hil írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta:
Sziasztok!
Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.
Köszönöm!
Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil
mert ott dolgozik
amúgy Beru jah
1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik
2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.
3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..
4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.
ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/
Yellow: bocsánat, de nem tudom értelmezni válaszodat!
adams22: segítő szándékkal írtam, jó, hogy le nem hülyéztél: Köszi! Ha pl. 5 menet, vagy akár 50 kiesik menetzárlat miatt, azt csak nagyon spéci ellenállás mérővel lehet megmérni. ("mert valami hülye kimérte az övét" ez alapján nem lehet elindulni) A gyártási szórást már nem is veszem figyelembe. Némileg korrektebb megoldás, ha a primer oldalra beadsz feszültséget és nagyfesz mérővel méred a szek. oldali feszejt. Bár inkább fordítava: a szek. oldalt táplálod meg ismert AC feszültséggel és méred a primer oldalon kijövő, már kisebb feszültséget. Ez utóbbi házilag már inkább kivitelezhető.
De tegyél amit belátásod diktál, itt rajtad kívül mindenki outsider, nem is tudom, minek kérsz itt segítséget. Egy kérdésem lenne: szerinted mi a gyári BMW gyertya márkája, ha nem Bosch vagy NGK? De ne is válaszolj, mert most jött le, hogy a Bosch-nál dolgozol vagy dolgoztál, azok meg a sztratoszférában hordják az orrukat (ezt a HR-esüknek is megírtam egy alkalommal)és gyártják a világszínvonalú termékeket hitvány minőségben. Bocsánat megjegyzésemért, a sértő szándék távol állt tőlem!
Bye: hil
adams22 ott dolgozik. és mondtam, hogy én is a Beru-t ajánlom.
ha akar, hát vegyen Bosch-t. de múltkor azt írta, hogy az is tönkre ment. pont ez volt a baja, hogy a gyári Bosch és már 75ezer km-től mentek tönkre.
BMW kapcsán Bosch terméket légtömegmérő esetén hallottam, olvastam, hogy az ajánlott.
nagyon jól tudjuk milyenek a gyárak. nyilván ha mondjuk a Bosch BMW termékként gyárt valamit, arra szigorúbb normák vannak. nem a Bosch részéről, hanem a BMW követeli meg. hogy ez mennyire van tartva, azt meg tudjuk jól. aki dolgozott már gyárban tudja, hogyan megy ez.
nekem a Beru 32ezret lement. mindezt sok év alatt.
ha megint új sort kellene vennem, sem zavarna, főleg a kedvezmények miatt. viszont Bosch trafóra sok panasz van.
NGK gyertya is teljesen jó, szintén zenész, mint a trafó.
sokan mondják a féket is, hogy a BMW dobozos a legjobb. hát akit megnyugtat és a jóval drágább ár, hát vegye. ezen kár vitázni.