Elküldve: 2014. október 16. csütörtök, 16:28
szia. nekem hasonló volt a helyzet egy e46-oson, én is azt hittem hogy hengerfejes a kocsi. végül a hűtő alsó sarka volt berepedve, cserélni kellett az egészet, bár nem volt nagy tétel. még a kiegyenlítőtartály szokott eltörni. úgy kell megnézni a szivárgást, hogy nagynyomású levegőt fújatsz bele a tartály betöltőjén keresztül. ha szivárog, akkor spriccelnie kell valahol.
remélem, segítettem.
Rolly írta: Sziasztok!
Vásároltam egy 1996-os egy vanos-os e39 528IA-t.
A hűtővizem nem rég töltöttük fel a jelölésig, mivel több dolgot (vízpumpa, viszko, klíma hűtő, klíma venti) cseréltünk rajta. Természetesen megtörtént a légtelenítés. Járkáltam az autóval, hol városban hol városon kívül. Megnéztem egy hétre rá a hűtővizem szintjét és a jelölés alá került. Gondoltam most jutott el mindenhova a víz...Töltöttem rá jelölésig. Kb. egy hét múlva ismét ránéztem, arra lettem figyelmes, hogy a hűtővizem megint - szinte ugyan annyira mint múltkor - kicsivel a jelölés alatt áll.
Volt, hogy miután használtam, másnapra rá megnéztem a víz szintjét, akkor semmi változás nem volt, ez a szint alá csökkenés kb. 1 hét után mutatkozik.
Még nem jártam körbe, hogy valahol szivárogna-e, volt, hogy alá néztem, de nem láttam foltot alatta.
Nem forralja a vizet, nem kemények a csövek, nincs érdekes szaga a hűtővíznek, az olaj nem vizes, nincs trutyi a beöntőnél, valamint nem látok fehér füstöt....
Nagyon bízom benne, hogy nem hengerfejes, vagy ez nem a hengerfejességnek a kezdete...Lehet már bemeséltem magamnak, de ettől fosok.
Szerintetek? Ez normális, szokott ingadozni a vízszint???