autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. április 30. vasárnap, 11:20


kacsorjanika írta:
Bitu79 írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:


Esetleg a műszerfalban lévő légcsatorna hibája...
Ami a lábtérnél irányítja a hideg-meleg levegőt,az behalt nálad.Mármint a léptetőmotor a lábtér részénél a légcsatornának.
A süni környékén van pár szenzor,meg léptetőmotor a fűtésbox alján.
Műltkor szereltél ugye sünit.Lehet,akkor szétugrasztottál ott valamit véletlenül...Ezek a kis léptetőmotorok,és kis karok,meg csapóajtócskák is ott vannak a környéken.

Ha a süni csere előtt rendesen működött,és a fűtéscsap is működik tutira,akkor süni szerelésnél valamit sikerült szétugrasztanod a fűtésboxban,ahogy feljebb írom.


Süni csere előtt is ez volt a helyzet, mikor cseréltem a sünit a csappattyúkat leellenőriztem és működtek


Fűtéscsap rossz.

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. április 30. vasárnap, 09:12


Bitu79 írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:


Esetleg a műszerfalban lévő légcsatorna hibája...
Ami a lábtérnél irányítja a hideg-meleg levegőt,az behalt nálad.Mármint a léptetőmotor a lábtér részénél a légcsatornának.
A süni környékén van pár szenzor,meg léptetőmotor a fűtésbox alján.
Műltkor szereltél ugye sünit.Lehet,akkor szétugrasztottál ott valamit véletlenül...Ezek a kis léptetőmotorok,és kis karok,meg csapóajtócskák is ott vannak a környéken.

Ha a süni csere előtt rendesen működött,és a fűtéscsap is működik tutira,akkor süni szerelésnél valamit sikerült szétugrasztanod a fűtésboxban,ahogy feljebb írom.


Süni csere előtt is ez volt a helyzet, mikor cseréltem a sünit a csappattyúkat leellenőriztem és működtek


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 19:53


kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:


Esetleg a műszerfalban lévő légcsatorna hibája...
Ami a lábtérnél irányítja a hideg-meleg levegőt,az behalt nálad.Mármint a léptetőmotor a lábtér részénél a légcsatornának.
A süni környékén van pár szenzor,meg léptetőmotor a fűtésbox alján.
Műltkor szereltél ugye sünit.Lehet,akkor szétugrasztottál ott valamit véletlenül...Ezek a kis léptetőmotorok,és kis karok,meg csapóajtócskák is ott vannak a környéken.

Ha a süni csere előtt rendesen működött,és a fűtéscsap is működik tutira,akkor süni szerelésnél valamit sikerült szétugrasztanod a fűtésboxban,ahogy feljebb írom.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. április 28. péntek, 20:17

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 19:38


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 19:31


Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 19:27


kacsorjanika írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...


Fűtéscsap cserélve és a hiba továbbra is fenn áll...


ennek így nincs értelme amúgy, mert csak tippelgetünk látatlanban. először mondjuk a valszínűbb hibát, aztán megyünk tovább.
ha elvitted volna egy hozzáértő emberhez, akkor kiméreget, megnézi az összes eshetőséget, és megállapítja mit kell cserélni. akkor sme biztos, hogy 100% lesz a siker, de közel lesz hozzá, nem úgy mint így.
ez pont olyan, ahogy szoktam mondani, hogy a kérdezők esetében, és visszanézve az esetek nagy részében ez vagy az a hiba, szinte kánonban mondjuk, de tutti ő lesz az, akinél pont nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 19:25


kacsorjanika írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...


Fűtéscsap cserélve és a hiba továbbra is fenn áll...


Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. április 28. péntek, 18:32


Pitykoo írta:
lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...


Fűtéscsap cserélve és a hiba továbbra is fenn áll...

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. április 23. vasárnap, 15:12


lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. április 23. vasárnap, 12:30


Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. április 23. vasárnap, 12:14


lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 23. vasárnap, 12:14

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2017. április 23. vasárnap, 11:18


kacsorjanika írta:
Pitykoo írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:


motortér, bal nyulván mellett.


Köszi akkor szétkapom ezt is.



Szétszedtem a fűtéscsapot, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, összeraktam és a lábhoz ugyan úgy meleget fúj klíma esetén...
A csapba bemenő cső meleg, de sajnos a kimenő is miközben megy a klíma, szerintem klíma esetén a kimenő csőnek nem szabadba üzemi hőmérsékletűnek lenni!? Nem?


akkor a vezetéken nem megy ki az áram... és nyitva marad.


Kimértem azt is kap áramot...


Nekem a fűtéscsap volt a rossz mikor a lábra nem jött hideg még klímánál se...


Akkor tovább keresgélek a fűtéscsap körül.

Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 20:56


Pitykoo írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:


motortér, bal nyulván mellett.


Köszi akkor szétkapom ezt is.



Szétszedtem a fűtéscsapot, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, összeraktam és a lábhoz ugyan úgy meleget fúj klíma esetén...
A csapba bemenő cső meleg, de sajnos a kimenő is miközben megy a klíma, szerintem klíma esetén a kimenő csőnek nem szabadba üzemi hőmérsékletűnek lenni!? Nem?


akkor a vezetéken nem megy ki az áram... és nyitva marad.


Kimértem azt is kap áramot...


Nekem a fűtéscsap volt a rossz mikor a lábra nem jött hideg még klímánál se...


Akkor tovább keresgélek a fűtéscsap körül.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 17:59


kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Kicseréltem a sünit szépen működik a ventilátorom! Köszönöm a segítséget YELLOW

De már megint lenne egy kérdésem... Ha a szellőzőnél átállítom kékre felül mindenütt hideget fúj de a lábhoz meg meleget. Klíma esetén is... Mi lehet a gond:



te ügyibb vagy, nekem kb 3 éve csinálja ezt, és már vagy 1 éve meg van a süni, de még nem cseréltem ki szép mi? jó munkához idő kell.

fűtéscsapod is rossz. lehet csak tisztítani kell jobb esetben.


Igen jó munkához idő kell... kb 40 perc volt a csere, youtube vidó alapján, nehezebbnek hittem... össze már pikpakk ment.
Fűtéscsapot hol találom:


motortér, bal nyulván mellett.


Köszi akkor szétkapom ezt is.



Szétszedtem a fűtéscsapot, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam, összeraktam és a lábhoz ugyan úgy meleget fúj klíma esetén...
A csapba bemenő cső meleg, de sajnos a kimenő is miközben megy a klíma, szerintem klíma esetén a kimenő csőnek nem szabadba üzemi hőmérsékletűnek lenni!? Nem?


akkor a vezetéken nem megy ki az áram... és nyitva marad.


Kimértem azt is kap áramot...


Nekem a fűtéscsap volt a rossz mikor a lábra nem jött hideg még klímánál se...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. április 22. szombat, 17:47


kacsorjanika írta: Kimértem azt is kap áramot...


És magát a csapot kimérted? Esetleg szétszedve is rá tudod dugni a csatira és megnézheted hogy mozgatja-e a szelepet.