Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 19:45


Sziasztok!
A 136 lovasban egész pontosan melyik az izzítórelé?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 14:59


Tano írta:
ember84 írta: És ez milyen hatással van a motor járására?Drága ez a modul?


Hidegben nehezebben indul, valamint az utóizzítás hiánya miatt míg nem melegedett be, addig egyenetlenebb a járása.
Valaki korábban már linkelt be ide javítási útmutatót, nagy valószínűséggel a forrasztások engedtek el benne.
Újonnan 30k körül van az ára, bóntóban olcsóbb, csak kérdés milyen.



18ezer ft újonnan

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 14:45


ember84 írta: Hú fene.Elég drága!Csere hogy megy?hol van ez?


A motor oldalán, de csak alulról férsz hozzá. Ha már kiszerelted érdemes szétszedni. Bár nem egyszerű, mert a fedél rá van sütve. Általában a betáp vezetéke szokott elolvadni. Ha ezt megjavítod még jó is lehet. (nekem sikerült és azóta is jó)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 14:35


Hú fene.Elég drága!Csere hogy megy?hol van ez?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 12:51


ember84 írta: És ez milyen hatással van a motor járására?Drága ez a modul?


Hidegben nehezebben indul, valamint az utóizzítás hiánya miatt míg nem melegedett be, addig egyenetlenebb a járása.
Valaki korábban már linkelt be ide javítási útmutatót, nagy valószínűséggel a forrasztások engedtek el benne.
Újonnan 30k körül van az ára, bóntóban olcsóbb, csak kérdés milyen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 09:42


SirToma írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek arról,hogy e46 320d-be,faceliftes,4 hengerből 3-nál állandóan izzítás hibát ír be!Új NGK gyertyák vannak bent.Tökéletesek,régivel is ez volt.Mindenkinek ilyen??Köszi!


Szia.

Szerintem biztos, hogy izzításvezérlő modult kell cserélned, nekem is ez volt, 2 gyertyára dobta a hibát.

Üdv:Toma


És ez milyen hatással van a motor járására?Drága ez a modul?

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 09:01


ember84 írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek arról,hogy e46 320d-be,faceliftes,4 hengerből 3-nál állandóan izzítás hibát ír be!Új NGK gyertyák vannak bent.Tökéletesek,régivel is ez volt.Mindenkinek ilyen??Köszi!


Szia.

Szerintem biztos, hogy izzításvezérlő modult kell cserélned, nekem is ez volt, 2 gyertyára dobta a hibát.

Üdv:Toma


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 08:16


Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek arról,hogy e46 320d-be,faceliftes,4 hengerből 3-nál állandóan izzítás hibát ír be!Új NGK gyertyák vannak bent.Tökéletesek,régivel is ez volt.Mindenkinek ilyen??Köszi!

beressza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz beressza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 18:41


kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


Szia!

Biztos,hogy az izzítás vezérlőd lesz,rossz,én is most cseréltem,a jelenség ua volt,csak a 4-ből 3 hengernél.
Bárdi Autónál tudsz venni Berut, ez van benne gyárilag is.

Üdv.:

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 16:43


YELLOW írta:
kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


ez inkább maga az izzítógyertya hiba lesz szerintem az adott hengerben. nem a vezérlője.


Az izzításvezérlő hibája okozott nálam ilyet. Szétszedtem, és a + betáp szakadt volt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 14:01


kacsorjanika írta: Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?


ez inkább maga az izzítógyertya hiba lesz szerintem az adott hengerben. nem a vezérlője.

kacsorjanika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kacsorjanika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2012. november 18. vasárnap, 13:31


Üdv!

Segítség kellene nekem ma néztünk hibakódot a következők jöttek elő.:

4620 Nyomócső nyomásérzékelő - hihetőségi nyomás túl magas
4212 1. henger izzítógyertya aktiválás megszakított

Olyan bajom van hogy reggeli első indításnál kigyullad az izzítás lámpám és ég folyamatosan, mikor kigyullad a motor alapjárat elkezd ingadozni, de egy gázfröccs után a motor szépen jár a továbbiakban.
A napközbeni többi indításnál nem ég a lámpa és a motor is szépen jár.
320d e46 2002 évj.

Vki találkozott már ilyennel?

vikti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz vikti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 66

Elküldve: 2012. október 07. vasárnap, 15:57


Hello!
Egy E34-es 524d-n lett akkumulátor cserélve és azóta nem melegít elő,nehezebben indul be, és a műszerfalon a kontrollámpa se gyullad fel amikor ráteszem a gyújtást, de viszont mikor már rástartolok akkor kigyullad. Az iziitóvezérléssel lehet a gond??

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. július 29. vasárnap, 10:27


Tano írta:
szotakdavid írta: Na méregettem ma délelött..a biztit még mindig nem találom pedig már levettem a bizti táblát is
A reléig jut áram rámértem a piros kábelre és volt benne áram lehúztam a csatit a reléről és abban is volt delej.


Akkor a biztosíték jó kell hogy legyen.
Még meg tudod mérni, hogy a relé kimenő ágain kapnak-e áramot a gyertyák mikor aktív a relé. Diag egyébként panaszkodik az izzításra? Lehet hogy nem emiatt indul nehezen.


A hét elején diagra dugom,de full izzitási problémának tünik tekeri tekeri beindúl hűtúl indiánok ki a kocsiból
Mi lehet még az oka??önindító?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. július 28. szombat, 23:17


szotakdavid írta: Na méregettem ma délelött..a biztit még mindig nem találom pedig már levettem a bizti táblát is
A reléig jut áram rámértem a piros kábelre és volt benne áram lehúztam a csatit a reléről és abban is volt delej.


Akkor a biztosíték jó kell hogy legyen.
Még meg tudod mérni, hogy a relé kimenő ágain kapnak-e áramot a gyertyák mikor aktív a relé. Diag egyébként panaszkodik az izzításra? Lehet hogy nem emiatt indul nehezen.