anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 21:18


jrtom írta: Szeva!

Annak a szelepnek semmi köze a hidegindításhoz! Az egyépként egy kartergázszellőztető szelep. Hogy ha az rossz átszakad a membrán akkor keverékképzési és lambda hibákat írbe.
Vedd le járó motornál az olajbeöntősapkát és ha dudáló hangot ad akkor átvan szakadva, de ezt a múltkor már írtam, nem akarom magam ismételgetni.
Hidd el, hogy üza. pumpa lesz a baj!!!!

anubisz írta: Sziasztok. Volt már valakinek Nyomás szabályozó szelep problémája? Valami membrán van benne a kartergáz cső megy bele, vagy mi.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/

Voltam egy BMW szerelőnél,megnézte géppel is, azt mondta azért nem indul hidegen egyből mert át van szakadva a membrán. Nem lehet hülye,mert csak BMW ket szerel, már saját műhelyben, előtte a Wallisnál volt 10 évig, egyből köpte a hibát.Én meg trafóra gyanakodtam, mert hol,itt hol ott nem volt égés a hengerbe, és nem járt hidegindításkor.Állítólag a keverék képzés hibás ez miatt.
Volt már valakinek ilyen gondja?




És akkor már vagy kétszer a 6 hengerhez írt be, kimaradást, ki bányásztam a 6 trafót, mondom megcserélem az elsővel, hogy ha most oda ír be, akkor csak a trafó, de nehogy már hol ide,hol oda ír be gyújtás kimaradást,vagy mi a szart.Keverék képzési hibát azt be szokott írni,Az a gond az AC pumpával hogy, sose tudom meg csak ha cseréltem, hogy az volt e, a gáz,60 ért teszek ujjat bele aztán ugyanúgy csinálja, agyrémet is kapok.
Most nagyon jó barátom vitt hozzá,ott mindenki nála szerelteti a BMW ket tehát át nem akar kúrni,mert ha be rakja ezt a szart és utána ugyanúgy csinálja a hideg indítási gondokat, marha cikibe lesz előttünk,spanom meg tuti le szabályozza aztán szerelheti ingyen amíg nem lesz jó.Nem akarom nekik az okost játszani, de határozottan mondani fogom hogy biztos nem a benzin pumpa? ne mondja hogy nem említettem. Csak nem egy kókler, most is állt nála vagy 4-5 BMW értek vagy 60 milliót úgy együtt ,nem 6-8 éves verdák voltak.
Meg írom egyből hogy mi lett a végeredmény.Ezt azért még meg beszélem velük.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 20:41


Szeva!

Annak a szelepnek semmi köze a hidegindításhoz! Az egyépként egy kartergázszellőztető szelep. Hogy ha az rossz átszakad a membrán akkor keverékképzési és lambda hibákat írbe.
Vedd le járó motornál az olajbeöntősapkát és ha dudáló hangot ad akkor átvan szakadva, de ezt a múltkor már írtam, nem akarom magam ismételgetni.
Hidd el, hogy üza. pumpa lesz a baj!!!!

anubisz írta: Sziasztok. Volt már valakinek Nyomás szabályozó szelep problémája? Valami membrán van benne a kartergáz cső megy bele, vagy mi.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/

Voltam egy BMW szerelőnél,megnézte géppel is, azt mondta azért nem indul hidegen egyből mert át van szakadva a membrán. Nem lehet hülye,mert csak BMW ket szerel, már saját műhelyben, előtte a Wallisnál volt 10 évig, egyből köpte a hibát.Én meg trafóra gyanakodtam, mert hol,itt hol ott nem volt égés a hengerbe, és nem járt hidegindításkor.Állítólag a keverék képzés hibás ez miatt.
Volt már valakinek ilyen gondja?




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 28. kedd, 20:31


Sziasztok. Volt már valakinek Nyomás szabályozó szelep problémája? Valami membrán van benne a kartergáz cső megy bele, vagy mi.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/

Voltam egy BMW szerelőnél,megnézte géppel is, azt mondta azért nem indul hidegen egyből mert át van szakadva a membrán. Nem lehet hülye,mert csak BMW ket szerel, már saját műhelyben, előtte a Wallisnál volt 10 évig, egyből köpte a hibát.Én meg trafóra gyanakodtam, mert hol,itt hol ott nem volt égés a hengerbe, és nem járt hidegindításkor.Állítólag a keverék képzés hibás ez miatt.
Volt már valakinek ilyen gondja?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 23:42


YELLOW írta: azért arra felhívnám a figyelmed, minden harag nélkül, hogy az oké, hogy nyitottál egy topic-ot, de a témától ne térjünk el, ne legyen zenés topic belőle, vagy autóvásárlós...


Oké.gondoltam gáz lesz én is semmi gond.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 21:59


azért arra felhívnám a figyelmed, minden harag nélkül, hogy az oké, hogy nyitottál egy topic-ot, de a témától ne térjünk el, ne legyen zenés topic belőle, vagy autóvásárlós...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 21:33


Ezt nagyon meg venném, már láttam élőben, de a reg díj csillagászati van vagy 3 millió

http://otomoto.hu/index.php?se...=C12191051

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:58


Egy lazulós Klipp a BMW fanatikusoknak akik szombaton is itt lopják a napot


YouTube videó


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:34


jrtom írta: Ha most elindítod és hideg a moci akkor várd meg még vissza esik a fordulat.


