YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 10:57


kzste írta:
Robin68 írta:
Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????


Ez most nem anyagi kérdés, hogy legyen e rá új előre is vagy sem. Csak volt még egy pár amit úgy gondoltam használható lesz még ezen a télen, főleg amennyit használni fogjuk. Pusztán az érdekelt volna hogy melyik lenne most - ebben a helyzetben - előnyösebb, hajtott kerékre vagy kormányzottra.


én ebben a témában, mentem már szemben az árral. úgyanúgy gondolom mint Robin is, de én nagyon hülyének voltam nézve. nekünk évekig ment úgy egy kadett, hogy télen hátul nyári volt, elől volt csak téli. sosem tört ki a fara, mint ahogy magyarázni szokták, pedig voltak necces dolgok, ahol pont jelentkeznie kellett volna az esetnek. lehet a hivatalos magyarázata az, hogy hátra, én csak a gyakorlati részében tudom mondani, meg az általam tapaszt dolgokat. tehát én, az én technikámmal jobban meg tudom fogni az autó hátulját. viszont ha fékezek az eleje fogja jobban az utat, azzal irányítom az autót. szóval nálam nem sok, különbség van a gumik kopásában, de nekem a kopottabb van hátul mindig. nyilván az ideális az, ha egyforma, d egondolj bele, mindig a hajtott kerekeken kopik jobbra a gumi. ha első és hátsó tengelyen más méretű gumi van, nyílván nem fogsz évente két évente gumit cserélni, csak mert a hajtott keréken jobban kopik, de ott kell a jobb mintának lenni. egyébként pont a kitörés miatt van az, hogy a hátsó fék nem úgy fog, mint az első.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. szeptember 29. hétfő, 09:59


Robin68 írta:
Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????


Ez most nem anyagi kérdés, hogy legyen e rá új előre is vagy sem. Csak volt még egy pár amit úgy gondoltam használható lesz még ezen a télen, főleg amennyit használni fogjuk. Pusztán az érdekelt volna hogy melyik lenne most - ebben a helyzetben - előnyösebb, hajtott kerékre vagy kormányzottra.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 23:04


Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Az én személyes véleményem:
Igen, az okosok hátra javasolják a jobb gumit. Minden cikk erről szól. Na de... . Egy első kerék meghajtású autónál el is kell indulni valahogy. Kormányozni az autót úgy, hogy nincs megfelelő tapadás eléggé necces. Mégis mi kell ahhoz, hogy az autó hátulja kitörjön olyan szinten, hogy keresztbe álljon. Volt első kerék meghajtású autóm és nem mindig volt nekem se 4 gumira pénzem, így azoknál mindig az első kerekekre raktam fel a téli gumit. Mindig el tudtam indulni, mindig tudtam irányítani, mindig meg tudtam állni és titokzatos módon soha nem akart leelőzni a hátulja.
Hátsó meghajtásnál el kell indulni valahogy. Tehát hátra ajánlott rakni jó gumikat. Csak akkor hogy állok meg hiszen fékezéskor a tömeg előre összpontosul és ha nincs megfelelő tapadás nem is tudok megállni. Tehát előre is érdemes jó gumit tenni. Akkor hova tegyek jó gumikat egy hátsó kerekesnél???? Ezért én inkább vettem négyet és olcsóbbat, az olcsó kategórián belül azt amelyiket ismertem és már volt tapasztalatom vele. Ugyanis én szeretnék megállni, irányítani és elindulni is.
Akarok nagyon egy majmot de nem tudok neki banánt venni. Akkor miért akarok majmot????

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 22:54


Levimester írta:
kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.


Akkor jól gondoltam. Köszönöm!

Levimester
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Levimester

Újonc

Elismertség: 19% (4 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 21:27


kzste írta: Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?


