« előző123következő »
vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 18. hétfő, 11:33


Coyote írta:
jrtom írta: Igen, elég sokmindent elárúl. A tied füstől?

Ferko320d írta: Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?




- KÉK: olaj, (tömítetlenség vagy túltöltés),
- FEKETE: gázolaj (porlasztócsúcsok?)
- SZÜRKE: benzin - irreleváns
- FEHÉR: víz (télen normál)

kihagytam valamit?


Nem hagytál ki semmit. Annyit hadd okoskodjak bele, hogy a fekete füstaz elégtelen égésen felül, turbó problémára/ turbócső repedésre is utalhat. A fehér füst pedig akár hengerfejességre is. (télen valamilyen szinten előfordul)

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 17. vasárnap, 12:29


jrtom írta: Igen, elég sokmindent elárúl. A tied füstől?

Ferko320d írta: Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?




- KÉK: olaj, (tömítetlenség vagy túltöltés),
- FEKETE: gázolaj (porlasztócsúcsok?)
- SZÜRKE: benzin - irreleváns
- FEHÉR: víz (télen normál)

kihagytam valamit?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. június 17. vasárnap, 09:13


Igen, elég sokmindent elárúl. A tied füstől?

Ferko320d írta: Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?




Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. június 17. vasárnap, 08:30


Szevasztok. Kormolás színe elárul valamit, vagy az csak hülyeség?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 21:01


DzsanniE írta:
Hori írta:
nickname írta:
Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol






háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket


hmm, az enyém csak 3000 fölött kezdi, akkor most elromlott?!
(vagy csak a pillanatnyi túltöltés lehet az oka?!)





hmmm ha a tiednél 3000fölött változtat a turbo a geon akkor tényleg elromlott

meg ha padlógázas gyorsításnál csak 3000fölött kormol, akkor addig biztos hogy a benne lévő benzinmotor dolgozik



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 14. vasárnap, 21:03

DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 20:32


Hori írta:
nickname írta:
Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol






háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket


hmm, az enyém csak 3000 fölött kezdi, akkor most elromlott?!
(vagy csak a pillanatnyi túltöltés lehet az oka?!)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. november 14. vasárnap, 20:34

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 19:33


nickname írta:
Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol






háát nem tudom hogy mi a gondod ezzel de általában a dieselek így működnek, keress egy másik nagyjából ugyan ennyi km-t futott 20d-t és hasonlítsd össze őket


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 19:20


Hori írta:
nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



csak nagyobb gázadásra kb 2300 fordulattol



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 18:45


nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.







mit jelent neked az intenzív kormolás???

csak nagy gázra vagy folyamatosan kormol????



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 17:50


Dog írta: amugy mit szeretnél intenziven karmolni ?


kurva vicces vagy ugye tudod



Dog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz Dog

Törzsvendég

Elismertség: 5% (7 pont) | Hozzászólások: 123

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 17:44


amugy mit szeretnél intenziven karmolni ?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 16:04


nickname írta: Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.



Egyszer már megírtam, jó kis vita lett belőle, most nem akarnám. Bocs, de ezt sem lehetett kihagyni



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2010. november 14. vasárnap, 12:50


Mitől kormol az autó intenzíven, ha

- A Porlasztó csúcsok közül csak 1 van 0 érték alatt határárétken belül.
- A hiba tároló nem jelez hibát
- A turbó olaj fogyás mentesen kielégítőén, megfelelően működik.
- Olaj és szűrök frissen cserélve
- Kartergáz szűrő "ülepítős" új.
- Szívósor, EGR ki lett takarítva.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. november 14. vasárnap, 16:23

« előző123következő »