- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2019. július 05. péntek, 17:26
YELLOW írta:YELLOW írta:Pocses írta:YELLOW írta: hát a tagnapi sikeres műszaki vizsga után elfolyt a magzatvíz. utólag gondolkozva, lehet amíg az irodában voltam, a fotós gyerek lehet a motorszámot kereste és és megnyomta vagy nem tudom. igaz a vizsga után még 30km-t ment minimum.
a szerencsém az volt, hogy otthonomtól kb 1,5 km-re történt álló helyben alapjáraton, még haza tudtam menni.
a bekarikázott csonk tört el, a bilincs előtt közvetlen. szerintem az összes vizet elf0sta. fura volt, mert alapjáraton full középen állt a mutató, se durranás, se semmi nem volt, csak ahogy mentem vissza az autóhoz, kb 10 méter távolságból, akkor látom, hogy full víz van alatta. nagyon remélem, hogy csak megfáradt a műanyag.
Na f@sza de a lényeg megúsztad.
Péntek reggel kerül enyém is szerelőhöz, fogy a hűtővizem de nem látom hol csak hallom leállított motornál, hogy valami forró felületre csöppen mert sistereg. Valahol a tűzfal felől lehet. Előröl nem látok semmit majdnem új csövek a hűtő is talán kettő éves lehet.
minimálisan nekem is fogyott. lehet pont itt, már volt valami repedés. de nem tűnt fel nyom. holnap, vagy azután jön az alkatrész. Febi-t rendeltem, mert ez volt a legolcsóbb, aminek különleges több összetevős anyaga van. bár nem hiszem, hogy az akciósan 3500-4000Ft-os Gates rossz lett volna de vicces, mert a gyári vagy 17ezer
sajnos az idő hamarabb dolgozik, mint a km.
szerk.: vagy bedurcizott az autó, mert az utóbbi 2-3 hétben alig ment. asszony olaszával (Stilo) járkáltam sokat, és meglepően jónak találom. sok hasonlóság van a BMW-vel, funkciós szempontokból. ahogy neked a Ducati, nekem most Fiat. mondjuk visszaülve a BMW-be, azért mindenhez több férfiasság kell.
szerk2.: pedig márkás darab volt. a színe ne tévesszen meg senkit, az nem rozsda. egy alu blokkban fura is volna.
áhh ilyen a mesében sincs.
egy nyomorult csavar fogta de nem akart visszamenni, ferdén kapott bele. de az volt a fura, hogy nagy csomó menet tök könnyedén bement. persze az M6x1 menetfúró tropa. mindegy addig addig, hogy végül jó lett. pedig nem kapkodtam meg semmi, és kifelé jobban jött. Mocskos alu blokk.
ja és hogy ne legyen jó az öröm az egyik légtelenítő csavar is eltört. minek csesztettem, anélkül is lelégtelenedik.... bár fura mert az olajhűtőnél lévő szelepen meg szinte nem jön semmi,s e víz se semmi. csak az elején jött. jah és jól leégett a hátam
Egy vízcsőcsonkcsere lett 20 papírba volt anyag+munkadíj. (4-óra múlva hívtak kész)
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. július 05. péntek, 17:26