Ha ki megyek a garázsba addig fel melegszik nagyjából, ott is meg tudom nézni,tehát ha meleg a motor akkor is nézhetem. akkor jó meg nézem az rendbe van e.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:30


Ha most elindítod és hideg a moci akkor várd meg még vissza esik a fordulat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:27


jrtom írta: A tiedben egy kartegáz szelep van, ami tönkre is szokott menni.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/
Itt is az 1-es alkatrész lenne az.
Azt megy úgy tudod megnézni, hogy jó-e, hogy járó motornál leveszed az olajbeöntő sapkát és ha megváltozik a motor járása akkor jó a szelep, ha nem vagy ha olyan dudáló hangot ad akkor átvan szakadva a membránja.

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.



ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?




akkor ha le veszem a sapkát meg kel változni a motor hangjának, akkor jó? ha nem akkor rassz? köszönöm az infót meg is nézem ma. Hideg vagy meleg motornál? az mindegy?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:12


A tiedben egy kartegáz szelep van, ami tönkre is szokott menni.
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/
Itt is az 1-es alkatrész lenne az.
Azt megy úgy tudod megnézni, hogy jó-e, hogy járó motornál leveszed az olajbeöntő sapkát és ha megváltozik a motor járása akkor jó a szelep, ha nem vagy ha olyan dudáló hangot ad akkor átvan szakadva a membránja.

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.



ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?




hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:12


anubisz írta: ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?


Ne haragudj, hogy lusta vagyok visszakeresni milyen pontosan az autód. (nincs kitöltve az adatlapod)
Itt meg tudod nézni mi van az autód motorjában. (miután kiválasztottad az autód tipusát stb.)
http://www.realoem.com/bmw/select.do

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:11


anubisz írta:

ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?


ha nem is konkrét szűrő, de valami van, még én sem szedtem ki, de tavasszal kitisztítom.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:05


YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.



ebbe van karter gáz szűrő? nem csak a dízelbe?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:01


anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: először is egy jótanács: indítás és addig amíg a hőfokmutató nem hagyja el az első fehér jelzést, azaz nincs a közép és az első jelzés között, a fűtést nem célszerű elindítani, azaz a klíma egység ne világítson, nincs befúvás. nekem ha hamarabb kinyitom, akkor pillanatok alatt visszahül a motor ilyen hidegben már.

nekem pont az, hogy indítás után amikor még hideg a motor, nekem akkor van szép hangja, sőt csodálatos. melegen alapjáron viszont dízeles beütése van. nem tudom miért, lehet a valvetronic nem állna vissza vagy a vanos?

a video érdekes nekünk off autónál (igaz nem enynire elektronikás) a gyújtással volt gond. dettó ezt csinálta. mondjuk ott a gyújtásvezérlő volt rossz, de mecshanika baja volt, osszeköttetésben volt a vezérműtengellyel.


Én is úgy használom,sőt ha nincs nagyon hideg addig be sem kapcsolom a fűtést amíg nem áll majdnem középen,mert néha ideget kapok a városba, és valakit le akarok nyomni, akkor meleg legyen a motor, hidegen sohasem terhelem. Csak kérdeztem, már termosztátra gyanakodtam. nekem is vissza hűl mint az állat mikor rá engedem.
Nekem meg melegen jár gyönyörűen, sőt hidegen is, csak az indítás után jár úgy mint egy dizel,nagyából hallani is lehetett,


Ja, és gyújtás hibát nem írt be neked sehova? csak szimplán ki lett derítve hogy az?

Rendesen zakatol mikor esik a fordulat, és nagyon zavaró, na persze érezni is az utastérbe meg hallani is.


nekem szerencsére nem volt még ilyen hibám. nekem egy állandó hibám van az az ülésfoglaltság jelző. én csak arra írtam, hogy nekem melegen van rossz hangja, de állítólag ilyen, néztem ugyanilyen motorost az is ilyen volt.
jah hülye vagyok az OFF autót kérdezted... igazából ez hosszú út volt. az a lényeg, hogy a vez.tengely és a gyújtás vezérlő egység között van egy bakelit szerű összeköttetés, ez mindig eltört. sokat cseréltünk. majd mondtam, hogy szerintem feszül valami, aztán kiderült, hogy a gyújtásvezérlő tengelye hajlott és néha megszorul. ilyenkor lehetett érezni a dolgot. addig amíg a bakelites izé el nem tört. végülis így derült ki. de nálunk nem így van BMW-ben. itt jeladók vannak és a számítógép vezérel.


de ez a hiba jelentkezett melegen is használat közben, nem? végül is ez komolyabb mechanikai hiba volt.


melegen nem nagyon. mert tágultak a dolgok nem szorult anynira. csak a videót ahogy láttam rögtön eszembe jutott a kadett esete.