autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2005

státusz birojoco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. július 10. vasárnap, 19:11


segitsetek e46 330d terhelés alatt melegszik a viz az autóban értem alatta hogy az autópályán 160 nál elkezd melegedni a viz ha vissza veszek a tempoból akkor beáll a normál értékre ugyanezt csinálja ha bekapcsolom a klimát azonnal melegedni kezd és emelkedőkön is ugyan ez a probléma mi lehet az oka segitsetek


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 09. csütörtök, 11:46


elgeri írta:
Sziasztok!

Ugye ez jó lehet a kocsimba (profilomban látszik)?
http://castrolmintabolt.hu/web...s/315/7933

Illetve vajon mennyi kell (talán mintha 7 litert találtam volna).
Ez koncentrátum, mennyit vegyek belőle, és mennyi desztillált vizet?

Köszönöm a segítségeteket!


ez jó bele, célszerű 50:50 arányban keverni. 1 liter anyaghoz 1 liter deszt. víz.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 09. csütörtök, 11:08



Sziasztok!

Ugye ez jó lehet a kocsimba (profilomban látszik)?
http://castrolmintabolt.hu/web...s/315/7933

Illetve vajon mennyi kell (talán mintha 7 litert találtam volna).
Ez koncentrátum, mennyit vegyek belőle, és mennyi desztillált vizet?

Köszönöm a segítségeteket!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz Szecsi28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 19:40


Sziasztok,

Kicsi segítséget szeretnék kérni. Már áttúrtam az internetet, de minden féle megoldást találok a hűtőrendszer légtelenítésére, ami egy kicsit összezavar. Fűtőcsap és vízpumpa csere után van az autó. Viszont nem vagyok benne biztos hogy rendesen légtelenítve van.

Valaki tudna adni egy magyar/angol leírást vagy videót? Esetleg tippeket ha van rá szükség. Illetve még kérdésem, hogy egyszerű hűtőfolyadék utántöltésnél oda kell figyelni valamire, valami csavart ki kell csavarni vagy éppenséggel be? Vagy csak szimplán letekerem a tartály tetejét és a folyadék mehet be, majd vissza a fedél és készen is van?

Am az említett autó egy 2000-ben gyárot 320i M54-es motorral.

Ha már itt vagyok még1 kérdés. Ebben a motorban elektromos vízszivattyú van, nem tudjátok esetleg?

Bocsi a sok kérdésért, új bmw tulaj vagyok. Szal még így is rengeted a kérdés, de inkább magamban tartom és megpróbálok választ találni rájuk az internetben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz kicsikocsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. január 14. csütörtök, 18:46


Sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni! Bmw E46 320i a hűtővíz szivárog a kupaknál? Mi okozhatja? Már cseréltem kupakot, a helyzet változatlan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 13:56


Kabi írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?


nem olvastam még róla, de nem túl célszerű töményen szerintem.
a kérdés, hogy a -72 fokos lett belerakva, aztán korábban deszt. vízzel lett után töltögetve azért hígult? vagy jól mérte egyáltalán a srác?
én azt mondanám, hogy valószínű csökkenhet a szint, ha kell utántölteni, akkor deszt. vizet csak. vagy a kiegyenlítőből leszívod, aztán deszt. vizet raksz bele. csak utána járasd meg, hogy összekeveredjen, és ne fagyjon a tartályba.


Holnap megméretem egy másik kúton is.
Azt nem tudni,hogy mi lett beletéve.
Tavasszal fék,váltó,difiolaj cserét tervezek aztán lehet,hogy cseréltetem ezt is...


az én autómban lévő is -50 fokot mutatott mikor megmértük. De olvastam azt is, hogy attól még elöregedhet a hűtőfolyadék is. Ezért döntöttem úgy, hogy lecserélem az olajcserével egyidejűleg, mivel azt nem tudtam, hogy előtte volt-e már cserélve. Castrol Radicool NF került bele, 50%-ban keverve, így lett -35 fok körüli.



Szerintem lecsereltetem en is..
Koszonom.


Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 13:18


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?


nem olvastam még róla, de nem túl célszerű töményen szerintem.
a kérdés, hogy a -72 fokos lett belerakva, aztán korábban deszt. vízzel lett után töltögetve azért hígult? vagy jól mérte egyáltalán a srác?
én azt mondanám, hogy valószínű csökkenhet a szint, ha kell utántölteni, akkor deszt. vizet csak. vagy a kiegyenlítőből leszívod, aztán deszt. vizet raksz bele. csak utána járasd meg, hogy összekeveredjen, és ne fagyjon a tartályba.


