anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 17:39


Amúgy,meg ha rám hallgatsz, szépen felhívod ezeket, és elviszed oda. http://www.injektor.hu/
Itt még minden kocsit megcsináltak, ne számíts 3000ft költségre, de inkább,mint hogy 200 ezret költs a kocsira,mert kicserélnek minden alkatrészt rajta.
Én is jártam már itt,de kedden is vittünk oda egy 320d, úgy,hogy már megjárt 3 szervízt, 1 hónapja állt már, mindenki csak hápogott, kicseréltek rajta,fűt,fát, úgy lett elvíve mentővel, hogy akkor csavarozgatták vissza a szívósort. Nekiálltak egyből,hárman, 10 kor, este 7 kor már kész volt!! Előtte 1 hónapig minden BMW szerelő csak a tökét törölgette bele, kicseréltek AC, izzittók,Motor vezérlő kompúter, 2 főteng jeladó,meg egy valag szar, a kocsi még mindig nem indult. Csak autómentőre elment vagy 80 ropi. Szana szét baszta minden szerelő, volt aki a váltót is leszedte, valami jeladó miatt!!
itt 120 ba került, este már kész volt. Nem kapott elég áramot a vezérlő egység,el volt égve egy csatlakozás, így nem is tudott megfelelően dolgozni a vez. elektronika.Ki kellett mérni vagy 100 vezetéket. Sose találták volna meg a hibát,kicserélték a fél kocsit, még egy másik kompútert is vetettek,és újra írták. Itt megcsinálták egyből.
Kocsi nem az enyém volt, egy ismerősé.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 16:56


Zoli330i írta: Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!


Vez.tengely jeladó hiba nem igen produkál ilyen hibát,nálam már mind a kettő volt cserélve, és nekem is 330 van. Egyszerűen leáll a motor menet közben, vagy ha elindulsz akkor. Általában be is írja mint hibát. Ha megáll,és indítasz utána minden jó, aztán megint leáll,össze vissza,mikor tetszik neki, nekem volt hogy kanyarodás közben állt le, majdnem patkáztam,mert elment a szervó,minden.
Főtengely jeladó hibát meg belinkeltem már 100x a videót hogy lehet ellenőrizni.

YouTube videó
Nézzétek meg,hogy jó e a kartergáz szellőztető szelep,az szokott ilyen hibákat generálni, ha rossz a vakuum a motorba,próbálja is minden szerelő cseréltetni ilyenkor, mert minden ilyet arra fognak, főleg ha össze vissza produkál égés kimaradást. Az AC is ellenőrizzétek, mert ez tuti nem trafó,meg gyújtás hiba lesz.
Lehet,hogy nagy gázra nem kap elég benzint, de lehet fojtószelep hiba is, nekem is volt már cserélve, fojtószelepet is ellenőrizzétek, ha szarúl működik leáll a kocsi, elszáll az alapjárat meg ilyenek, mert érdekes, hogy pont erős gázadásra reagál rosszul, valami ilyen helyen lesz a hiba,lehet rosszul nyit a szelep.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 06. csütörtök, 16:59

Zoli330i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz Zoli330i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 16:11


Változott a helyzet! Reggel az autó tökéletes hidegen és melegen egyaránt!Hát ez jó hír!De délután már más a helyzet! Alapjárat jó kis gázadásra szépen húz,de egy nagyobb gázfröccs és jön a rángatás! Modic nem ír be semmilyen jeladó hibát viszont 1-es és 3-mas henger meg ,hogy ne legyen egyszerű "Különböző hengerekben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával" című hibakódok jelennek meg. Kérdés hogyha a jeladó lenne a hibás(vez.tengely vagy főtengely)akkor azt írná-e agyári műszer? Továbbra is megy a találgatás! Gyertya új,trafó át lett cserélve próbára mind a 4, vezetékelés oké!

Zoli330i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz Zoli330i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 06. csütörtök, 08:53


anubisz írta:
szotakdavid írta:
Zoli330i írta: Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!


Vezérműtengely és főtengelyjeladó mondjuk?


