YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 15:27


leroyclub írta: Holnap megyek a gumishoz lecserélni a kerekeket mert amivel vettem az teljesen kopott. Z4 felnim van (style 107) egy E46-on 18 colos. Mekkora gumit ajánlotok. Van értelme hogy elől kissebb legyen mert jelenleg ugy van?! Mondjuk tetszik ha hátul vastag, de nem értek egyáltalán a gumikhoz azért kérem a ti segítségeteket.


függ attól milyne szélesek a felnik. ha hátul szélesebb a felni, akkor mindenképp szélesebb gumi ajánlott.
meg az én saját véleményem az, hogy márkától függetlenül a hátsókerekes autón legyen hátul szélesebb gumi. úgy szép, sportos is.

leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. április 09. szerda, 15:17


Holnap megyek a gumishoz lecserélni a kerekeket mert amivel vettem az teljesen kopott. Z4 felnim van (style 107) egy E46-on 18 colos. Mekkora gumit ajánlotok. Van értelme hogy elől kissebb legyen mert jelenleg ugy van?! Mondjuk tetszik ha hátul vastag, de nem értek egyáltalán a gumikhoz azért kérem a ti segítségeteket.

Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 18:43


Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


Nézd meg a DOT számát lehet hogy tul öreg a gumi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 17:51


baki113 írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


nem full kopást értettem. ez a gumi vagy 7-8mm mintájú újonnan, sok fajta gumi van, ami 2-3ezer km után hangos elsz, majd egy 10ezer múlva megint halk. de ez változó, tehát a 6mm nem jelent semmit.
hát a cápafog... húúú ezt nehéz lesz... akartam keresni képet, de még csak leírás sincs...
szóval, ahogy én hallottam, még egy tv műsorban is. neked a gumi két szélén lévő barázdáknál alakulhat ki, ami nem a V minta hanem a két szárán a vízszintes rész. azon a részen a gumi forgásiránya alapján a bevágás nem merőleges, hanem a felület felé haladva íves lesz. mointha a gumi felső 1mm-ért elcsúsztatnád.


Köszi az infót. Nagyjából értem a dolgot. Talán...
Reméljük kopik még egy kicsit és bekussol


Üdv, nekem volt anno egy off kocsim akkor én is tapasztaltam olyat, hogy vettem egy felnit gumival együtt(TOYO V mintás gumi szintén), és nagyon búgott az is. Jó pár nap, talán 1-2 hét elteltével elhalkult és nem volt később se vele probléma. Gondoltam arra hogy mivel minden autó más lehet másképp van kopva gumi(még ha nem is látszik) és idővel hozzákopik az új futóműhöz, más magyarázatot nem tudok, szerintem még nem kell megijedni.


Jó lenne, ha ezzel is így lenne, de egyelőre nem igazán akar elhalkulni.Minden esetre érdekes a dolog...
Ellenőriztem a guminyomást, túl voltak fújva kicsit. 2.5 bar volt mind a kettő, az ennél a méretnél gyárilag előírt 2.0, 2.2 helyett. Korrigáltam őket, de nem változott semmit.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Tranceboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 07:22


Szisztok ! Nagyobb temponal erzem a kormanyon hogy picit raz illetve az egesz auto atveszi..gumis nezte 1000 km van a gumiban es indikator ora mutat 1mm illetve picit tobbet . Errol tudtok vmi infot, eltunik idovel, tegyem masik autora ami nem ilyen erzekeny? Adjam el rallizzni... Koszi

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 11:07


baki113 írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


nem full kopást értettem. ez a gumi vagy 7-8mm mintájú újonnan, sok fajta gumi van, ami 2-3ezer km után hangos elsz, majd egy 10ezer múlva megint halk. de ez változó, tehát a 6mm nem jelent semmit.
hát a cápafog... húúú ezt nehéz lesz... akartam keresni képet, de még csak leírás sincs...
szóval, ahogy én hallottam, még egy tv műsorban is. neked a gumi két szélén lévő barázdáknál alakulhat ki, ami nem a V minta hanem a két szárán a vízszintes rész. azon a részen a gumi forgásiránya alapján a bevágás nem merőleges, hanem a felület felé haladva íves lesz. mointha a gumi felső 1mm-ért elcsúsztatnád.