Hátulra ajánlott az újabb gumma.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 13:03


hil írta: Szia!
Biztosan....
Y: egyszerűen nem volt rá pénzem...
zola25: az a style46 felni nem a legszebb, de legkönnyebb (súlyra) Ezektől függetlenül én is olyat szeretnék 15 és 16-os méretben!
hil



jaja egy jó kis natúr styling46 nekem is jó lenne, valami jó árusított példány.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 09:15


Szia!
Biztosan....
Y: egyszerűen nem volt rá pénzem...
zola25: az a style46 felni nem a legszebb, de legkönnyebb (súlyra) Ezektől függetlenül én is olyat szeretnék 15 és 16-os méretben!
hil





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. szeptember 28. vasárnap, 09:17


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 07:36


Én Michelin Alpin5-öt vettem. Jókat írtak róla. Remélem nem csalódom. Nokian WR volt a téli felnijeimen eddig,2006-os gyártás DOT szerint. Nem volt rossz,csak már eléggé kopottak voltak és már azért 8 évesek. Nem vállaltam már be velük ezt a téli szezont inkább. Amúgy a Continental szerint,aki még nem olvasta volna:

Amikor egy fogyasztó olyan abroncsot vásárol a kereskedésekben, melynek az oldalfalán feltüntetett gyártási dátum legalább egy évnél régebbi időpontot mutat, nyugtalanság és gyanakvás lesz úrrá rajta. Európa vezető gumiabroncs gyártója, a Continental AG által lefolytatott tanulmány szerint ilyenkor két fő kérdés fogalmazódik meg a fogyasztókban. Az egyik, hogy az árut helyesen tárolták-e az eltelt időszak alatt, a másik, hogy a gyártás dátuma esetleg miért jóval korábbi, mint a vásárlás időpontja?! “Ha az abroncsokat helyesen tárolják, akkor állagromlás nem mutatható ki” kommentálja Björn Bolze, a Continental vállalat vevőszolgálati vezetője. “Az abroncsok nem romlandó termékek, mint például a joghurtok. A gyártási folyamatok során olyan adalékanyagokat kevernek a gumialapanyaghoz, amelyek nagymértékben megakadályozzák az abroncs bárminemű teljesítménycsökkenését.” Az adalékanyagok garantálják, hogy az abroncs kiegyensúlyozott tulajdonságai megmaradjanak még akkor is, ha esetleg évekig tárolják. Ezek az abroncsok ugyanolyannak tekinthetők, mint az újak. Mindezek után szeretnénk minden vezetőt megnyugtatni arról, hogy ha nyári abroncsait eltárolja télire, akkor csak azért, mert pihennek egy pince vagy egy garázs mélyén, még tökéletesen használható állapotban vannak. Szakértői vélemények alapján a gyártástól számított 5 évvel később is ugyanolyan teljesítményt nyújtanak az abroncsok, mint ha most gördültek volna le a gyártószalagról. Azt azonban fontos kihangsúlyozni, hogy csak akkor, ha megfelelő módon tárolják őket. “A gyártási dátum sem befolyásolja hátrányosan a gyártók garanciavállalását, ugyanis ez nem a gyártási dátumtól, hanem a megvásárlás pillanatától lép életbe” magyarázza Björn Bolze.

Az abroncs potenciális élettartama nagymértékben múlik azon, hogy milyen körülmények között és milyen célokra szeretnénk használni. “Jelenleg nincs olyan törvény vagy jogszabály, amely szabályozná az abroncsok élettartamát” mutat rá Björn Bolze, és hozzáteszi: “Mi általánosan azt szoktuk javasolni, hogy a 10 évnél idősebb abroncsokat cseréljék le az állapotuktól függetlenül.” Azonban teljesen normál használat esetén az abroncsok futófelülete jóval korábban elkopik, mint az előbb említett 10 év. A lakókocsik és az utánfutók esetében előfordulhat olyan, hogy hosszabb ideig nem használják őket. Mivel az ezekre szerelt gumiabroncsok jelentős terhelésnek vannak kitéve, hosszabb parkolás után érdemes azokat ellenőriztetni a koruktól függetlenül. Ezekre az abroncsokra a törvényalkotók általában már jobban odafigyelnek. Ilyen Németország, ahol az utánfutó abroncsokat 100 km/h (62 mph) sebességhatárig hagyják jóvá, és törvény írja elő, hogy a kopás mértékétől függetlenül 6 évente le kell őket cserélni.

