bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 10:54


germina írta:
bricktopm írta:
germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?


Hello.
Díesel motorról van szó. Igazából kis kormoláson kívül semmi baja, csak nem értem miért jön ez a hiba vissza törlés után.


Ja Dizel, bocs, akkor nem okoskodok bele, mert azokat anniyra nem vágom.
Azért jön vissza, mert fennálló hibának érzékeli. Élőadatokat javasolnám nézni, hátha valami drasztikusan eltér a normálistól....Pláne ha egyből visszadobja a hibakódot.

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 10:51


bricktopm írta:
germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?


Hello.
Díesel motorról van szó. Igazából kis kormoláson kívül semmi baja, csak nem értem miért jön ez a hiba vissza törlés után.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 10:43


germina írta: Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!


Szia. Szívósor környéke, nagyszelep, DISA, alapjáratimotor környéke.
Mi a tünet?

germina
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz germina

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 26. szombat, 10:37


Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a " 4530/11 - Air charge control " hiba pontosan mire utalhat?
Motor: M47D20
Előre is köszönöm!

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 09. szerda, 13:35


YELLOW írta:
bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.


Feladom....


Én azt tudom elképzelni, hogy a DME-t lehet programozni úgy, hogy miylen mértékű vészüzemmódot toleráljon.
Skodáknál tuti van ilyen, hogy ha villan az olaj lámpa álljon le a motor. Lehet a te vezérlőd lett felprogramozva, hogy ha nincs légtömegmérés, vagy hibás akkor álljon le.


én amúgy nem is nagyon értem, hogy most mit akar. lehúzott légtömegmérő mellett akar diagon lesni valamit? miért? elvesztettem a fonalat, hogy mi a célja ezzel.
szóval én is feladom.
Nekem is van egy sanda gyanúm hogy védelmi progizás lehet hogy ne menjen vele senki Maf-nélkül max az első boltig,viszont ha így van akkor törném el a kezét a mérnöknek vagy kinek... Yellow.nem az volt a célom hogy lehúzott csati mellet mérjek hanem hogy hány fokot érzékel vajon ilyenkor (-40 és lehet annyival dolgozik azért fullad le alapjáraton.....),más célom nem volt,viszont ez szemétség hogy csak az enyémnek nincs alapjárat légtömeg nélkül!De mondom,feladom!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. augusztus 09. szerda, 12:59


bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.


Feladom....


Én azt tudom elképzelni, hogy a DME-t lehet programozni úgy, hogy miylen mértékű vészüzemmódot toleráljon.
Skodáknál tuti van ilyen, hogy ha villan az olaj lámpa álljon le a motor. Lehet a te vezérlőd lett felprogramozva, hogy ha nincs légtömegmérés, vagy hibás akkor álljon le.


én amúgy nem is nagyon értem, hogy most mit akar. lehúzott légtömegmérő mellett akar diagon lesni valamit? miért? elvesztettem a fonalat, hogy mi a célja ezzel.
szóval én is feladom.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 09. szerda, 12:49


John írta:
YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.
Feladom....



Én azt tudom elképzelni, hogy a DME-t lehet programozni úgy, hogy miylen mértékű vészüzemmódot toleráljon.
Skodáknál tuti van ilyen, hogy ha villan az olaj lámpa álljon le a motor. Lehet a te vezérlőd lett felprogramozva, hogy ha nincs légtömegmérés, vagy hibás akkor álljon le.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 08. kedd, 22:13


YELLOW írta:
John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.
Feladom....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. augusztus 08. kedd, 20:31


John írta: (Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)


szerintem ezt csak azért mutatja, mert le van húzva. nem azt jelenti, hogy azzal is számol. majd az ECU tudja ebből, meg egyéb dologból, hogy nincs légtömegmérő. majd átvált a saját progijára. olyan, mint egy csökkentett mód, előre meg van neki írva ilyen esetben milyen fordulaton milyen értékekkel számoljon, vagyis inkább vezéreljen.
diagra nem fog kamu hőfok adatot beküldeni.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 08. kedd, 17:39


(Igérem lezárom a témát,ki próbáltam hány foknak érzi a beszívott levegőt ha le van húzva a légtömeg csati, -40 foknak! Szerintem ez nem középérték max Szibériában...)

