![YELLOW](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1063/1063_1365250838874_150x100.jpg)
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. október 24. szombat, 21:49
hil írta:Tigi írta: Sziasztok!
Mivel már nincs szerelő a környékemen akinél ne lett volna szegény Bömbillám,ezért landoltam itt nálatok.
Remélem tud valaki segíteni vagy esetleg hallott már hasonlóról.
Egy 2000es évjáratú e46 320d,kombi autómatám van.
A probléma a következő.
Egy teljes motorgenerál után nem nagyon akar indulni
Pontosabban. Reggel hideg motorral nehezen,ha még nincs üzemi hőfokon a víz,akkor,egyáltalán,ha rendesen meleg a víz akkor is nehezen akar indulni.
Voltam diagnosztikán négy helyen. Sehol nemtaláltak semmit.
Voltam külön adagolósnál is de semmi hiba.
Ellenőrizve lett még a légtömegmérő,porlasztók,izzítógyertyák+valami relé,az összes vákumcső,résolajcsövek,üzemanyagcső,ide még beraktak egy nyomástartó szelepet is.
Indításnál fehéres füstöt ereget. Nem fogyaszt sokat,erő is van benne. Csak nem indul.
A szerelőhöz lábán ment be tehát sok alkatrész nem lehet elromolva. Ilyen jelenséget Sosem produkált.
Örülnék ha valaki tudna segíteni,vagy legalább mondana egy hozzáértő szakit. Pes megyei vagyok.
Előre is köszi a válaszokat.
Robi.
Szia!
Csak egy tipp a fehér füstből: lehet, nem volt sikeres a motor generál és befolyik a hengerbe a hűtő folyadék. A fehér füst első menetben erre enged következtetni
viszont indítás után kb 20 másodpercig normális lehet a fehér füst, főleg ilyen hűvösebb időben.