Köszönöm szépen a tanácsot és a Linket is végignézek mindent! Ha jutok valamire értesítem a társaságot hátha másnak is lesz haszna belőle!!!
Trafót véletlen se cserélték fel 2,3 napra,azonnal csere. A régi nóta, kuncsaft sír, kocsi nem jó, ha nem tetszik mehet a sóhivatalba. Erről írtam a múltkor, a szerelők 50 % csak a gyertya,és trafót ismer a kocsiba, ha nem megy.
Lehet még keresgélni:
http://engine-codes.com/p1347_bmw.html




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 20:59


tyutyi67 írta: SZIASZTOK!OLYAN PROBLÉMÁM VAN,HOGY HIDEGEN NINCS ALAPJÁRAT ÖSSZEVISSZA RÁNGATÓZIK A MOTOR A FORDULAT LEESIK ÖTSZÁZ KÖRÜLIRE,MAJD PRÓBÁL RÁSZABÁLYOZNI DE NEM MINDIG SIKERÜL. MELEGEN VAN MÁR ALAPJÁRAT DE EKKOR SEM TÖKÉLETES,ITT IS KICSIT OLYAN EGYENETLEN. AZ ÜRESJÁRATI MOTORT MÁR KICSERÉLTEM,SAJNOS NEM SEGÍTETT.UTÁNA GÉPPEL LEKÉRDEZÉS,HIBA FELSŐ LAMBDA SZONDA ROSSZ,KICSERÉLTEM! SAJNOS EZ SEM SEGÍTETT, TIPUS BMW Z3 1.9 MOTOR.LASSAN KEZDEM FELADNI ESETLEG VALAKI TUD SEGÍTENI AZT MEG KÖSZÖNNÉM. VAGY HA VALAMI ÖTLETETEK VAN SZÍVESEN MEGHALLGATOM.


Azt írta, hogy a szonda rossz? Nem inkább azt hogy az általa mért érték rossz? A sima hibakód olvasás, és az alkatrészek felesleges cserélgetése helyett, nézzetek "élőadatot" is. Lehet, hogy a benzin levegő keverék aránya miatt van a hibajelenség. (pl. fals levegő, alacsony üzemanyagnyomás, vagy akár a nem megfelelően időzített gyújtás, stb.)

És ne kiabálj!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 04. kedd, 21:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 20:59


tyutyi67 írta: SZIASZTOK!OLYAN PROBLÉMÁM VAN,HOGY HIDEGEN NINCS ALAPJÁRAT ÖSSZEVISSZA RÁNGATÓZIK A MOTOR A FORDULAT LEESIK ÖTSZÁZ KÖRÜLIRE,MAJD PRÓBÁL RÁSZABÁLYOZNI DE NEM MINDIG SIKERÜL. MELEGEN VAN MÁR ALAPJÁRAT DE EKKOR SEM TÖKÉLETES,ITT IS KICSIT OLYAN EGYENETLEN. AZ ÜRESJÁRATI MOTORT MÁR KICSERÉLTEM,SAJNOS NEM SEGÍTETT.UTÁNA GÉPPEL LEKÉRDEZÉS,HIBA FELSŐ LAMBDA SZONDA ROSSZ,KICSERÉLTEM! SAJNOS EZ SEM SEGÍTETT, TIPUS BMW Z3 1.9 MOTOR.LASSAN KEZDEM FELADNI ESETLEG VALAKI TUD SEGÍTENI AZT MEG KÖSZÖNNÉM. VAGY HA VALAMI ÖTLETETEK VAN SZÍVESEN MEGHALLGATOM.


annyit tudok így első körben tanácsolni, hogy

kapcsóóód ki azt a qrva CAPS LOCK-ot



autója adatai
Széria: Z3
Típus: E36
Kivitel: Roadster
Modell: Z3 1.9
Évjárat: 2000

státusz tyutyi67

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 20:54


SZIASZTOK!OLYAN PROBLÉMÁM VAN,HOGY HIDEGEN NINCS ALAPJÁRAT ÖSSZEVISSZA RÁNGATÓZIK A MOTOR A FORDULAT LEESIK ÖTSZÁZ KÖRÜLIRE,MAJD PRÓBÁL RÁSZABÁLYOZNI DE NEM MINDIG SIKERÜL. MELEGEN VAN MÁR ALAPJÁRAT DE EKKOR SEM TÖKÉLETES,ITT IS KICSIT OLYAN EGYENETLEN. AZ ÜRESJÁRATI MOTORT MÁR KICSERÉLTEM,SAJNOS NEM SEGÍTETT.UTÁNA GÉPPEL LEKÉRDEZÉS,HIBA FELSŐ LAMBDA SZONDA ROSSZ,KICSERÉLTEM! SAJNOS EZ SEM SEGÍTETT, TIPUS BMW Z3 1.9 MOTOR.LASSAN KEZDEM FELADNI ESETLEG VALAKI TUD SEGÍTENI AZT MEG KÖSZÖNNÉM. VAGY HA VALAMI ÖTLETETEK VAN SZÍVESEN MEGHALLGATOM.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 18:06


szotakdavid írta:
Zoli330i írta: Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!


