Remil írta:
YELLOW írta:
Remil írta:
YELLOW írta:
Remil írta:
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki csinált-e már olyat, hogy egy tengelyre különböző márkájú gumiabroncsot szeret fel?
Teljesen azonos méret, fajta, mintázat, profilmélység lenne csak a márkában lenne különböző. Nagyon nehezen találok olyan gumifaját ami eldurrant, és szinte alig volt használva. Megkérdeztem 1-2 gumist, de vegyesek a vélemények is. Van aki azt mondja meg lehet próbálni, mások meg nem ajánlják.
Mi történik ha ha nagyon hasonlót szerelek fel, de szinte minden paraméterben megegyezik a másikkal, még a profilmélység is közel azonos.
nem te kérdeztél hasonlót a totalcar-on?
Conti TS 850 eldurrant és 860-at tenne helyére. csak azt tudom javasolni, mint amit ott is írtak, hogy azonos tengelyen azonos gumi legyen mintára is. hiába csak kicsit tér el.
azt az 1 TS 850-et meg el kell adni, hátha valaki pont 1db-ot keres, vagy neked nézni 1db-ot. vannak hazsnáltgumis üzletek, ahol vannak darabos termékek, akár újak is.
és hivatalosan sem lehet fent.
Nem én voltam a kérdező. Nekem egy Adventi Zeta 225/40 r18 márkájú durrant el. Na most találj itt magyarországon ilyet...
nem inkább Zeta Alventi?
itt van: https://www.maxigumi.hu/auto-gumi/zeta/alventi/
akkor vegyék két másfajtát, ami ismert nálunk is. mondjuk a legtöbb helyen csak párban adnak gumit.
Igen valóban erről a gumiról lenne szó. (mi kerül ezen a noname abroncson 41e-be? ... más hasonló vagy, vagy peresebb, nagyobb ebből a márkából jóval kevesebb, lehet hogy itt a kereslet nyomta volna föl az árakat, de ennyire? ) A lényeg hogy magyarországon csak itt kapni, meg néhány orosz, ukrán oldalon hírdetik még.
alapvetően minden gumi drága. ha nézegetem az oldalakat, mert sokszor szoktam általában, ilyen 50%-os akciókkal árulják a gumikat. tehát mindegyik drága. bár lehet ezek csak üzleti fogások. de ha belegondolsz, a gumi az, ami darabonkánt egy kb tenyérnyi felületetn tart egyedül kapcsolatot az úttal. tehát fontos kellék.
ha nem kelendő a darab, akkor nyilván nem lehet olcsón adni. hiszen minél többet adtak el valamiből, annál tudják olcsóbban adni később. (pl. mobilok) a gyárak akik legyártják a telefont, a megrendelőnek is egyre olcsóbban gyártják le x darabszám után. aztán azért tudják ők is olcsóbban adni. végül a kiskereskedőn múlik sok, hogy mennyit is akar szakítani rajta, de általában követik az áresést.
másik, hogy magyarországon két féle gumik mennek nagyon. a drága márkás gumik, és a kínaiak, amik ismertebbek. de a drága termék sem csökkenhet egy érték alá, hiába behozta már a fejlesztés, gépek, gyártástechnológiák költségét. ugye akkor kell a profit, illetve egy drágább gumi előállítása azért még mindig nagyobb kiadás a gyártónak, mint egy kínainak, eleve kínába más bérekekn is dolgoznak.
szóval én azt javaslom, 2 ismertebb márkát vegyél. az meg mehet tartalékba, ha abból durran el valami, lesz pótlás, csak ügyelj a tárolásra és sokáig elállhat a gumi.
szerk.:
itt a cik a TC-ről, nagyon hasonló az eset, hátha segít.
http://totalcar.hu/tanacsok/gu...tengelyen/
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 09. csütörtök, 07:34