A Continental szakértőinek javaslata szerint a 10 évnél idősebb abroncsokat állapotuktól függetlenül cserélni kell.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 07:03


hil írta:
zola25 írta:

Úgy lett volna 60 hogy eredeti bmw style 46 felnin lenne az új firestone gumi?
Bár postával együtt volt ennyi amúgy 62 volt a garnitúra...


Szia!
Nem a kedvedet akartam elrontani, de a piramisban nem vettem észre, hogy felnivel együtt vetted.
A négy 15-ös felnit kitűnő állapotban 30K-ért vettem 5 éve. A Firestone az Automaxnál 14500 pénz és adnak hozzá vagy ingyenes házhoz szállítást, vagy 2600 pénz szerelési hozzájárulást. Én azért egy 10 éves gumitól sokat nem várnék, szememben ez már talán felelőtlenség, főleg ha havas lesz a tél. Nekem sajna naponta mennem kell, hóban is, ezért a fenti a véleményem.
Saját tapasztalat: már a 3 éves téli gumi is jelentősen rosszabbul viselkedik a hóban, profilmélységtől függetlenül, talán ezért is mondják, hogy 3, max 4 szezon és kuka. Lehet igazság a dologban......
hil


most nem azé, hogy kötekedjek de én emlékszem nagyjából, hogy legutóbb, amikor téligumisan találkoztunk, akkor mit mondtál. írod a 3-4 évet, de 10 éves gumival jársz Te is.
amúgy szerintem pont hóban mindegy, hogy most a gumi menniyre van kikeményedve. hóban a minta és a profilmélység a lényeg. viszont hideg vagyos száraz, vagy jeges aszfalton már számít a gumi keménysége. nem mellesleg, tényleg bocs, hogy a saját példámmal érvelek, de tényleg így van, ugye tavaly, avgyis idén januárban volt egyszer hó. a többi hideg aszfalt. én ugyanúgy tempósan kanyarodok vele és semmi grízt nem éreztem a 10 éves gumikkal. a minta már csak 5mm kb rajta, de amikor leesett a hó, elég nagy volt és simán ment benne, egyszer akadtam el, amikor csúszkáltam, mert előtte lefulladtam, aztán nem vettem észre, hogy a DSC újra aktív. amin kikapcsoltam simán kijött a küszöbig érő hóból.
én is olvasom a 3-4 éves ciklust, de ugye fogyasztói társadalomban élünk. egyébként idénre én is terveztem gumit venni, bár 16-ost szeretnék 205 széleset. de ha megint olyan tél lesz, mint a legutóbbi, akkor felesleges. amíg nem érzek semmi abnormálisat, addig marad, mert nincs szarrá repedezve. ez csak az én véleményem.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. szeptember 28. vasárnap, 01:04


Sziasztok!

Van egy pár 5 mm-es használt téli gumim és egy pár zsír új. Kérdésem pedig az hogy melyiket melyik tengelyre ajánlott tenni? Hajtottra vagy kormányzottra menjen az új?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 19:07


zola25 írta:

Úgy lett volna 60 hogy eredeti bmw style 46 felnin lenne az új firestone gumi?
Bár postával együtt volt ennyi amúgy 62 volt a garnitúra...


