Elküldve: 2010. december 28. kedd, 21:18
jrtom írta: Szeva!
Annak a szelepnek semmi köze a hidegindításhoz! Az egyépként egy kartergázszellőztető szelep. Hogy ha az rossz átszakad a membrán akkor keverékképzési és lambda hibákat írbe.
Vedd le járó motornál az olajbeöntősapkát és ha dudáló hangot ad akkor átvan szakadva, de ezt a múltkor már írtam, nem akarom magam ismételgetni.
Hidd el, hogy üza. pumpa lesz a baj!!!!anubisz írta: Sziasztok. Volt már valakinek Nyomás szabályozó szelep problémája? Valami membrán van benne a kartergáz cső megy bele, vagy mi.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/
Voltam egy BMW szerelőnél,megnézte géppel is, azt mondta azért nem indul hidegen egyből mert át van szakadva a membrán. Nem lehet hülye,mert csak BMW ket szerel, már saját műhelyben, előtte a Wallisnál volt 10 évig, egyből köpte a hibát.Én meg trafóra gyanakodtam, mert hol,itt hol ott nem volt égés a hengerbe, és nem járt hidegindításkor.Állítólag a keverék képzés hibás ez miatt.
Volt már valakinek ilyen gondja?
És akkor már vagy kétszer a 6 hengerhez írt be, kimaradást, ki bányásztam a 6 trafót, mondom megcserélem az elsővel, hogy ha most oda ír be, akkor csak a trafó, de nehogy már hol ide,hol oda ír be gyújtás kimaradást,vagy mi a szart.Keverék képzési hibát azt be szokott írni,Az a gond az AC pumpával hogy, sose tudom meg csak ha cseréltem, hogy az volt e, a gáz,60 ért teszek ujjat bele aztán ugyanúgy csinálja, agyrémet is kapok.
Most nagyon jó barátom vitt hozzá,ott mindenki nála szerelteti a BMW ket tehát át nem akar kúrni,mert ha be rakja ezt a szart és utána ugyanúgy csinálja a hideg indítási gondokat, marha cikibe lesz előttünk,spanom meg tuti le szabályozza aztán szerelheti ingyen amíg nem lesz jó.Nem akarom nekik az okost játszani, de határozottan mondani fogom hogy biztos nem a benzin pumpa? ne mondja hogy nem említettem. Csak nem egy kókler, most is állt nála vagy 4-5 BMW értek vagy 60 milliót úgy együtt ,nem 6-8 éves verdák voltak.
Meg írom egyből hogy mi lett a végeredmény.Ezt azért még meg beszélem velük.