itthon, könnyebben ment, mint gondoltuk. Így megszűnt a hiba.

adee9!
Nálam is esedékes lesz a 2-3-4 szilentek cseréje, asszem Te a 2-est cserélted, leírnád pár sorban a menetét?
Köszi


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:22


YELLOW írta:
xlzx írta: Sziasztok!

Ma elment egy futóműveshez,hogy ugyan nézzünk már rá a kopogásra. Rosszak a stabilizátor tartó szilentek illetve a lengőkar hátsó szilentek. Gyári a lengőkar. Amennyire tudom nem lehet cserélni a gyáriban szilentet,vagy mégis? Mindenképp keményebb,tömörebb szilentet szeretnék a jobb úttartás érdekében, meg nyáron ültetést is kap majd az autó!

Tudtok ajánlani valamit? (egyátalán cserélhető e a gyári szilent?)


a hátsó nagy szilent cserélhető, vannak kemény szilentek belőle már. a lengőkaron lévő másik két szilent nem cserélhető, amiből csavar áll ki.


YELLOW szílent=2 fémpersely közé vulkanizált gumi. van ahol felújítják a lengőkart, ha kopott a 2 gömbcsukló (de a felújított nem lesz hosszabb életű mint a 25e ft-os utángyártott), a hátsó szílent külön is cserélhető.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. február 16. csütörtök, 19:02


xlzx írta: Sziasztok!

Ma elment egy futóműveshez,hogy ugyan nézzünk már rá a kopogásra. Rosszak a stabilizátor tartó szilentek illetve a lengőkar hátsó szilentek. Gyári a lengőkar. Amennyire tudom nem lehet cserélni a gyáriban szilentet,vagy mégis? Mindenképp keményebb,tömörebb szilentet szeretnék a jobb úttartás érdekében, meg nyáron ültetést is kap majd az autó!

Tudtok ajánlani valamit? (egyátalán cserélhető e a gyári szilent?)


a hátsó nagy szilent cserélhető, vannak kemény szilentek belőle már. a lengőkaron lévő másik két szilent nem cserélhető, amiből csavar áll ki.