Szia!
Nem a kedvedet akartam elrontani, de a piramisban nem vettem észre, hogy felnivel együtt vetted.
A négy 15-ös felnit kitűnő állapotban 30K-ért vettem 5 éve. A Firestone az Automaxnál 14500 pénz és adnak hozzá vagy ingyenes házhoz szállítást, vagy 2600 pénz szerelési hozzájárulást. Én azért egy 10 éves gumitól sokat nem várnék, szememben ez már talán felelőtlenség, főleg ha havas lesz a tél. Nekem sajna naponta mennem kell, hóban is, ezért a fenti a véleményem.
Saját tapasztalat: már a 3 éves téli gumi is jelentősen rosszabbul viselkedik a hóban, profilmélységtől függetlenül, talán ezért is mondják, hogy 3, max 4 szezon és kuka. Lehet igazság a dologban......
hil


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zola25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. szeptember 27. szombat, 18:54


hil írta:
zola25 írta:
b_imi írta:
zola25 írta:
YELLOW írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Vettem négy téli kereket!
Style 46-os felniken Nokian Wr tipusú 7-8mm-es profillal.

Eddig minden frankó, csak mikor kiibontottam a csomagolásból akkor látom hogy 2004. 47. heti gyártású!!

Szerintetek fel tehetem vagy inkább kuka???
70-et fizettem a garnitúráért!!

Köszi a segítséget!!

Szép napot!


hát nekem is 2004-esek a téliek, de kisebb mintával, de fel fogom rakni. nem igazán érzek különbséget, nem tűnik kikeményedetnek. ha nincs nagyon összerepedezve, szerintem fel lehet rakni, persze így télen csak módjával közlekedni, nem száguldozni. ha már így sült el, én azért nem dobnám el. persze van aki más véleményen lesz. azzal szeretnék pénztárcát cserélni nekem a nyári is 2007-2008-as, de van vagy 6,5-7mm mintha dehhogy dobom el. inkább óvatosabban megyek vele kanyarba, vagy mit tudom én.
ha használtan veszel, a DOT számot mindig kérdezd meg.



Közben beszéltem a tulajjal, aki azt mondta rendszeresen ápolva volt 1-BAR nyomásra leengedve tárolva (ránézésre el is hiszem)
Illetve tényleg nincs összerepedezve, tehát én is felrakom és majd látjuk
Majdcsak összeszokunk


Nekem van egy eladó garnitúra 205/55R16 2007-es Rögtön nyertél 3 évet


Az nagy lenne mert 15"-os a felni
Bár a 3 év jogos

Szia!
70k elég sok volt érte szerintem, mert ebben a méretben az új Firestone gumikat (tavaly különösen ajánlott minősítést kapott) 60K-ért kaptad volna meg.
Én is most gondolkozok ezen, mert az enyémek is 10 évesek, igaz jó profilmélységgel, de szerintem azt már gáz feltenni napi használatban.
hil



Úgy lett volna 60 hogy eredeti bmw style 46 felnin lenne az új firestone gumi?
Bár postával együtt volt ennyi amúgy 62 volt a garnitúra...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 20:45


zola25 írta:
b_imi írta:
zola25 írta:
YELLOW írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Vettem négy téli kereket!
Style 46-os felniken Nokian Wr tipusú 7-8mm-es profillal.

Eddig minden frankó, csak mikor kiibontottam a csomagolásból akkor látom hogy 2004. 47. heti gyártású!!

Szerintetek fel tehetem vagy inkább kuka???
70-et fizettem a garnitúráért!!

Köszi a segítséget!!

Szép napot!


hát nekem is 2004-esek a téliek, de kisebb mintával, de fel fogom rakni. nem igazán érzek különbséget, nem tűnik kikeményedetnek. ha nincs nagyon összerepedezve, szerintem fel lehet rakni, persze így télen csak módjával közlekedni, nem száguldozni. ha már így sült el, én azért nem dobnám el. persze van aki más véleményen lesz. azzal szeretnék pénztárcát cserélni nekem a nyári is 2007-2008-as, de van vagy 6,5-7mm mintha dehhogy dobom el. inkább óvatosabban megyek vele kanyarba, vagy mit tudom én.
ha használtan veszel, a DOT számot mindig kérdezd meg.



