- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2010. december 04. szombat, 09:31
anubisz írta: azért köszi hogy próbáltok segíteni,tudom nem nagy hiba, inkább zavar,de meg őrülök ha valami nem úgy mükszik benne, és ennek nem így kel járni hidegen. Csak BMW be szervizelek, ami gáz azonnal rendelek ujj alkatrészt hozzá, csak ott rakatom be. 5-30 as BMW olaj,basszus, mért csinálja ezt velem jó én 2 év alatt bele raktam 100 at, de ami kopik vagy elhasználódik, mindig cserélem, nem toldom, foltozgatom.melegen semmi baja, úgy gyorsul mint állat,200 nál 4000 ren pörög, olajat se eszik annyit ahoz képest amennyi benne van. talán 2 litert 25000 alatt. inkább akkor azt is ha 200 akkal járok a pályán,
hogy miért nem jön ki melegen? legalább be szarna azt kész, akkor tudom mit kel cserélni.
Jó múltkor így hidegen indítottam akkor éreztem hogy nem jár 2 henker, majdnem ki ugrott a motor, le is állítottam,aztán vagy 4 szer kellett újra indítani, le állítani mire járt mind, be is írt hibakódot, akkor nézték meg a szervizbe, és azt írta be hogy gyújtás kimaradás,na azért tettek bele két bontott trafót próba képen, de azóta nem volt ilyen gond, és előtte se nagyon ez volt vele a baj, mondtam hagyják benne, égés kimaradás, lehet az is az üzemanyag miatt volt, hogy nem tudott el égni rendesen a hengerbe, és azért nem járt a 2 es 5 ös, de előtte ezt nem csinálta. injektor nem lehet kopott? az milyen hibát mutat? menyi idő alatt kopik az el benzinesbe?
ha azt írja, hogy gyújtáskimaradás, azt nem az üzemanyag hiányából fogja megállípatíni. ha ezt írta ki, akkor gyertya, trafó... vonalon kell menni. én személy szerint ha üzemanyagról beszélünk, akkor azt mondom tankolj máshol, ezt járasd ki belőle, nyomass egy kis Shell V-Power Racinget 20 litert + 95 simát 10 litert.