Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 18:35


Eapa írta:
Padre323i írta:
Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.


Szerintem a 114-116 fok a nagyon magas, 97 fokos a termosztát, nekem 30 fokban, városban sem megy 97 fok fölé, sõt ha meghajtom (mármint gyorsan megyek, van menetszél) visszamegy 87-88 fokra. A viszkód azért nem megy vissza, mert folyamatosan melegebb a vized, szerintem a termosztátod nem nyit ki és csak a kiskörön forog a vized, és nem tud lehûlni. Én két hónapja cseréltem termosztátot.


Szerintem sem nyit a termosztát.Ebben 2 van?99-es 23i.A menetszél nekem is visszahûti.Pályán végig 86-88 körül.Még melegben is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 13:31


ute107 írta: Igen nagyon magas, még úgy is hogy nektek benzines van!

Eapa! A dizeleknél 85 fokos a termosztát, nem tudom a tietekben milyen van

Enyem 96C-nal nyit.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 12:53


Igen nagyon magas, még úgy is hogy nektek benzines van!

Eapa! A dizeleknél 85 fokos a termosztát, nem tudom a tietekben milyen van, de én Padre helyében nem használnám így a kocsit, mert ha nem is hengerfejes most, elõbb utóbb az lesz, mivel a nyomás szét fogja b@szni a tomítést.... És gondolom a 6 hengeresnél, 50 ezerbõl nem ússza meg...

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 12:02


Padre323i írta:
Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.


Szerintem a 114-116 fok a nagyon magas, 97 fokos a termosztát, nekem 30 fokban, városban sem megy 97 fok fölé, sõt ha meghajtom (mármint gyorsan megyek, van menetszél) visszamegy 87-88 fokra. A viszkód azért nem megy vissza, mert folyamatosan melegebb a vized, szerintem a termosztátod nem nyit ki és csak a kiskörön forog a vized, és nem tud lehûlni. Én két hónapja cseréltem termosztátot.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 10:01


Padre323i írta:
ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.


Vízszint rendben,hab nincs.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 09:46


ute107 írta: Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Kb. olyan tényleg olyan 40-50 percet kell mennem.Titkos menüben ha 114-rõl 116-ra ugrik akkor indul el a mûszer felfelé.Bekapcsolom a fûtést és visszamegy.Ha reggel elindulok kb. 10-15 perc múlva elkezd visítani a viszkó,és nem is hagyja abba amíg megyek.Titkos menüben figyelem,szép lassan megy felfelé.Ha klímázok,kicsivel gyorsabban.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 07:10


Nézd a "titkos menüben" a vízhõfokot és akkor talán tudunk mondani választ....
Termosztát, v. fûtéscsap gyanú....


Memmaao
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Memmaao

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 209

Elküldve: 2009. június 09. kedd, 00:13


Padre323i írta:
Woockie írta:
Padre323i írta: Ha klímázok és kikapcsolom,kb. 10 mp. múlva poshadt víz szagot fúj be egy ideig.

kondenzviz. ez "normalis", klimazas utan 5-10 percig klima nelkul illik jaratni a szelloztetest.


Azzal nincs is gond,járatom,de mitõl melegszik?


Vízszint rendben? Milyen mértékû a melegedés? És mennyi az a "tényleg sokat kell mennem"? 40-50 perc dugóban, sztem nincs az az autó, ami ne melegedne. Olajkupak habosodik? Ha nem és olaj-víz-víz-olaj nem volt akkor télleg nem hengerfej.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. június 09. kedd, 14:08

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. június 08. hétfő, 22:46


Woockie írta:
Padre323i írta: Ha klímázok és kikapcsolom,kb. 10 mp. múlva poshadt víz szagot fúj be egy ideig.

kondenzviz. ez "normalis", klimazas utan 5-10 percig klima nelkul illik jaratni a szelloztetest.


Azzal nincs is gond,járatom,de mitõl melegszik?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 08. hétfő, 22:42


Padre323i írta: Ha klímázok és kikapcsolom,kb. 10 mp. múlva poshadt víz szagot fúj be egy ideig.

kondenzviz. ez "normalis", klimazas utan 5-10 percig klima nelkul illik jaratni a szelloztetest.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. június 08. hétfő, 22:36


Urak!
Ha megyek a városban,igaz sokat kell mennem hozzá,de melegszik egy idõ után a víz.Ha klímázok akkor kicsivel hamarabb.Ha tudok haladni normálisan,a menetszél visszahûti rendesen.Viszkó megy rendesen,bekapcsol idõben,búg mint az állat.Szíj feszes.
Ha klímázok és kikapcsolom,kb. 10 mp. múlva poshadt víz szagot fúj be egy ideig.
Télen tûrhetõ volt,nem melegedett a víz,de sokat ment akkor is a viszkó.
Mi lehet?Termosztát?Vízpumpa?Olaj nincs a vízben,víz nincs az olajban.Ha hengerfejes lenne,pikk-pakk felforrna.De tényleg sokat kell menni hozzá.HELP ME!

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 14:24


A második vízkör csak akkor nyít ki, ha a motornak szüksége van rá.
De ilyen hidegbe, sok ideig zárva tart a termosztát, ezért áll jól a mutatód!

Üdv
Apphleby írta: Sziasztok

Olyan gondom van,hogy a hûtõ és a termosztát közt lévö vizcsö még 50-60 km után sem meleg.Miért van ez?

Köszönöm

Apphleby


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 13:54


mostanában csináltak valamit a hûtéseddel? pl víz csere...stb... próbáld a fûtést bekapcsolni, jó melegre, hogy megy-e a meleg... ha megy akkor kapcsold ki, teljesen vedd le a hõfokot is, hogy másholva ne adjon le meleget... hajtsd meg a gépet, közben figyelve az értéket... a meghajtást olyan 10 km-en keresztül legalább... majd nézd meg a vastag csövet, ha akkor se meleg, akkor valami gáz van... esetleg levegõs a rendszer

státusz Apphleby

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 13:47


YELLOW írta: valszeg nem nyit ki a termosztát, gondolom a vastag csõre gondolsz... kétkörös a hûtés, és a nagy kör nem nyit ki... valszeg rossz a termosztát, így hidegben anynira nem vészes, de nyáron nagyon megjárhatod... egy pontos vízhõfokot kellene mérni, hogy mennyire meleg...



Köszi a választ.

Zsír új a termóm a házzal együtt.Igen a vastag csõröl beszélek.A hõfök mérõ órámban a mutató pont középen van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. január 02. péntek, 12:53


valszeg nem nyit ki a termosztát, gondolom a vastag csõre gondolsz... kétkörös a hûtés, és a nagy kör nem nyit ki... valszeg rossz a termosztát, így hidegben anynira nem vészes, de nyáron nagyon megjárhatod... egy pontos vízhõfokot kellene mérni, hogy mennyire meleg...