Közben beszéltem a tulajjal, aki azt mondta rendszeresen ápolva volt 1-BAR nyomásra leengedve tárolva (ránézésre el is hiszem)
Illetve tényleg nincs összerepedezve, tehát én is felrakom és majd látjuk
Majdcsak összeszokunk


Nekem van egy eladó garnitúra 205/55R16 2007-es Rögtön nyertél 3 évet


Az nagy lenne mert 15"-os a felni
Bár a 3 év jogos

Szia!
70k elég sok volt érte szerintem, mert ebben a méretben az új Firestone gumikat (tavaly különösen ajánlott minősítést kapott) 60K-ért kaptad volna meg.
Én is most gondolkozok ezen, mert az enyémek is 10 évesek, igaz jó profilmélységgel, de szerintem azt már gáz feltenni napi használatban.
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz zola25

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 20:10


b_imi írta:
zola25 írta:
YELLOW írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Vettem négy téli kereket!
Style 46-os felniken Nokian Wr tipusú 7-8mm-es profillal.

Eddig minden frankó, csak mikor kiibontottam a csomagolásból akkor látom hogy 2004. 47. heti gyártású!!

Szerintetek fel tehetem vagy inkább kuka???
70-et fizettem a garnitúráért!!

Köszi a segítséget!!

Szép napot!


hát nekem is 2004-esek a téliek, de kisebb mintával, de fel fogom rakni. nem igazán érzek különbséget, nem tűnik kikeményedetnek. ha nincs nagyon összerepedezve, szerintem fel lehet rakni, persze így télen csak módjával közlekedni, nem száguldozni. ha már így sült el, én azért nem dobnám el. persze van aki más véleményen lesz. azzal szeretnék pénztárcát cserélni nekem a nyári is 2007-2008-as, de van vagy 6,5-7mm mintha dehhogy dobom el. inkább óvatosabban megyek vele kanyarba, vagy mit tudom én.
ha használtan veszel, a DOT számot mindig kérdezd meg.



Közben beszéltem a tulajjal, aki azt mondta rendszeresen ápolva volt 1-BAR nyomásra leengedve tárolva (ránézésre el is hiszem)
Illetve tényleg nincs összerepedezve, tehát én is felrakom és majd látjuk
Majdcsak összeszokunk


Nekem van egy eladó garnitúra 205/55R16 2007-es Rögtön nyertél 3 évet


Az nagy lenne mert 15"-os a felni
Bár a 3 év jogos

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2014. szeptember 26. péntek, 18:28


zola25 írta:
YELLOW írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Vettem négy téli kereket!
Style 46-os felniken Nokian Wr tipusú 7-8mm-es profillal.

Eddig minden frankó, csak mikor kiibontottam a csomagolásból akkor látom hogy 2004. 47. heti gyártású!!

Szerintetek fel tehetem vagy inkább kuka???
70-et fizettem a garnitúráért!!

Köszi a segítséget!!

Szép napot!


hát nekem is 2004-esek a téliek, de kisebb mintával, de fel fogom rakni. nem igazán érzek különbséget, nem tűnik kikeményedetnek. ha nincs nagyon összerepedezve, szerintem fel lehet rakni, persze így télen csak módjával közlekedni, nem száguldozni. ha már így sült el, én azért nem dobnám el. persze van aki más véleményen lesz. azzal szeretnék pénztárcát cserélni nekem a nyári is 2007-2008-as, de van vagy 6,5-7mm mintha dehhogy dobom el. inkább óvatosabban megyek vele kanyarba, vagy mit tudom én.
ha használtan veszel, a DOT számot mindig kérdezd meg.



Közben beszéltem a tulajjal, aki azt mondta rendszeresen ápolva volt 1-BAR nyomásra leengedve tárolva (ránézésre el is hiszem)
Illetve tényleg nincs összerepedezve, tehát én is felrakom és majd látjuk
Majdcsak összeszokunk


Nekem van egy eladó garnitúra 205/55R16 2007-es Rögtön nyertél 3 évet