Holnap megméretem egy másik kúton is.
Azt nem tudni,hogy mi lett beletéve.
Tavasszal fék,váltó,difiolaj cserét tervezek aztán lehet,hogy cseréltetem ezt is...


az én autómban lévő is -50 fokot mutatott mikor megmértük. De olvastam azt is, hogy attól még elöregedhet a hűtőfolyadék is. Ezért döntöttem úgy, hogy lecserélem az olajcserével egyidejűleg, mivel azt nem tudtam, hogy előtte volt-e már cserélve. Castrol Radicool NF került bele, 50%-ban keverve, így lett -35 fok körüli.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 13:00


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?


nem olvastam még róla, de nem túl célszerű töményen szerintem.
a kérdés, hogy a -72 fokos lett belerakva, aztán korábban deszt. vízzel lett után töltögetve azért hígult? vagy jól mérte egyáltalán a srác?
én azt mondanám, hogy valószínű csökkenhet a szint, ha kell utántölteni, akkor deszt. vizet csak. vagy a kiegyenlítőből leszívod, aztán deszt. vizet raksz bele. csak utána járasd meg, hogy összekeveredjen, és ne fagyjon a tartályba.


Holnap megméretem egy másik kúton is.
Azt nem tudni,hogy mi lett beletéve.
Tavasszal fék,váltó,difiolaj cserét tervezek aztán lehet,hogy cseréltetem ezt is...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 12:54


Krapulax6 írta: Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?


nem olvastam még róla, de nem túl célszerű töményen szerintem.
a kérdés, hogy a -72 fokos lett belerakva, aztán korábban deszt. vízzel lett után töltögetve azért hígult? vagy jól mérte egyáltalán a srác?
én azt mondanám, hogy valószínű csökkenhet a szint, ha kell utántölteni, akkor deszt. vizet csak. vagy a kiegyenlítőből leszívod, aztán deszt. vizet raksz bele. csak utána járasd meg, hogy összekeveredjen, és ne fagyjon a tartályba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. január 03. vasárnap, 12:47


Sziasztok.
Ma megmérettem a fagyállót és -50 fok körüli... Azt mondta a benzinkutas srác.
Olvastam lentebb,hogy 30-35 foknál felesleges a koncentráltabb.
Okozhat-e valamilyen problémát?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz bodist

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2015. október 11. vasárnap, 21:39


Sziasztok,
a minap történt, hogy a motor túlmelegedést jelzet az autó,félreálltam és sajnos kb 1 liter hűtőfolyadék hiányzott is, ezt utána töltöttem. Kérdés hová tűnhetett (szivárgást nem tapasztaltam), illetve hogy milyen gyakran kell ellenőrizni hűtőfolyadék szintet?
Köszönöm

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. augusztus 05. szerda, 14:26


KGR írta: Köszönöm a válaszodat! Ebben az esetben töltök rá.
Mennyire természetes, hogy a fentebb leírt minimális mértékben fogy a víz? Olyan, mintha sokáig meg sem mozdulna a szint, majd 2 tankolás között hirtelen lecsappan 2-3 decit. Lehetséges, hogy néha, nagyobb terhelésnél kinyom a rendszer magából egy picit?


Ha magas a szint, akkor nyomhat ki a hőtágulás miatt, a tetején ott a túlfolyó.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. augusztus 05. szerda, 09:11


Tano írta:
KGR írta: Sziasztok!

Rendszeresen nézem a hűtővíz szintjét és minimálisan, de fogy. Annyira nem, hogy foglalkozzak vele (12.000km alatt maximumról minimumra csökkent a szint). Amit viszont sose tudok, hogy hideg motornál, vagy meleg motornál kell nézni a szintet? Mindkettőt olvastam már hozzászólásokban. Jelenleg meleg motornál a maximum szintet mutatja, hideg motornál minimum felett egy picivel. Kell rá öntenem?


Hideg motornál kell nézni. A szintjelző 20-25 fokos hőmérsékletre van kalibrálva, szóval más hőmérsékletnél mutatkozhat eltérés.


Köszönöm a válaszodat! Ebben az esetben töltök rá.
Mennyire természetes, hogy a fentebb leírt minimális mértékben fogy a víz? Olyan, mintha sokáig meg sem mozdulna a szint, majd 2 tankolás között hirtelen lecsappan 2-3 decit. Lehetséges, hogy néha, nagyobb terhelésnél kinyom a rendszer magából egy picit?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. augusztus 04. kedd, 23:14


KGR írta: Sziasztok!

Rendszeresen nézem a hűtővíz szintjét és minimálisan, de fogy. Annyira nem, hogy foglalkozzak vele (12.000km alatt maximumról minimumra csökkent a szint). Amit viszont sose tudok, hogy hideg motornál, vagy meleg motornál kell nézni a szintet? Mindkettőt olvastam már hozzászólásokban. Jelenleg meleg motornál a maximum szintet mutatja, hideg motornál minimum felett egy picivel. Kell rá öntenem?


Hideg motornál kell nézni. A szintjelző 20-25 fokos hőmérsékletre van kalibrálva, szóval más hőmérsékletnél mutatkozhat eltérés.

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2015. augusztus 04. kedd, 21:37


Sziasztok!

Rendszeresen nézem a hűtővíz szintjét és minimálisan, de fogy. Annyira nem, hogy foglalkozzak vele (12.000km alatt maximumról minimumra csökkent a szint). Amit viszont sose tudok, hogy hideg motornál, vagy meleg motornál kell nézni a szintet? Mindkettőt olvastam már hozzászólásokban. Jelenleg meleg motornál a maximum szintet mutatja, hideg motornál minimum felett egy picivel. Kell rá öntenem?