Vezérműtengely és főtengelyjeladó mondjuk?


Trafót véletlen se cserélték fel 2,3 napra,azonnal csere. A régi nóta, kuncsaft sír, kocsi nem jó, ha nem tetszik mehet a sóhivatalba. Erről írtam a múltkor, a szerelők 50 % csak a gyertya,és trafót ismer a kocsiba, ha nem megy.
Lehet még keresgélni:
http://engine-codes.com/p1347_bmw.html


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 04. kedd, 18:20

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 17:09


Zoli330i írta: Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!


Vezérműtengely és főtengelyjeladó mondjuk?


Zoli330i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz Zoli330i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2014. február 04. kedd, 16:58


Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a párom autójával kapcsolatban:2002 316ti compact.
Elkezdett rángatni szétszedtük kiderült ,hogy valami kókler nem kicserélte a rossz szelepfedél tömítést hanem csak bepasztázta! Ez még nem is lett volna akkora baj ha nem tünteti el az 1-es és 4-es henger trafó hüvelyét és áll az így olajban minden(gyertya és trafó).Ekkor hibakód szervíz szerint égéskimaradás 2.,4. henger. 2.?ez nem értem de hát mindegy! Alkatrészek pótol gyertyák csere! Pár napig az autó tök jó hurrá!
Aztán kezdi újra csak már rosszabb! Szervíz szerint égéskimaradás a 3. hengerben.Biztos trafó.Hát jó! Új trafó benne helyzet változatlan! Hibakód P1347 3.hengerben gyújtáskimaradás az üzemanyag elzárásával. Az jó de mi a baj??? Na azt nem tudni! Talán ez talán az! Most hidegen szépen indul de kb. 15-20 másodperc és kezdődik a móka! Egyenetlen alapjárat rángatva gyorsít körülbelül 3000 fordulatig és már melegen is csak néha jár szépen.Érzetre mintha 3 henger menne. Gyertya új trafó új a hiba padig a régi!
Ha valakinek van ezzel tapasztalata kérnék szépen némi jó tanácsot. Köszönöm!

Robi1201
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz Robi1201

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2014. január 29. szerda, 16:24


Sziasztok azt szeretnem kerdezzni hogy szamit a gyertyaban az hogy a 4 polus gombolyu vagy a 4 polus felfele all.Mert vettem 4 db gyertyat az ebain FGR7DQP+ Boscht es a googleba nezem 2 fwle van vagy csak engem B.... at

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 14:05


YELLOW írta:
nobi03 írta:
YELLOW írta:
nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm


első körben légtömegmérőre gondolnék. ha tudsz cseredarabot próbára szerezni...
vagy lehúzod a csatiját a légtömegmérőnek és úgy menjél vele. ha úgy nincs hiba, akkor a légtömegmérő szar. azon majd ne lepődj meg ha több lesz a fogyasztásod, az nem probléma lehúzott tömegmérő esetén. ha ezután sem javul, érdemes hibakódot olvastatni, mielőtt elkezded cserélgetni a fél autót. a lehúzást ingyen emgtudod csinálni ezért kezdem ezzel, ne verd magad költségbe.


már le lett húzva a légtömeg mérő és akkor is csinálta. hiba kod is lett olvasva benzin keverék vagy a keverés nem oké kicseréltem saját magam a benzin szürőt mert már ideje volt most tovább kutatok lehet fals levegőt kap most arra gondolok


ha a keverék nem oké, azt ugye a lambdaszonda méri be. akár lehet azzal is gond, de így van, nem szabad rögtön azzal kezdeni a cserét. bár volt itt olyan, igaz talán nem iylen motornál, hogy mért a lambda, csak épp adott periódusban nem 10x, hanem csak 2x. le volt lassulva.