Köszi az infót. Nagyjából értem a dolgot. Talán...
Reméljük kopik még egy kicsit és bekussol


Üdv, nekem volt anno egy off kocsim akkor én is tapasztaltam olyat, hogy vettem egy felnit gumival együtt(TOYO V mintás gumi szintén), és nagyon búgott az is. Jó pár nap, talán 1-2 hét elteltével elhalkult és nem volt később se vele probléma. Gondoltam arra hogy mivel minden autó más lehet másképp van kopva gumi(még ha nem is látszik) és idővel hozzákopik az új futóműhöz, más magyarázatot nem tudok, szerintem még nem kell megijedni.


És az sem mindegy hogy hajtott kerékről hajtottra kerül e vagy nem



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz baki113

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 02:24


Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


nem full kopást értettem. ez a gumi vagy 7-8mm mintájú újonnan, sok fajta gumi van, ami 2-3ezer km után hangos elsz, majd egy 10ezer múlva megint halk. de ez változó, tehát a 6mm nem jelent semmit.
hát a cápafog... húúú ezt nehéz lesz... akartam keresni képet, de még csak leírás sincs...
szóval, ahogy én hallottam, még egy tv műsorban is. neked a gumi két szélén lévő barázdáknál alakulhat ki, ami nem a V minta hanem a két szárán a vízszintes rész. azon a részen a gumi forgásiránya alapján a bevágás nem merőleges, hanem a felület felé haladva íves lesz. mointha a gumi felső 1mm-ért elcsúsztatnád.


Köszi az infót. Nagyjából értem a dolgot. Talán...
Reméljük kopik még egy kicsit és bekussol


Üdv, nekem volt anno egy off kocsim akkor én is tapasztaltam olyat, hogy vettem egy felnit gumival együtt(TOYO V mintás gumi szintén), és nagyon búgott az is. Jó pár nap, talán 1-2 hét elteltével elhalkult és nem volt később se vele probléma. Gondoltam arra hogy mivel minden autó más lehet másképp van kopva gumi(még ha nem is látszik) és idővel hozzákopik az új futóműhöz, más magyarázatot nem tudok, szerintem még nem kell megijedni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 21:15


YELLOW írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


nem full kopást értettem. ez a gumi vagy 7-8mm mintájú újonnan, sok fajta gumi van, ami 2-3ezer km után hangos elsz, majd egy 10ezer múlva megint halk. de ez változó, tehát a 6mm nem jelent semmit.
hát a cápafog... húúú ezt nehéz lesz... akartam keresni képet, de még csak leírás sincs...
szóval, ahogy én hallottam, még egy tv műsorban is. neked a gumi két szélén lévő barázdáknál alakulhat ki, ami nem a V minta hanem a két szárán a vízszintes rész. azon a részen a gumi forgásiránya alapján a bevágás nem merőleges, hanem a felület felé haladva íves lesz. mointha a gumi felső 1mm-ért elcsúsztatnád.


Köszi az infót. Nagyjából értem a dolgot. Talán...
Reméljük kopik még egy kicsit és bekussol


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 21:02


compact írta:
Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


Simogasd meg a kezeddel főleg a belső felénél a gumi futófelületét és ha hullámosságot, érdességet vagy bármi olyat érzel amitől nem sima akkor sajnos amiatt van ilyen hangja.
A használt gumik 80%-a ilyen sajnos, főleg amik kintről özönlenek a gumisok apró pénzért megveszik a kidobott gumikat, mert a hülye magyarnak azt még jó pénzért el lehet adni, mert úgyis csak az a lényeg, hogy a minta jó mély legyen.
Pont az ilyen dolgok miatt nem veszek soha használt gumit.