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 08. kedd, 01:10


bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)



Ez így nemigen jó. A MAF lekötésének lényege, hogy a DME gyári adatokat ad meg helyette, hogy ugyan nagyobb fogyasztással, rosszabb teljesítménnyel, de tudj közlekedni. Én 2 hónapig jártam lehúzott MAF-al, mert nem tudtam biztosra, hogy az-e a baja. Az előfordul, hogy nagy terhelés változásra a fordulat leesik 500körülre és automatán húzza felfelé 1000-1200ra, vagy fölé, de le nagyon nagyon végső esetben állt az autó. Nézd meg inpával a motorvezérlőd típusát, gondolom nem egyformák vannak a kocsikban, de szerintem mindenképp mennie kéne MAF nélkül is,

A link neve
A link neve
Motorvezérlő:Bms46ds1 (Ugyanez megtalálható még a Z3-ban is)
a videón Diesel verziók vannak amire a haver ezt írta mint korábban is említettem: "Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni.
Benzines a működési elvéből adódóan rosszabb lesz légtömemegmérő nélkül. " Lehúzva ilyen:https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Mintha megvonná alapjáraton a benzint (Ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor kifogy a benya és...)


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 08. kedd, 00:33


John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)



Ez így nemigen jó. A MAF lekötésének lényege, hogy a DME gyári adatokat ad meg helyette, hogy ugyan nagyobb fogyasztással, rosszabb teljesítménnyel, de tudj közlekedni. Én 2 hónapig jártam lehúzott MAF-al, mert nem tudtam biztosra, hogy az-e a baja. Az előfordul, hogy nagy terhelés változásra a fordulat leesik 500körülre és automatán húzza felfelé 1000-1200ra, vagy fölé, de le nagyon nagyon végső esetben állt az autó. Nézd meg inpával a motorvezérlőd típusát, gondolom nem egyformák vannak a kocsikban, de szerintem mindenképp mennie kéne MAF nélkül is,

A link neve
A link neve

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 22:16


YELLOW írta:
John írta: Jó bocs kissé érzékenyebb vagyok mert ez az évem egész Decemberig nap mint nap szar lesz,de ez hosszú sztori! (Inkasszó havi 30.000 levonás 13 hónapon át kedves rokonnak köszönhetően,szóval ez az évem szar úgy ahogy van tavaly november óta,bocs mindenkitől!) Videón is meg itt hozzászólásban is írtam hogy gyújtás ráadás előtt húztam le és ilyenkor csinálja ezt (Előtte nem volt hibakód mert rutinosan törlöm mi előtt lehúznék bármi csatit,meg alapból hibakód mentes a hibatárolóm,ezt a hibát motor beindítás után adta be mi után lehúzott légtömeggel önindítóztam,tehát előtte nem volt hibakód csak utána ) Videót megnézted?


a megfogalmazásból úgy jött le, hogy járó motor mellett húztad le.
a videót megnéztem. a jelenség gyújtás és üzemanyag ellátási probléma lenne a részemről. de ugye lehúztad a légtömegmérőt. de nem kellene így csinálni szerintem, esetleg ugrálna, de hogy le is álljon. vagy csak nem láttam még minden eshetőséget
Sorendem úgy volt hogy:1.Hibatároló hibamentes,2.gyújtás nélkül légtömeg csati lehúz,3.beindít és alapjárat az ablakban... 4.Diag rádug,két hibakód,5.törlés és nem adja be a hibakódot mert rajta a csati" Ugye hogy X-akta? Nem áll be középértékre ha le van húzva hanem mintha direkt leállna hogy egy métert de mehessek vele légtömeg nélkül,ezt úgy lenne jó megtudni hogy normál védelem-e hogy egy szintén Bms46ds1 vezérlős M43b16tu-n szintén lehúzni a légtömeget,törölni a hibát 2 perc otthon semmi baja nem lenne,kinek van körünkből ugyanilyen moci aki kipróbálná hogy ez normál védelem-és ugyanezt csinálja vagy sem?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 22:06


John írta: Jó bocs kissé érzékenyebb vagyok mert ez az évem egész Decemberig nap mint nap szar lesz,de ez hosszú sztori! (Inkasszó havi 30.000 levonás 13 hónapon át kedves rokonnak köszönhetően,szóval ez az évem szar úgy ahogy van tavaly november óta,bocs mindenkitől!) Videón is meg itt hozzászólásban is írtam hogy gyújtás ráadás előtt húztam le és ilyenkor csinálja ezt (Előtte nem volt hibakód mert rutinosan törlöm mi előtt lehúznék bármi csatit,meg alapból hibakód mentes a hibatárolóm,ezt a hibát motor beindítás után adta be mi után lehúzott légtömeggel önindítóztam,tehát előtte nem volt hibakód csak utána ) Videót megnézted?


a megfogalmazásból úgy jött le, hogy járó motor mellett húztad le.
a videót megnéztem. a jelenség gyújtás és üzemanyag ellátási probléma lenne a részemről. de ugye lehúztad a légtömegmérőt. de nem kellene így csinálni szerintem, esetleg ugrálna, de hogy le is álljon. vagy csak nem láttam még minden eshetőséget

