- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 20:26
mici1974 írta: Sziasztok!Tudja valaki hogy e90 320d-nél hol van az izzításvezérlő?
A motorblokk bal oldalán találod.
Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 20:26
mici1974 írta: Sziasztok!Tudja valaki hogy e90 320d-nél hol van az izzításvezérlő?
Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 16:11
Elküldve: 2018. december 07. péntek, 08:15
YELLOW írta:Tano írta:YELLOW írta:papamaci199 írta: Hali!
E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?
szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.
Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.
igazad van, utána megnéztem realoem-en, csak közbe jött valami és nem írtam, javítottam ki magam. hiszen közbe eszembe is jutott a tipikus hibája, na meg a kép a vastagabb kivezetésekről és elpattanó vékonyabbakról.
Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 22:35
Tano írta:YELLOW írta:papamaci199 írta: Hali!
E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?
szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.
Hülyeség!
Ezeknek már a vezérlő szabályozza a delejt, nincs relé.
A vezérlőt helyileg a motorblokk bal oldalán találod.
A hozzá tartozó biztosíték a 2-es, 20A. A delej nagyrészét közvetlenül kapja, mint látható az ábrán.
Még annyit hozzá, hogy ez a biztosíték a motortér jobb sarkában van a szélvédő előtt.
Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 21:45
YELLOW írta:papamaci199 írta: Hali!
E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?
szerintem reléje is van, mivel elég nagy áramról van szó. az izzításvezérlő után kellene lenni és a izzítógyertyák között.
Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 20:14
papamaci199 írta: Hali!
E60 535d 2004-nél nem jó az izzítás mind a 6db gyertyát dobja hibának. Van biztosítékja, ha igen hol? Vagy csak az izzítás vezérlő van?
Elküldve: 2018. december 02. vasárnap, 13:41
Elküldve: 2018. február 24. szombat, 14:01
oldwarrior írta: Sziasztok
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!
Elküldve: 2018. február 24. szombat, 10:08
Elküldve: 2017. március 13. hétfő, 21:36
Elküldve: 2017. január 25. szerda, 18:20
Elküldve: 2017. január 07. szombat, 21:28
Jani69 írta:YELLOW írta:katonaza írta:Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.
Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:
- akksi ellenőrzése
- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere
- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.
Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.
Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.
minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a ot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.
Kösz szépen a segítséget! Én is úgy sejtem az izzítás vezérlő lesz rossz. Találtam egy videót a neten,ugyanígy indult a 330d és neki a vezérlő volt a hibás.
Diagot honnan és mennyiért lehet beszerezni?
Elküldve: 2017. január 07. szombat, 17:41
YELLOW írta:katonaza írta:Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.
Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:
- akksi ellenőrzése
- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere
- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.
Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.
Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.
minden évben a nagyobb hidegek beköszöntével, dízelesek lepik el a ot
havernál is így indult, cserélte az izzítókat,, vezérlőjét, majd kiderült a porlasztók sem jól.
így elsőre én inkább üzemanyagra gyanakodnék, főként ha az MOL-os. rettenetesen sokan panaszkodnak rá.
nem kizárt, hogy ezzel kényszerítik rá az embereket, hogy a drágább prémium anyagokat vegye meg, miközben lehetne az alap anyag is jobb.
Elküldve: 2017. január 07. szombat, 13:33
katonaza írta:Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!
Szia,
feltehetően ősz óta már tankoltál, így téli gázolaj van benne.
Én az alábbi pár lépést követném, az egyszerűség felől közelítve:
- akksi ellenőrzése
- ha 1-2 db izzító gyertyára dob hibát, akkor azok cseréje
- ha többre, akkor valószínűleg izzítás vezérlő csere
- ha fentiek OK, akkor leellenőrizném az elvileg szervizelt autó, ezek szerint elvileg új középső üzemanyag szivattyút és szűrőt.
Remek motor, bármilyen hőmérsékleten pöccre indulnia kell.
Ha még nincs, javaslom szerezz be diagot, nem lesz kihasználatlan.
Elküldve: 2017. január 07. szombat, 12:47
Jani69 írta: Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!