Megnéztem. Tök sima. Tényleg nem látszik semmi hiba rajta. Nem értem mi lehet a gondja. Nem gumistól vettem, de ettől függetlenül tudom persze nagy rizikó van egy használt gumiban. Azért vettem meg, mert tényleg nagyon jónak tűntek. Lehet, hogy csak a mintázat kiképzése miatt hangos és csak meg kell szoknom... de szerintem mondjuk ez tényleg túl sok.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 21:01


Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


nem full kopást értettem. ez a gumi vagy 7-8mm mintájú újonnan, sok fajta gumi van, ami 2-3ezer km után hangos elsz, majd egy 10ezer múlva megint halk. de ez változó, tehát a 6mm nem jelent semmit.
hát a cápafog... húúú ezt nehéz lesz... akartam keresni képet, de még csak leírás sincs...
szóval, ahogy én hallottam, még egy tv műsorban is. neked a gumi két szélén lévő barázdáknál alakulhat ki, ami nem a V minta hanem a két szárán a vízszintes rész. azon a részen a gumi forgásiránya alapján a bevágás nem merőleges, hanem a felület felé haladva íves lesz. mointha a gumi felső 1mm-ért elcsúsztatnád.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 20:47


Fortysix írta:
YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


Simogasd meg a kezeddel főleg a belső felénél a gumi futófelületét és ha hullámosságot, érdességet vagy bármi olyat érzel amitől nem sima akkor sajnos amiatt van ilyen hangja.
A használt gumik 80%-a ilyen sajnos, főleg amik kintről özönlenek a gumisok apró pénzért megveszik a kidobott gumikat, mert a hülye magyarnak azt még jó pénzért el lehet adni, mert úgyis csak az a lényeg, hogy a minta jó mély legyen.
Pont az ilyen dolgok miatt nem veszek soha használt gumit.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 20:42


YELLOW írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.


Majdnem 6mm profil van rajtuk, ráadásul egyenletes. A guminyomást viszont tényleg csekkolni kéne, csak azt még nem tudtam, mert a telepíttet (benzinkutas) mérők pontosságában nem bízom, de nyilván ott fogom valamelyiknél mérni, mert nekem sajnos nincs itthon ilyen precíziós ketyere
Ez a cápafog kopás egyébként micsoda?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 25. kedd, 20:42

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 20:35


Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


simán lehet. ez ráadásul olyan minta, ami kifejezetten hajlamos a bugásra, főleg ha kopik, és hajlamos "cápafog" nevezetű kopásra.
ode rosszul volt tárolva télen, esetleg kikeményedett a gumi, vagy túl keményre fújták. hivatalos gumisnál nekem mindig tök keményre fújják, mindegy milyen autó 2,5-re nyomja, de én kérni szoktam mire nyomja. OMH-s műszerrel nézi. aztán otthon rárakom a kis kézi orosz mérőmre, amit még anno egyik munkahelyemen, ahol OMH-s mérésre is készítettünk elő műszereket bemértem és tökéletes, na az mindig többet mutatott, még hideg guminál is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 1999

státusz Fortysix

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 20:29


nickname írta:
Fortysix írta:
nickname írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


Felraktátok gépre a gumikat ? attól hogy nem látod szabad szemmel még lehet szálszakadásos.


Milyen gépre gondolsz?



centirozó


Ja persze, gyönyörűen futottak, súlyt se nagyon kértek...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 25. kedd, 20:25


Fortysix írta:
nickname írta:
Fortysix írta: Sziasztok.
Felkerült a nyári garnitúra a kocsira és az első gumik iszonyatosan hangosak. Vredestein Sportrac 3 abroncsokról van szó. Az ilyen V-mintás gumikra szokták mondani, hogy picit zajosabb, de ez 30 és 45 km/h között elviselhetetlenül búg. Alatta, felette szinte semmi zaj. A Gumik most kerültek hozzám, félrekopva nincsenek, nem szálszakadtak, szépek, de ez a búgás városban nagyon bosszantó.
Mi okozhatja ezt szerintetek? Valamit lehet vele kezdeni?


Felraktátok gépre a gumikat ? attól hogy nem látod szabad szemmel még lehet szálszakadásos.


Milyen gépre gondolsz?



centirozó