Lambda hidegen nem szokott beszólni.
Én első körben átnézném: Itt mindent, a gyertyákat, trafót, hőgombát, de élőadatot mindenképp nézesd meg.


nobi03
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz nobi03

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:55


YELLOW írta:
nobi03 írta:
YELLOW írta:
nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm


első körben légtömegmérőre gondolnék. ha tudsz cseredarabot próbára szerezni...
vagy lehúzod a csatiját a légtömegmérőnek és úgy menjél vele. ha úgy nincs hiba, akkor a légtömegmérő szar. azon majd ne lepődj meg ha több lesz a fogyasztásod, az nem probléma lehúzott tömegmérő esetén. ha ezután sem javul, érdemes hibakódot olvastatni, mielőtt elkezded cserélgetni a fél autót. a lehúzást ingyen emgtudod csinálni ezért kezdem ezzel, ne verd magad költségbe.


már le lett húzva a légtömeg mérő és akkor is csinálta. hiba kod is lett olvasva benzin keverék vagy a keverés nem oké kicseréltem saját magam a benzin szürőt mert már ideje volt most tovább kutatok lehet fals levegőt kap most arra gondolok


ha a keverék nem oké, azt ugye a lambdaszonda méri be. akár lehet azzal is gond, de így van, nem szabad rögtön azzal kezdeni a cserét. bár volt itt olyan, igaz talán nem iylen motornál, hogy mért a lambda, csak épp adott periódusban nem 10x, hanem csak 2x. le volt lassulva.



meg majd meg kell néznem a kipuff. rendszert mert lehet ott valami nem oké mert kicsit mozog lehet valami elengedte vagy eltört valahol és kifuj és nem tud normálisan mérni a lambdaszonda ez is megfordult a fejembe

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:46


nobi03 írta:
YELLOW írta:
nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm


első körben légtömegmérőre gondolnék. ha tudsz cseredarabot próbára szerezni...
vagy lehúzod a csatiját a légtömegmérőnek és úgy menjél vele. ha úgy nincs hiba, akkor a légtömegmérő szar. azon majd ne lepődj meg ha több lesz a fogyasztásod, az nem probléma lehúzott tömegmérő esetén. ha ezután sem javul, érdemes hibakódot olvastatni, mielőtt elkezded cserélgetni a fél autót. a lehúzást ingyen emgtudod csinálni ezért kezdem ezzel, ne verd magad költségbe.


már le lett húzva a légtömeg mérő és akkor is csinálta. hiba kod is lett olvasva benzin keverék vagy a keverés nem oké kicseréltem saját magam a benzin szürőt mert már ideje volt most tovább kutatok lehet fals levegőt kap most arra gondolok


ha a keverék nem oké, azt ugye a lambdaszonda méri be. akár lehet azzal is gond, de így van, nem szabad rögtön azzal kezdeni a cserét. bár volt itt olyan, igaz talán nem iylen motornál, hogy mért a lambda, csak épp adott periódusban nem 10x, hanem csak 2x. le volt lassulva.

nobi03
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz nobi03

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 11:43


YELLOW írta:
nobi03 írta: Sziasztok!
Nekem is ugyan ezek a problémák jönnek elö hidegen rángat meg ha több gázt adok nem gyorsul vagy szinte alig. Akkor is elő szokott jönni rángatás amikor üzemi hőmérsékleten van de akkor már rendesen gyorsul, viszont ha megállok az alapjárat ugrál leesik 500ig vissza 1000 és igy ugrál. mitől lehet ez valaki tudna segíteni? nagyon köszönöm


első körben légtömegmérőre gondolnék. ha tudsz cseredarabot próbára szerezni...
vagy lehúzod a csatiját a légtömegmérőnek és úgy menjél vele. ha úgy nincs hiba, akkor a légtömegmérő szar. azon majd ne lepődj meg ha több lesz a fogyasztásod, az nem probléma lehúzott tömegmérő esetén. ha ezután sem javul, érdemes hibakódot olvastatni, mielőtt elkezded cserélgetni a fél autót. a lehúzást ingyen emgtudod csinálni ezért kezdem ezzel, ne verd magad költségbe.


már le lett húzva a légtömeg mérő és akkor is csinálta. hiba kod is lett olvasva benzin keverék vagy a keverés nem oké kicseréltem saját magam a benzin szürőt mert már ideje volt most tovább kutatok lehet fals levegőt kap most arra gondolok