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 07. hétfő, 21:44


YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
bricktopm írta: Áhá, köszönöm.
Ez felveti mondjuk a motorlámpa létének jogosultságát, ugyanis anno jártam légtömegmérő nélkül, amire ugye kellene világítania, volt gyujtáskimaradásom (EML teljesítmény csökkenés lámpám égett is) de a motor lámpa akkor se...
Viszont ismerősöm 99es 328CI-jében meg ég mikor gyujtást ad. Bár a cupék sokeseteben eltérnek sokmindenben így az annyira meg sem lep...
Nálam ha lehúzom a légtömeg csatiját megszűnik az alapjárat és le áll,ez csak nálam van így???


mondjuk jó lenne ha nem menet közben húznád le...
hanem már eleve lehúzott csatival indíts. nem nagyon célszerű ilyen dolgokat csinálni, hacsak van némi elektronikai alapod legalább, vagyis azért több, mint általános iskola fizika óra.
Ha gyújtás nélkül húzom le és utána indítok akkor is megszűnik az alapjárat,mondjuk haver ezt mondta erre nekem:"Diesel motoron néhány esetben lehet így kiszűrni."


elvileg légtömegmérő nélkül középértéken kellene, hogy számoljon. minden fordulathoz meg van adva egy érték. másképp fog menni, többet fogyasztani, büdösebb lesz. viszont ha neked leáll, akkor lehet az alapjárati motor felé mennék.
Direkt Yellow úr kedvéért gyújtás rátétel előtt levideóztam ha beindítóm légtömeg csati nélkül elmegy az alapjárat,gázba nem nyúlok bele,egyszer ad magának egy kis fröccsöt aztán no alapjárat.... Biztos szakértő ha lecseszni tud mindenkit ha épp bal lábbal kel fel,(Am csípem kivéve amikor ilyen.. )lássuk mit mond miért van ez...https://www.youtube.com/watch?v=EV6wJBDBsKg Motorvezérlő: Bms46ds1 (Ami sajnos Z3-ba is gyártottak...) Mutatok ez után kiadott hibakódot is mit olvas ki belőle,én nem vagyok szakértő ő biztos profi! Lássuk mit olvas ki a kapott hibakódból:(Alapjárati motor nincs benne hanem Alapjáratot állító egység Nem rosszból írom félre ne érts! De ha az alapjárat állító lenne a rossz akkor légtömeggel se lenne alapjáratom,elvileg ez kilőve akkor,bár erősen gondolkodom hogy bár említette hogy "Egy jól bevált motor és nemigen van rá frissebb szoftver.." De erősen gyanús hogy a gyári 2000 November havi nem most volt (Rá néztem akkori a progi ),de mivel Z3 ba is ez a motorvezérlő van azt kéne tudni őt meddig gyártották (Mármint nem a mociját hanem a vezérlőjét ) legkésőbb hátha szoftverhibám van de mindenki lebeszél róla és nem akarom hogy félreprogizás miatt kipurcanjon a vezérlőm ha félresikerülne...)


ki a búbánatos f*szom cseszett le téged? csak elmondtam, hogy nem szokás menet közben csak úgy lehúzgálni bármit. közben lehúztad, majd visszadugtad, simán el is cseszhette.
alapjárati motort azért írtam, mert sokan úgy ismerik, azzal azonosítják. nem fogok mindenkit fejben tartani, hogy mennyire van szakzsargonokkal, szakmailag képben. próbálok már úgy írni, mint valami debil, hülye, hogy a kezdő is értse és mindent szájbarágósan elmagyarázni. elég fárasztó úgy megfogalmazni, hogy én lennék a full laikus, akkor én is megértsem. de még is is elég macerás. komolyan néha full hülyének érzem már magam és marha fárasztó.
nincs bal lábbal felkelés.
nem sértődtem meg, de néha bele unok én is a segítség nyújtásba, bizonyos dolgok miatt. belefáradok. most is ez lesz. majd valaki biztos segít. valamikor.
a xaros hibából pedig az látszik, hogy valószínű le volt húzva. ha meg akkor írta ki, amikor rá volt dugva és volt előtte hibatörlés, és az után írta be, akkor meg rossza tömegmérő, vagy kábele.
Jó bocs kissé érzékenyebb vagyok mert ez az évem egész Decemberig nap mint nap szar lesz,de ez hosszú sztori! (Inkasszó havi 30.000 levonás 13 hónapon át kedves rokonnak köszönhetően,szóval ez az évem szar úgy ahogy van tavaly november óta,bocs mindenkitől!) Videón is meg itt hozzászólásban is írtam hogy gyújtás ráadás előtt húztam le és ilyenkor csinálja ezt (Előtte nem volt hibakód mert rutinosan törlöm mi előtt lehúznék bármi csatit,meg alapból hibakód mentes a hibatárolóm,ezt a hibát motor beindítás után adta be mi után lehúzott légtömeggel önindítóztam,tehát előtte nem volt hibakód csak utána ) Videót megnézted?