anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 20:00


barbrady írta:
YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.


Na ez az,mikor az olcsó,túl drága lesz. Jobb ha elviszed egy szakszervizbe,mert mire minden tippet kicserélsz,addigra kétszer annyiba fog kerülni. Most majd az jön,hogy ezt is cseréld ki,mert lehet ez sem volt jó, amit beleraktál.


barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 17:38


YELLOW írta:
barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



Új AC-t tettem bele, mert én is arra gyanakodtam, de nem változott semmi.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. június 14. kedd, 07:27


barbrady írta:
Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


ez mondjuk tipikus jele az AC hibának, hogy lassan vége lesz. van egy ismerősöm igaz OFF autónál, de egyszerűen 20 liter alatt nem indult be az autó. nála nagyobb AC kellett bele, mert ugye megnövekedett az autó teljesítménye kb a felével, és a kisebb AC már nem tudta olyan nyomással dolgozni az anyagot, ahogy arra igény volt, már indításnál sem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 22:43


barbrady írta:
lacaca írta:
barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben



Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.




Szerintem semmi baja az autónak!Indítás előtt mindig várj néhány mp.et (nyáron is!) és a tankba mindig legyen min.5l üzemanyag!! Természetesen viheted szerelőtől szerelőig is és mindenhol könnyebb lehetsz pár tízezerrel de szerintem nem éri meg.



barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 20:52


lacaca írta:
barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben



Azt elfelejtettem írni, hogy minél kevesebb üzemanyag van a tankban, annál nehezebben indul.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 20:09


barbrady írta: Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.




Talán azalatt a pár mp alatt van ideje izzítani ezért indul könnyebben



barbrady
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz barbrady

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. június 13. hétfő, 13:17


Olyat csinál az autó (20d 136LE), hogy hosszabb állás után (1-2 nap) nehezen indul. Viszont ha ráadom a gyújtást és várok pár másodpercet, akkor könnyen beindul, tehát olyan mintha valahol elejtené az üzemanyag nyomást (új az AC pumpa), viszont nem látom sehol hogy gázolajos lenne a motortérben az üa ellátó rendszer. Egyébként ha beindul akkor szépen jár minden henger. Viszont ha gyújtás után egyből indítok, és ugye tekertetni kell egy darabig mire beindul, akkor beírja hibára az izzítást, ha viszont várok és könnyen indul, akkor nem. Új gyertyák vannak benne, és az izzító relét is kicseréltem. Esetleg van valakinek ötlete hogy ez mitől lehet? Vagy hogy hol ejtheti el a nyomást? Még annyi, hogy a nagy mínuszokban amikor hosszabban izzított (ezért volt ideje felnyomni az üa-ot) olyankor pöccre indult, és az izzítást sem írta be hibának.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 25. kedd, 00:57


Már többször előkerült itt az oldalon, és pro-kontra vitattuk, hogy jobb-e hideg időben egyből elindulni, vagy inkább melegíteni egy ideig az autót. Nos a Totalcaron megjelent egy egész jó leírás a témában, szerintem érdemes mindenkinek elolvasni, és eldöntheti, hogy melyik megoldást választja az ott leírtak alapján.

Íme a cikk

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. november 03. szombat, 18:56


Próbáltam úgy is, de akkor se jobb.
Viszont azóta mentem vele hosszabb távon és utána hideg motorral is szinte rögtön indul! Amikor állt 1-2 napot utána tekert sokat + a mûszerfalfényei is villogtak kicsit.
Ebbõl én az akksira gondolok mivel, az elõzõ autóm is ezt csinálta akksicsere elõtt és abban is 6 éves volt akkor.

Remélem igazam lesz és csak ennyi a baj.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. november 02. péntek, 14:16


Próbáld ki hogy 2x izzítasz rá, akkor mit csinál. Szerintem ez még nem vészes, ha már fél percig kéne indítózni, na az durva lenne.

státusz sempre

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2007. november 02. péntek, 13:23


Hello mindenkinek!


Van vkinek új fejleménye ezügyben?
Sajnos az enyém is ezt csinálja ! Hidegen forgatja a motort 3-4x mire beindul, ma reggel kellett neki kb 5 tekerés..
Elképzelhetõ, hogy akksiproblémája van? Az autó 2001 júniusi és ahogy néztem még a gyári akksi van benne!

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 20:42


Az enyém is azt csinálja hogy reggel is ugyanannyit izzít (kb 3-5 sec), mint mikor már meleg. Nem tudom ez mennyire normális, majd télen leszek rá kíváncsi. Az enyém viszont indul rendesen, igaz, melegen 2-3at fordít az önindító mire beindul.

Berti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz Berti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2007. augusztus 17. péntek, 18:04


Hello

Sikerült vennünk egy 318D 2004-es touringot, a kocsi belgáktól jött. Mielõtt megvettem elvittem márkaszervízbe nézzenek bele kicsit, a komputer hibatárolójában mind a 4 izzítógyertya vezérlésre tárol valami hibát (ansteuerung). Induláskor ha nem várom meg hogy a lámpa elaludjon nem indul el minden henger. Illetve ha meleg a motor a lámpa ugyanannyit ég, mintha reggel indulnék. A kocsiba óra szerint 120 ekm van, de ezeket a hibákat 133 ekm-nél naplózta .
Milyen gyertyát ajánlatok bele, mindenképpen ki szeretném cserélni, az remélem megoldja a dolgot.

thx
Berti

státusz JimiTudeski

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2006. december 20. szerda, 10:24


Igazad lehet, nem valószínû, hogy az izzítási idõt is fokozatosan változtatná....
A bajom viszont az, hogy most a hidegben is csak "rövidet" izzít...
Tudja esetleg valaki, hogy honnan veszi az Agy ehhez a hõmérséklet jelet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2006. december 20. szerda, 09:31


Szia!

Nekem szintén e46 320d 136LE. Szerintem valszeg valami hiba lehet nálad. Amúgy nálam ez úgy mûködik, hgy nyáron egy pilnatra villan fel. De amikor már kb. 5 fok alá lemegy a hõmérséklet akkor 10 sec izzítás kell neki. Érdekes, hogy nem tûnt fel hogy ez változna. Úgy értem mindegy , hogy -10 vagy 0 fok van õ standard 10 sec izzít. (Szintén kinnt parkolok.)